10.6 C
Paris
Thursday, March 28, 2024

چگونه فرقۀ رجوی جاسوسیهای خودش در خارج را اطلاعات رسیده از داخل جا می زند؟!

فرقۀ تروریستی رجوی در اطلاعیۀ اخیرش با شمارۀ 2 علیه علامه حسینی و اینجانب و دیگر جداشدگان فعال و افشاگر ماهیت این فرقه در ردیف سلسله مبارزات و مقاومت مشعشع «سازمان مجاهدین»!!! برای «حفظ امنیت» به اصطلاح «شورای ملی مقاومت» خودش از «تروریسم»!!! ادعا کرده که اطلاعاتی از داخل ایران!! به دست آورده که لابی و حامی سابق خودشان در جهان عرب آقای علامه سید محمد علی الحسینی رئیس شورای اسلامی عربی لبنان که شخص مسعود رجوی به ما می گفت «حمایت او از ما برابر با داشتن یک میلیون هوادار می باشد» و مریم رجوی او را سمبل تشیع علوی و فردی شجاع توصیف می کرد، به آنها پشت کرده می خواهد در پاریس دفتر باز کند و می خواهد برود در پارلمان اروپا در بروکسل علیه این فرقه سخنرانی کند.

یاد برخی اطلاعیه ها یا مقالات فرقه علیه جداشدگان در آلبانی و کلا اروپا افتادم که می نویسند فلانی فلان جا با تاکسی رفت!! یا علامه حسینی را با ماشین از فرودگاه به هتل بردند!! یا جدا شدگان در رستورانی که سمینار داشتند نهار خوردند!! یا فلانی یعنی اینجانب با لابی ها و حامیان عرب فرقه در کافه های پاریس می نشینند صحبت می کنند و او تلاش می کند آنها را از حمایت از فرقۀ رجوی بازبدارد!!! (احتمالا به نظر مقاله نویسان فرقه باید به جای کافه در وسط خیابان بنشینیم صحبت کنیم). عجب دموکراسی این خانم مریم قجر تبلیغ می کند؟! هنوز به حاکمیت محال و موهومشان نرسیده اند به زبانی روشن می گویند که کسی جز ما حق صحبت با شخصیتها و افراد ندارد!!! و کسی که از ما حمایت کند دیگر نباید و حق ندارد با کسی جز خود ما صحبت کند!!! یعنی سرکوب و خفقان دهه ها حاکم بر مقرها و پایگاههای سازمان باید به افراد حامی حتی سابق خودشان هم تسری پیدا کرده و شامل حال آنها هم بشود!!!. عجب آلترناتیو یا جانشین دموکراتیکی که هنوز جایگزین نشده اجازۀ صحبت و فعالیت سیاسی تبلیغی به ضرر خودش را به کسی نمی دهد و هر گونه جاسوسی و تهدید و ارعاب و اتهام زنی و هرزه درایی را برای خودش مجاز می شمارد.
فرقۀ رجوی به اصطلاح اطلاعات مافوق سری!! را که در اطلاعیۀ شماره 2 خود علیه فعالیتهای جدید علامه حسینی و اینجانب و جداشدگان از فرقه در اروپا درج کرده تماما و عینا از چت عربی من و علامه حسینی با هک کردن صفحۀ فیس بوکمان به دست آورده و مثل عادت همیشۀ سالیانش (از جمله مانند اطلاعات هسته ای ایران که اسرائیل با سیستم ماهواره ای خودش در اختیار فرقۀ رجوی می گذارد) ادعا می کند که این اطلاعات را از داخل ایران به دست آورده است!!! می بینید فرقه ای که عالم و آدم مخالف خودش از جمله جداشدگان و پناهندگان ایرانی مخالف این فرقه را همه جا به جاسوسی و قصد ترور و…!! متهم می کند کاری جز جاسوسی و ترور فکری و شخصیتی علیه آنان ندارد و به این جاسوسی هم علنا با بیان مثلا چگونگی جزئیات واضح هر موردی مانند مثلا تاکسی و غذا خوردن و شاید سرویس رفتن و…!! اعتراف کرده و اطلاعات ریز و دقیق!! خودش از افراد را به رخ خوانندگانش بکشد که با توهین به شعورشان فکر می کند می تواند آنها را فریب بدهد.
نمونۀ مضحکی دیگر از این کارهای مسخرۀ جاسوسی و تعقیب و مراقبتشان آن هم در جوامع آزاد اروپا اینکه چند روز پیش یکی از زنان عضو شورای رهبری سابق و مرکزی کنونی شان مرا در حال سوار شدن به قطار در پاریس دید فوری موبایلش را برداشته و از من عکس گرفت!!! احتمالا می خواست مدرک داشته باشد که من با قطار می روم نه با هواپیما یا نه با تاکسی!!!
علامه حسيني يك شخصيت بين المللی است كه علاوه بر زبان ملی خود یعنی عربی که بیش از هفتاد کتاب به آن زبان نوشته و منتشر کرده است به زبانهای انگلیسی و فرانسه تسلط کامل داشته و کتابهای متعددی هم به این دو زبان نوشته و منتشر کرده است. وی از حق رفت و آمد آزاد به فرانسه و اتحادیۀ اروپا برخوردار است و هر وقت به فرانسه می آید با وزرای خارجه و کشور و دیگر مقامات فرانسوی و نهادها و سازمانهای مذهبی اسلامی در فرانسه دیدار و گفتگو می کند و بارها در پارلمان اروپا در بروکسل به دعوت خود این پارلمان حضور یافته و سخنرانی کرده است. تازه فرقۀ رجوی کشف کرده که می خواهد برود پارلمان اروپا سخنرانی کند یا می خواهد در پاریس دفتر باز کند!!! واقعا عجب اطلاعات دست اولی دارد این کمیسیون امنیت!!! شورای دست ساز رجوی؟!!

جالب است که در همینجا در ارتباط با همین موضوع به اطلاع هموطنان برسانم که از اول ورود علامه حسینی به پاریس در ماه ژوئیۀ گذشته برای شرکت در سمینار جداشدگان از فرقۀ رجوی در پاریس سردمداران فرقه در فرانسه به شدت به دست و پا افتادند که او را از این سفر و از حضور در برنامۀ جداشدگان بازبدارند و تا آخرین لحظه با تلفنهای متعدد احمد افشار (فرزاد) به او می خواستند او را از این سفر منصرف کنند ولی علامه حسینی که از یک سال پیش از این فرقه روی گردان شده بود از پاسخ به آنها خودداری کرده بود و در پاریس هم توسط نوچه های خودشان تحت نام جعلی و مسخرۀ «انجمن پناهندگان ایرانی مقیم پاریس» قصد تظاهرات در برابر هتل محل سمینار جداشدگان از این فرقه که همگی پناهندۀ اروپا از جمله فرانسه می باشند با حضور و سخنرانی علامۀ حسینی داشتند که پلیس فرانسه مانعشان شد و این سمینار با موفقیت برگزار گردید. تا اینکه در همان روز اعلام جدایی علامه حسینی از جرگۀ حامیان فرقه و انتشار آن مجبور شدند تمام رشته های سالیان خودشان در رابطه با این شخصیت عربی را یک شبه پنبه کنند و در حالیکه طی همۀ این سالیان به علت نفوذ او در کشورها و محافل عربی و اسلامی و حمایت او از این فرقه از او آنهمه حمایت مادی معنوی می کردند حالا این نفوذ او را به تهمت «نفوذ دادن او به کشورها و محافل عربی و اسلامی توسط رژیم» آلوده می کنند و یک شبه ردۀ او را از «علامه» به «ملا» و «آخوند» تنزل می دهند؛ و این یعنی همه چیز و همه کس فقط در خدمت من خوب است و الا یکشبه بد و اخ می شود.
فقط می ماند که در پایان به این فرقه بگویم: «عرض خود می بری و زحمت ما می داری» و این کارهای هزار بار تجربه شده تان مثل همۀ سیاستهای ولی فقیه گور به گور شده تان رجوی خائن به ضد خودش تبدیل شده و بیش از پیش دست خود شما را رو کرده و ماهیت فرقه ای تروریستی و ارتجاعی خود شما را افشا و برملا می کند.

پیوند رهایی – قربانعلی حسین نژاد

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط