7.2 C
Paris
Thursday, March 28, 2024

توپخانه ای که با تحریف عدد ۲۷۱ به ۳۷۰ علیه ایرج مصداقی دوباره بکار افتاد !؟

mesdaghi-rajavi-massou.dalili

دست پاچگی آقای دشتی و توسل به روشهای نخ نمای مجاهدین

از انتشار گزارش ۹۳ ایرج مصداقی تا این زمان که نگارنده مشغول نگارش این یادداشت است تنها بیست و چهار ساعت می گذرد، و حقیر در این مدت موفق شده ام تنها هفتاد صفحه از این گزارش را مطالعه کنم. پیش بینی نگارنده این بود تا راه افتادن توپخانه فحاشی و اتهام زنی مجاهدین حداقل دو سه روزی آن هم برای خوانش کامل مطلب و ترسیم خط و خطوط جدید برای هجمه علیه مصداقی واکنشی به گزارش ۹۳ رویت نخواهیم کرد. اما به فاصله یک روز از انتشار گزارش ۹۳ توپخانه مجاهدین توسط سایت آفتابکاران و در یادداشتی با عنوان منافقین و مصداقیو به قلم سینا دشتی و آن هم بطرز خنده آور و مضحکی استارت خورد. در واقع نوشته کوتاه دشتی موضوعیت خود را بر پایه جعل و تحریف عدد واقعی ۲۷۱ به عدد ۳۷۰ و نتایج منتج از این تحریف بنا می کند که در نوع خود اگر چه مسبوق به سابقه اما تا این اندازه مایه آبروریزی نبوده است.

قضیه از این قرار است که مصداقی در مقدمه گزارش ۹۳ خود با طرح دقیقا ۲۷۱ سوال از حامیان مجاهدین و همچنین کسانی که داعیه دفاع از رجوی را دارند، از آنها خواسته تا به این سوالات که پیشتر رجوی از پاسخگویی به آنها امتناع کرده، جواب بدهند. این سوالات اتفاقا از باب سهولت توسط آقای مصداقی با تامل و دقت شماره گذاری شده و به عدد ۲۷۱ ختم شده است. و البته همین عدد در یادداشت توهین آمیزی دیگری در همین سایت آفتابکاران که بر علیه مصداقی درج گردیده با این صراحت مورد تایید و تاکید قرار گرفته است: ” پس از طرح ۲۷۱ پرسش اندیشمندانه و غیر تکراری ! که تا به حال به عقل جن هم نرسیده است ،… “   گزارش ۹۲…گزارش ۹۳ به قلم رضا فتاحی

اما اینکه سینا دشتی با چه انگیزه و نیتی این رقم را به ۳۷۰ که عددی نه روند که تحریف شده رسانده، نکته ای است که سینا دشتی در ادامه برای اثبات توهمات خود از آن رمز گشایی می کند. بهتر است این بخش از مقاله ایشان را از این جهت که ممکن است همین امروز و فردا و شاید تا همین حالا هم از روی سایت آفتابکاران برداشته باشند، جهت تنویر افکار عمومی و ثبت برای روز مبادا درج نمایم. تاکید روی جملات از باب اهمیتی که دارند از جانب ما است.

“مصداقى، تواب شارلاتان و بلاشک مزدور وزارت اطلاعات در یک نوشته بسیار نازل بحر طویلى علیه مجاهدین باز کرده است که در ٢٠٧ صفحه جمع شده و با طرح ٣٧٠ به اصطلاح سئوال شروع میشود.

عزیزانى که در سالهاى ۵۸ – ۵۹ در ایران بودند شاید به خاطر داشته باشند که حزب جمهورى اسلامى آن موقع، براى تغذیه فرهنگى حزب الله چماقدار و قمه کش و براى لوث کردن فرهنگ سیاسى آن دوران دست به ایجاد هجو نامه به نام منافق زد که جز فحش دادن به مجاهدین در قالب بسیار نازل و مملو از هزل و تحریف و دروغ، هیچ محتواى نداشت. بدون اغراق نوشته مصداقى، مرا به یاد این هزل نامه برد و بس. …

در راستاى جنگ روانى علیه مجاهدین و کاملا با الگو بردارى از ٣٧٠ بلندگو انجمن نجات رژیم در دور “اشرف” که وظیفه شکنجه روانى ساکنان در آن جا بود ، الان هم این مزدور با وصل کردن زمین به آسمان، با تحریف، با مار کشیدن و شارلاتانیسم خاص خودش، در حقیقت دو سئوال را مطرح میکند. اول چرا مجاهدین هنوز تشکیلات دارند و رهبرى دارند؟ و دوم چرا هنوز شعار سرنگونى میدهند؟ “

جهت اطلاع آنها که هنوز فرصت خواندن گزارش ۹۳ و علی الخصوص عدد پایانی سوالات نامبرده را نیافته، عین سوال آخر و عدد مرقوم شده آن را عینا از روی گزارش ۹۳ می آورم:

“۲۷۱- اگر پاسخ به مجموعه این سؤالات دارای بار منفی نسبت به مجاهدین است، چگونه به هواداری از جریانی که در قدرت نیست و مرتکب چنین اعمالی شده ادامه می دهید؟ در مقابل وجدان خود چه پاسخی دارید.”

بدین ترتیب سینا دشتی با جعل عدد ۲۷۱ به عدد ظاهرا رند ۳۷۰ که بعد معلوم می شود تعداد بلندگوهای ادعایی در اطراف قرارگاه اشرف بوده که مدت ها سوژه نامه نگاری به مجامع و سازمان ها و سیاستمداران بازنشسته و نهادهای ملل متحد و … بوده، می خواهد رابطه بین این تعداد سوال و آن تعداد بلندگوی اطراف اشرف را کشف و به رخ مخاطبان اش بکشد. سینا دشتی ظاهرا دچار این توهم بوده که در این فرصت کوتاه کمتر کسی فرصت خواندن گزارش ۹۳ و حداقل تامل و دقت روی تعداد سوالات واقعی در گزارش را داشته و بدین ترتیب او با جعل عدد تعداد سوالات و جایگزین کردن عدد جعلی ۳۷۰ به جای ۲۷۱ که برای مخاطبان گاگول تر از خودش تداعی کننده تعداد بلندگوهای اطراف قرارگاه اشرف است، می خواسته در همین شروع تکلیف خود و خوانندگان اش را با گزارش ۹۳ مصداقی روشن کند. و مهمتر به کسانی که مشغول خواندن گزارش ۹۳ هستند تا در روزهای آتی دست به قلم شوند گرا بدهد نیازی به خواندن این گزارش نیست و می توانند با دروغ و دغل به جنگ گزارش ۹۳ بروند.

این که چطور در دنیای شیشه ای امروز می شود با چنین سرعت و در عین بی شرمی و وقاحتی و بدون کمترین نگرانی بابت پیامدهای اخلاقی و اجتماعی و سیاسی آن دست به چنین اقدامات بچگانه و در عین حال تهوع آوری حداقل از سوی مجاهدین موضوع تازه ای نیست. از سازمان و تشکیلات و رهبری که موجودیت و موضوعیت خودش را با تحریف و دروغ و شانتاژ و وارونه نمایی و فریبکاری و فرصت طلبی و … پیش می برد، اینگونه اقدامات به تعبیر عوام نعنای روی آش هم نمی شود.

مؤلف: بهار ایرانی تاریخ: ۹۳/۰۵/۰۴

ایران اینترلینک به نقل از بهار ایرانی

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط