8.5 C
Paris
Saturday, April 20, 2024

چگونه دختران آلمانی به برده های جنسی داعش تبدیل می شوند؟

بنابه گزارش خبرگزاری روسی اسپوتنیک، این خبرگزاری نوشته است که ضمن تحقیقات اخیر به این نتیجه رسیده است که زنان جوان آلمانی گذارشان از چه طریقی به “دولت اسلامی” – داعش (سازمان تروریستی ممنوع شده در روسیه) می افتد و در آنجا چطور برده جنسی می شوند. کارشناسان در امور اسلامی حوادثی را بازسازی کردند که دخترهای بازداشت شده در عراق از سر گذراندند. یکی از آنها “لیندا” 16 ساله از سرزمین ساکسونی آلمان بود.
“اثر رومئو”: رادیکالیزه شدن در آلمان شروع می شود

خانم “بیرگیت اِبِل” معلم و مبتکر جنبش “مخالفان قطعی” آلمان می نویسد: دختران یک باره می خواهند که محیط مذهبی قطعی تر از آنچه در خانواده هست را بسازند و بطور مستقل به جستجوی برقراری تماس با سلفی ها می پردازد که آنها را به آسانی می توان در اینترنت پیدا کرد. بعد از برقراری تماس، سلفی ها به رادیکالیزه کردن و شستشوی مغزی دخترها دست می زنند.

ابل در ادامه می گوید: واریانت احتمالی دیگر، دختری در حال بحران اخلاقی که خانواده از او مواظبت نمی کند و او علاقمند دین اسلام شده و به مسجد می رود و در آنجا جوان های مرد اسلامی با او وارد صحبت می شوند. به عقیده ابل تعداد این استخدام کنندگان سلفی موجود در شبکه های سازمان یافته اینترنتی در آلمان تا 650 نفر رسیده و آنها برای جامعه خطر بالایی تشکیل می دهند. این زن در باره “اثر رومئو” چنین اظهار کرد: مردان می دانند که دختر ها می خواهند به سرعت ازدواج کنند و آنها در ضمن معاشرت با آنها همین را وعده می دهند.

تدارک سفر به “خلافت اسلامی” کار سودآور است

ابل می گوید: استخدام کنندگان آلمانی با خلافت اسلامی در خاور میانه، در سوریه و دیگر کشورها در حال تماس بوده و از این طریق پول در می آورند. چرا که آنها مسئول تامین نسل جوان داعش بوده و نقش وساطت در تماس با عروس های آینده با داعشی های جوان را ایفا می کنند. اغلب در میان آنها افرادی از دنیای جنایتکاران دیده می شوند. ابتدا جوان های استخدام کننده با دختران یا در خانه های تیمی و یا در مدرسه های غیررسمی ملاقات می کنند و اگر کار پیش برود و میان دختر و مرد جوان مناسبات با اعتماد برقرار شود آنها در باره محل های مشخص ملاقات های آتی به توافق می رسند. پس از این دختر راهی فرودگاه می شود. عمدتا افراد رادیکال دختر را هنگام سفر همراهی می کنند. قاعدتا همراه با دختر یک دختردوستی است که پیشتر رادیکال شده بود. خوب، “لیندا” از فرانکفورت به استانبول پرواز کرد و افرادی که با آنها در آنلاین چت آشنا شدند به او در تهیه بلیت کمک کردند.

تاکسی بابت 25 یورو به داعش. غازی عینتاب شهر اصلی ترانزیتی

دخترها به ترکیه می آیند و سلفی هایی که منتظر آنها هستند مسیر بعدی آنها را مشخص می کنند. ابل می گوید: افراد واسط، دختر را به سازمان ها یا اشخاص ذیربط تحویل می دهند و این اشخاص دختر را از طریق ترکیه به نواحی زیر کنترل داعش — عراق و سوریه می رسانند.
شهر غازی عینتاب ترکیه در 12 ساعت راه از استابمول قرار دارد و 15 کیلومتری مرز با سوریه است. به گفته ابل این مهمترین نقطه ترانزیتی داعشی ها است. حتی نام این شهر برای طرفداران داعش در آلمان یک علمت و کد محرمانه است. به گفته ابل، ارتش سوریه به زحمت می تواند از این مرز دراز در سرزمین بیابانی حراست کند. من از محققان شنیدم که رفتن از غازی عینتاب تا نواحی تحت کنترل داعش هیچ مشکلی ندارد. تنها باید به راننده 25 یورو داد و رفت.

چه سرنوشتی نصیب دختر ها در خلافت اسلامی می شود؟

رسانه ها می نویسند که سرنوشت بسیار سنگینی نصیب دختر ها در خلافت اسلامی می شود. از این دخترها بعنوان برده جنسی یا ماشین بچه زایی استفاده می شود. به برخی از آنها وظایف درجه بالاتر محول می شود. مثلا برخی از آنها در پلیس امنیت اخلاقی کار می کنند. دیگران در صفوف داعش جنگیده و یا در دستگاه های تبلیغاتی اسلامگرایان دست به اقدام می زنند.

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط