11.2 C
Paris
Thursday, April 25, 2024

کسی که این حرف‌ها را منتشر کرده یک هفته خواهرش دست داعش باشد

اظهارات عجیب و غریب، سخیف و مشمئز کننده در شورای اسلامی شهر تهران درباره پرونده واگذاری املاک شهرداری به مقامات همسو؛
انتشار فایل صوتی اظهارات عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران درباره پرونده واگذاری املاک شهرداری به مقامات همسو خبرساز شده است. ابوالفضل قناعتی در جلسه علنی شورای شهر خطاب به فرد منتشر کننده اسناد واگذاری‌ها می‌گوید که « یک هفته خواهرش دست داعش باشد تا بفهمد».
در جلسه ششم مهر ماه شورای اسلامی شهر تهران، رحمت الله حافظی و عبدالحسین مختاباد دو عضو اصلاح‌طلب شورا خواستار پس گرفتن شکایت از یاشار سلطانی، مدیر وبسایت منتشر کننده اسناد واگذاری‌های شهرداری شدند. درخواستی که با اعتراض شدید رضا تقی پور و ابوالفضل قناعتی، دو عضو اصولگرا مواجه شد.
رضا تقی پور، سخنگوی شورا خطاب به دو عضو اصلاح‌طلب شورا گفت: «الان این حرف را می‌زنند و بعد هم لابد می خواهند بگویند قوه قضاییه قاتل و دزد و قاچاقچی را آزاد کند؟ یک فردی آمده و هر چه دروغ خواسته به شورای شهر گفته و تهمت زده و فضای جامعه را متشنج کرده، از آقایان می خواهم غیرت داشته باشند، آبروی اعضای شورا رفته، غیرت آقایان چه شده؟»
ابوالفضل قناعتی هم در این بین به فرد منتشرکننده اسناد توهین جنسیتی می‌کند: «کسی که این حرف‌ها را منتشر کرده یک هفته خواهرش دست داعش باشد تا بفهمد. اینها آمده‌اند آبروی همه را برده‌اند، چه کسی چیزی داده؟ اگر چیزی به کسی داده‌اند به یک اسطوره و یک آزاده داده‌اند.»
آقای قناعتی ابتدا این گفته منتسب به خود را تکذیب کرد و گفت فرد خاصی مدنظرش نبوده و گفته «اگر خواهر هر کدام از ما». اما وبسایت خبرآنلاین روز دوشنبه ۲۶ مهر فایل صوتی آن بخش از جلسه شورا را منتشر کرد که در آن عضو شورا به طور مشخص به فرد منتشرکننده اسناد توهین می‌کند.
به نظر می‌رسد که این عضو اصولگرای شورا با اشاره به «اسطوره» و «آزاده» قصد دفاع از معصومه آباد، دیگر عضو شورای شهر را داشته که نام او در لیست افراد دریافت کننده املاک شهرداری قرار داشته است.
نام ابوالفضل قناعتی نیز در این فهرست قرار داشت و عنوان شده بود که خانه‌ای چهار و نیم ملیارد تومانی را در نیاوران با ۷ درصد تخفیف خریده است. اما او این موضوع را تکذیب کرد و گفت که تنها فرم خرید آن ملک را پر کرده اما چون توانایی خرید آن را نداشته، انصراف داده است.
یاشار سلطانی، مدیر وبسایت معماری نیوز که نامه‌ سازمان بازرسی کل کشور به شهرداری تهران را درباره واگذاری املاک شهرداری به برخی اشخاص، منتشر کرده بود اکنون در بازداشت به سر می‌برد و حتی با آزادی او به قید وثیقه مخالفت شده است.
محمدباقر قالیباف، شهردار تهران و مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران از جمله شاکیان یاشار سلطانی هستند.

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط