8.7 C
Paris
Friday, March 29, 2024

نامه آریا ایران به وزیر امورخارجه فرانسه

laurent-fabius-fr

ما ایرانیان ساکن فرانسه و اروپا،معتقدیم؛ گسترش فعالیت مجاهدین در فرانسه ، بستر رشد یابنده تروریسم در اروپا را تقویت خواهد نمود.فراموش نکنیم کسانی در اورسوراواز فعالیت های خود را گسترش می دهند که مردم ایران با تنفر از آنان یاد می کنند.مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت تنها گروه ایرانی معتقد به تروریسم هستند که ترورهای صورت گرفته در داخل ایران را از اورسوراواز فرانسه هدایت و فرماندهی می نمایند.

نامه آریا ایران به وزیر امورخارجه  و نمایندگان مجلسین فرانسه

آقای لوران فابیوس، وزیر امورخارجه فرانسه

شرکت فعال شما به نمایندگی از طرف مردم و دولت فرانسه، در موفقیت مذاکرات هسته ای ایران با 1+5 را تبریک می گوییم.موفقیت شما در این مذاکرات نشان داد که مردم فرانسه همچنان از صلح جهانی حمایت نموده و مخالف گروه های جنگ افروز و تروریست می باشد.

موفقیت شما و جامعه بین المللی برای ایجاد صلح و ثبات در جهان،تحسین گروه های سیاسی ایرانی را برانگیخت.طوریکه اکثر گروه های ایرانی، پیروزی حاصل شده را پیروزی صلح بر جنگ نامیدند.

با موفقیت بوجود آمده، خوشحالیم که یک گروه تروریست ایرانی که از همان ابتدا تلاش می نمود با فعالیت های جنگ طلبانه در فرانسه، مسیر افکار عمومی را منحرف نماید ، به اهداف خود نرسیده و متحمل شکستی سنگین گردید.

گروه مجاهدین خلق که مرکز فعالیت های آنان در اورسوراواز فرانسه قرار دارد، توسط مسعود و مریم رجوی هدایت می گردد.این گروه از چند ماه پیش،تلاش نمود با انتشار اطلاعات فریب که از برخی منابع غربی به دست آمده بود، دست به افشاگری دروغین بزند تا مانع از پیشرفت روند صلح و امضای موافقت نامه گردد.

رهبران مجاهدین خلق که خود را به دروغ “تنها آلترناتیو دموکراتیک مردم ایران” می نامند،طبق گزارشات مسند بین المللی(گزارش موسسه راند،گزارش دیدبان حقوق بشر،گزارش سیمورهرش،گزارش اروند آبراهامیان وگزارش وزارت امورخارجه آمریکا ) نه تنها جایگاهی در بین مردم ایران ندارند، بلکه گروهی مستبد و توتالیتر می باشند که در عراق و اروپا منتقدین خود را زندانی و شکنجه نموده و برخی را نیز در زندان های مخفی عراق به قتل رسانیده اند.این گروه قبل از انقلاب ایران، تعداد 7 مستشار نظامی آمریکا را در ایران ترور نموده و بعد از آن نیز بیش از 17000 ایرانی را با عملیات های انتحاری،بمب گذاری و ترور به قتل رسانیده اند.

ex-pmoi-ex-ncr

ghasim_rohani_ex_mek_radjavi2013

چند ماه پیش آقایان دکتر کریم قصیم(مسئول کمیسیون محیط زیست شورای ملی مقاومت)،دکتر محمد رضا روحانی (مسئول کمیسیون امور ملیت های شورای ملی مقاومت)،اسماعیل وفا یغمایی(شاعر و ترانه سرا)،ایرج مصداقی(نویسنده و محقق)،هادی افشار(عضو مرکزیت مجاهدین خلق) و خانم عاطفه اقبال(عضو سابق مجاهدین خلق) از شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین خلق جداشده و اقدام به افشاگری های گسترده ای در باره آنان نمودند.

liberty-h

افراد منتقد و جداشده از شورای ملی مقاومت و مجاهدین خلق ضمن افشاگری های بی نظیر، بر غیر دموکراتیک بودن شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین خلق صحه گذارده و تشکیلات آنان را تشکیلاتی مستبد معرفی نمودند که تحمل آزادی دگراندیشان را نداشته و همچنان در اروپا اقدام به ترور اخلاقی و تهدید منتقدین  می نمایند!

اسناد و مطالب بسیار زیادی از افراد جداشده و منتقدین مجاهدین وجود دارد که نشان می دهد،تحرکات اخیر آنان مبنی برکشتار در پادگان اشرف و اعتصاب غذا در کمپ لیبرتی و کشورهای غربی به تحریک رهبران سازمان انجام پذیرفته و با این اعمال به دنبال باج گیری از جامعه بین المللی برای رسیدن به اهداف فرقه گرایانه خود می باشند.

مشابه این گونه اقدامات مجاهدین در 17 ژوئن 2003 نیز وجود داشت.آن روزها بیش از 20 عضو مجاهدین با دستور تشکیلاتی مسعود و مریم رجوی در پاریس و دیگر شهرهای اروپا خود را به آتش کشیدند تا از دموکراسی کشورهای اروپایی باج گیری نمایند.

آقای وزیر

مجاهدین و شورای ملی مقاومت بیش از 15 سال در لیست تروریستی آمریکا و اتحادیه اروپا قرار داشتند.آنها به این دلیل از لیست سیاه بیرون کشیده شدند که امکان تغییر در رفتار و افکار آنان بوجود بیاید. اما آنان از زمانی که از لیست سیاه بیرون کشیده شدند بیش از گذشته افکار تروریستی را ترویج می نمایند.به اعتقاد ما، سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت نه تنها از افکار گذشته فاصله نگرفته، بلکه همچنان از ابزار تروریسم برای رسیدن به اهداف خود استفاده می نماید.

mek_Washington's Favorite Terrorists

شرکت فعال آنان در ترور دانشمندان هسته ای ایران(گزارش سیمورهرش)،شرکت فعال در سازماندهی تروریست های القاعده در سوریه و عراق،پشتیبانی مالی ، تسلیحاتی و معنوی از تروریست های جیش العدل و گروه ریگی در بلوچستان ایران،حمله فیزیکی به منتقدین و افراد جداشده در فرانسه و سایر کشورهای اروپایی،توطئه چینی امنیتی علیه منتقدین،دگراندیشان،پناهندگان و افراد جداشده از مجاهدین در فرانسه و اروپا،جاسوسی بر علیه افراد جداشده از مجاهدین در فرانسه (جاسوسی اطلاعات پناهندگی آقای حسین نژاد مترجم ارشد مسعود رجوی از اداره پناهندگی در پاریس) و ترور اخلاقی افراد جداشده و منتقد در سایت ها و تلویزیون وابسته به مجاهدین،نشان داده است رهبران مجاهدین خلق نه تنها از گذشته خود فاصله نگرفته اند بلکه تلاش مستمر آنان برای سرکوب منتقدان، آزادی فردی و زندگی شخصی دگراندیشان گسترده و خطرناک شده است.

pmoi-usamb3

مجاهدین خلق چه کسانی هستند؟

سازمان مجاهدین خلق ایران در ۵ سپتامبر ۱۹۶۵ برای مبارزه مسلحانه بر علیه آمریکا و اسرائیل در ایران پایه گذاری شد.آنها برای گسترش مبارزه ضد آمریکایی شروع به عضو گیری نموده و از سال ۱۹۷۳ تا ۱۹۷۶،تعداد ۶ آمریکایی را در ایران ترور نمودند.پس از آن به انقلاب آیت الله خمینی پیوسته و در ۴ نوامبر ۱۹۷۹ همراه با انقلابیون به سفارت آمریکا حمله ور شده و در گروگانگیری ۶۶ دیپلمات آمریکایی شرکت فعال داشتند.مجاهدین معتقد بودند که اعضای سفارت دیپلمات نبوده و جاسوس می باشند.به همین دلیل باید آنها را محاکمه انقلابی نموده و اعدام نمود.

pmoi-usamb2

یک سال بعد وقتی بنای مخالفت با حکومت ایران را گذاشتند اقدام به انفجارها و ترورهای بسیار زیادی نمودند.مجاهدین خلق از سپتامبر ۱۹۸۰ تا اواخر سال ۲۰۰۳ که بعنوان ارتش خصوصی صدام حسین از عراق بر علیه ایران می جنگیدند، بیش از ۱۶۰۰۰ تن از مردم عادی جامعه ایران را ترور نمودند.آنها یک فرقه تروریستی را در عراق بنا نموده و علاوه بر گسترش تروریزم در ایران با اعضای معترض خود به بدرفتاری مشغول شدند.بر اساس گزارش دیدبان حقوق بشر و موسسه راند،سازمان مجاهدین خلق اعضای معترض و جدایی خواه خود را در عراق شکنجه و زندانی نموده و تعدادی از آنان را نیز بی سرو صدا به قتل رساندند.این اعمال از طرف صدام حسین دیکتاتور عراق مورد حمایت قرار می گرفت.

استراتژی مجاهدین خلق در سال ۲۰۰۳ میلادی و همزمان با سقوط صدام حسین در عراق،مبارزه با نیروهای ارتش آمریکا بود.آنها معتقد بودند که با ارتش آمریکا در هر مکانی که حضور دارد باید مبارزه نمود.چرا که انتظار داشتند صدام حسین مقاومت نموده و ارتش آمریکا در عراق را شکست بدهند.وقتی با شکست و فروپاشی سریع حکومت مواجه شدند،تسلیم ارتش آمریکا شده و خلع سلاح گردیدند.

با اینحال نیروهای نظامی آنها در کشورهای اروپایی برای اعتراض به دستگیری مریم رجوی در فرانسه (۱۷ ژوئن ۲۰۰۳ ) اقدام به خودسوزی و وحشت آفرینی نمودند.پس از آن نیز به جلسات گروه ها و احزاب اپوزیسیون در اروپا و بخصوص در فرانسه حمله ور شده و ایرانیان را مورد ضرب و شتم قرار می دادند.

از سال ۲۰۰۳ تا کنون اکثریت قریب به اتفاق گروه های سیاسی ایرانی که برای آزادی و دموکراسی در ایران فعالیت می کنند زیر ذره بین جاسوسی و ضرب و شتم مجاهدین خلق بوده اند.به همین دلیل این گروه نزد اپوزیسیون دموکراتیک ایرانی منفور بوده و همه ایرانیان آنان را از بین خود ترد می نمایند.مهم تر از همه آنها در بین مردم خود در ایران هیچ گونه جایگاهی نداشته و نمی توانند عامل یا یکی از عوامل تغییر در ایران باشند.

با همه این احوال وزارت امورخارجه آمریکا روز ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۲ ،سازمان مجاهدین خلق را از لیست تروریستی حذف نمود.بدون آنکه تغییر بنیادی در این گروه بوجود آمده باشد.

آقای وزیر

Maryam et Massoud Rajavi se retrouvent à Villepinte - 22 juin 2013 FRANCE

حضور رهبران و اعضای ارشد سازمان مجاهدین خلق در اورسوراواز فرانسه و پشتیبانی برخی افراد محلی از آنان، بیش از گذشته منافع ملی مردم فرانسه را به خطر انداخته است. آنها تلاش می نمایند شکست ها و از هم پاشیدگی تشکیلات خود در عراق را با گسترش فعالیت های تروریستی در فرانسه جبران نمایند.

ما ایرانیان ساکن فرانسه و اروپا،معتقدیم؛ گسترش فعالیت مجاهدین در فرانسه ، بستر رشد یابنده تروریسم در اروپا را تقویت خواهد نمود.فراموش نکنیم کسانی در اورسوراواز فعالیت های خود را گسترش می دهند که مردم ایران با تنفر از آنان یاد می کنند.مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت تنها گروه ایرانی معتقد به تروریسم هستند که ترورهای صورت گرفته در داخل ایران را از اورسوراواز فرانسه هدایت و فرماندهی می نمایند.

رونوشت های ارسال شده

رونوشت به وزارت کشور

رونوشت به وزارت دادگستری

رونوشت به ریاست مجلس سنا

رونوشت به ریاست مجلس ملی

رونوشت به دفتر ریاست جمهوری

11 دسامبر 2013

آریا ایران

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط