8.5 C
Paris
Tuesday, April 23, 2024

کلاهبرداری و جعل مدرک در پارلمان اروپا توسط فرقۀ رجوی

فرقۀ رجوی ید طولائی در دروغ و فریب و جعل در ۳۶ ساله گذشته داشته و دارد، از « ۵ میلیون امضای شهروندان عراق»! در حمایت از باقی ماندن فرقه در عراق تا «آزاد سازی موصل توسط فرزندان غیور و عشایر انقلابی عراق»! و البته شوهای ۱۰۰ هزاره نفره! در سالنهایی با گنجایش ۳ هزار نفر که مورد تمسخر همه می باشد.

در چند سال گذشته فرقه رجوی با استفاده از لابی اش در پارلمان اروپا و البته «مساعدت های درشت» تمام توان خود را در حذف و جلوگیری از ورود اینجانب به پارلمان اروپا گذاشته است و طبق اطلاعاتی که دوستانم از مقر مریم رجوی در اورسوراواز فرانسه به من رسانده اند، مریم قجر ۲ ماه پیش دستور حذف مرا شخصا صادر کرده و به اعضای ارشد فرقه شدیدا انتقاد کرده و گفته: «شمایان آنقدر بی عرضه هستید که حتی نمی توانید جلوی یک نفر را بگیرید که هر روز در پارلمان اروپا و با آوردن بقیۀ جداشدگان، فضای پارلمان را علیه ما تغییر داده است و اگر جلوی رضا را نگیریم مطمئن باشید کارمان در پارلمان اروپا تمام است».

فرقۀ رجوی توسط لابی اش خروارها مدرک جعلی در رابطه با اینجانب و طبق معمول «مأمور نیروی قدس»!! به مقامات پارلمان ارائه داده و مرتبا عاجزانه درخواست می کند که از ورود این شخص یعنی اینجانب جلوگیری شود ولی اصرار و پیگیری شدید این موضوع توسط فرقه بر عکس خواست آن موجب حساسیت در این پارلمان شده که چرا فرقه تمام توان خود را برای سلب آزادی بیان یک نفر آنهم در پارلمان اروپا گذاشته است.

البته دروغ و اتهامات فرقۀ ضد بشری رجوی علیه هر زبان و قلمی که علیه آنها سخن گفته یا بنویسد در ۳۶ سال گذشته مرتب تکرار شده است از اعضای سازمان تا هواداران و حتی نمایندۀ سازمان ملل! و چند روز پیش هم علامه حسینی که تا چند هفته پیش مشاور مریم قجر در امور به اصطلاح اسلامی و عربی بود دیدیم که در اطلاعیۀ فرقه به ناگهان عضو نیروی قدس شد!

بایستی از این فرقۀ جانی و ضد بشر پرسید مگر من چه میکنم که شمایان اینقدر از حضورم در پارلمان می ترسید و لرزه بر فرقه و تشکیلات عنکبوتی شما انداخته است؟ پس چه شد آن شعارهای آزادی و دموکراسی و آزادی بیان که مریم رجوی و نوچه های دلاری اش در همین پارلمان سر می دادند؟!

بیچاره شب پرستان دیکتاتور و بی صاحب با این کلاهبرداری زبونانه و با خواری و درماندگی جدید چه خواهند کرد؟

فرقه رجوی از بعد از جام زهر خروج از عراق که توسط خانواده ها به حلقومش ریخته شد وظرف تشکیلاتی و مغزشویی را از دست داد هر روز درگیر مشکلات درونی است و به سرعت وارد فاز فروپاشی شده است و دخیل بستن مریم قجر به وهابیون بچه کش و جنگ طلبان آمریکایی و خرج های میلیونی در شوهای مسخره نه تنها نتوانسته است از سرعت آن بکاهد بلکه بر سرعت آن افزوده است و هر روز بیشتر از روز قبل در منجلاب رسوایی فرو می رود و فرار کادرهای قدیمی فرقه خود بهترین دلیل بر بی اثر بودن این تشبثات فرقه می باشد.

فرقۀ رجوی و شخص «مرحوم» شده رسما از سالها پیش دستور حذف فزیکی جداشدگان را صادر کرد و این دستور جدید بیوۀ رجوی هم نشانگر جوهرۀ این فرقۀ خشونت طلب می باشد که توان شنیدن هیچ حرف مخالفی را ندارد و برای خفه کردن هر صدای آزادیخواهانه ای انواع و اقسام شیوه های ضد بشری را مورد استفاده قرار می دهد.

اینجانب ضمن اطلاع دادن این تهدید ها به مراجع ذی صلاح اتحادیه اروپا به مریم قجر می گویم : «بیچاره شب پرستان تیغ به کف، هلهله زن با سلالۀ خورشید و با نسل ایمان چه خواهند کرد؟»!

خانم قجر آیا این کلام را بیاد دارید؟ در آن زمان روی سخن با نیروهای لباس شخصی رژیم بود و اکنون با شما و لباس شخصی های هزار بار بدترتان.

هزار بار بدتر بدلیل اینکه شما همان کاری را که لباس شخصی های رژیم در سال ۶۰ یعنی سی و هفت سال پیش و در ایران و علیه دشمن خود انجام می دادند و بدتر از آن را در فرانسه و اروپا علیه نفراتی که سالها همۀ هستیشان را برای شما گذاشتند انجام می دهید، پس شما هزار بار البته بدتر هستید چرا که ما آن دوران چه شکنجه در زندان و چه کتک خوردن در بیرون را از دشمن خود و ارتجاع می دیدیم ولی اکنون و در اروپا چی خانم قجر؟

شما هرگز رفرم پذیر و استحاله بشو نیستید و در این سالیان هرگز سرسوزنی از تغییرات دموکراتیک در فرقه خبری نبوده است و باز هم از قول «مرحوم» همسرت که برایمان سورۀ کوثر را می خواند من هم می خوانم: «إِنّا أَعْطَیْنا کَ الْکَوْثَرَ فَصَلّ لِرَبِّکَ وَ انْحَر إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الْأَبْتَرُ»،

خانم قجر شما کدامین هستید بعداز سی و هفت سال؟ و البته که ابتر و دم بریده و بی آینده اید.

اما حرف آخر با مریم قجر و فرقۀ ضد ایرانی رجوی «مرحوم»: هر آنچه که می توانی بکن و از هر آنکس که میخواهی با عجز و خواری کمک بخواه ولی این را را بدان که من هرگز تحت هیچ فشار و تهدیدی از ایستادگی مقابل شما که برای نابودی ایران زمین با دشمنان تاریخی این بهترین و زیباترین وطن همکاری و روزشماری می کنید دست برنخواهم داشت و پیوسته خواهم ایستاد تا بساط وطن فروشی شما را از پارلمان اروپا جمع کنم. زمان خانه تکانی در پارلمان فرا رسیده و آنروز نزدیک است.

زنده باد ایران این زیباترین وطن
رضا صادقی جبلی، پیوند رهایی

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط