8.5 C
Paris
Saturday, April 20, 2024

چرا فرقه رجوی دنبال انتقال نیروها به یک محل دور افتاده می باشد؟

همانطور که در خبرها آمده بود فرقه تروریستی رجوی در صدد جابجایی نیروهای وارفته و روحیه باخته و مسئله دار به یک محل دور افتاده در کشور آلبانی میباشد. ظاهرا اینطور به نظر می رسد که دنبال جایگزین کردن اشرف می باشد و شاید هم نیروهای نگون بخت را اینگونه توجیه می کند ولی از نظر بنده همه از جمله خود مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی خوب می دانند که در کشور آلبانی که مثل کشور عراق در جوار خاک میهن نیست و فاصله جغرافیایی زیادی با ایران دارد و از طرف دیگر با نیروهای وارفته و روحیه باخته و مسئله دار و بی سلاح و بدون حضور مسعود رجوی بالای سرشان به هیچ وجه نمی تواند جایگزینی قلعه استراتژیکی اشرف را انجام دهد.

بنابراین از نظر بنده دلایلی که سران فرقه تروریستی رجوی و بطور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی بدنبال جابجایی نیروهای وارفته به یک محل دور افتاده می باشند بقرار زیر می باشد:

اولا اینکه می خواهد برای ایجاد کار های پوشالی و سرگرم کردن نیروهای وارفته و حل مشکل بیکاری نیروها با بهانه ساختن قرار گاه جدید و پارک و زمین ورزشی و غیره آنها را حسابی با بیگاری کشیدن خسته کند تا دیگر مجال فکر کردن نداشته باشند و فقط دنبال پیدا کردن یک زمان برای خوابیدن باشند. درست همان کاری را که در عراق با ایجاد کارهای پوشالی نظیر علف کنی و تنظیف سلاح و کار جمعی برای سر کار گذاشتن و بیگاری کشیدن نیروهای سازمان انجام می داد.

ثانیا میخواهد با بردن نیروها به این محل دور افتاده که جای بیشتری دارد نیروها را به بهانه سازمان دهی جدید به گروه های کوچک تقسیم بندی کرده و در ساختمان های دور تر از هم تحت عنوان قرار گاه و محور های مختلف قرار دهد تا نیروهای سازمان با هم دیگر در ارتباط نباشند و بقول خودشان محفل نزنند و از وضعیت هم دیگر با خبر نباشند تا متوجه شوند که چه کسانی جدا شده اند. درست مثل اشرف که هرگاه وضعیت تشکیلاتی خراب می شد رجوی با ترفند تغییر سازمان دهی و ایجاد محور و ارتش و قرار گاه های جدید نیروهای وارفته و روحیه باخته و مسئله دار را پخش و پلا می کرد تا از وضعیت همدیگر بی خبر باشند.

ثالثا می خواهد با این جابجایی ایجاد ممنوعیت برای دیدار خانواده ها با عزیزان شان را بهتر کنترل کند درست مثل اشرف که با سنگ پرانی و راه اندازی بلندگو های زیادی جلوی رسیدن صدای خانواده ها به نیروها را می گرفت و مانع تراشی می کرد.

رابعا چون نیروها در کمپ فعلی تیرانا که در شهر هست بیشتر در معرض دنیای بیرون هستند و رنگ و بوی زندگی را حس می کنند و بقول خودشان لحظات جیم داشته باشند و انقلاب شان سوراخ شود و بعدش هم احتمال دارد که تصمیم به جدایی بگیرند.

اما در این میان از نظر بنده مهمترین دلیلی که مریم عضدانلو تصمیم به این جابجایی گرفته است اینست که اکنون سازمان فرقه گرا و تروریستی رجوی با معضل بزرگ و لاعلاج موج روز افزون ریزش نیرویی مواجه است و تمام تلاش های مذبوحانه مریم عضدانلو برای مهار و فروکش کردن این مشکل ریزش نیرویی و جریان مسئله داری نه تنها بجایی نرسیده است بلکه نتیجه عکس داده است.

بنابراین اکنون می خواهند با انتقال نیروهای وارفته و روحیه باخته و مسئله دار به محل دور افتاده با ایجاد محدودیت های بیشتر آنها را بهتر کنترل کنند و جلوی ریزش نیرویی و جریان مسئله داری را سد کنند و با ایجاد این اردوگاه مرگ به هر قیمتی شده این آخرین سنگر تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده اش را حفظ کنند و برای حفظ کردن می خواهد طبق معمول از جان نیروهای نگون بخت مایه بگذارد و آنها را با انتقال به این محل دور افتاده تا آخر عمر در گروگان خودش قرار دهد. درست همان کاری را که در عراق و قلعه اشرف برای حفظ تشکیلات با به کشتن دادن نیروهای سازمان انجام می داد.

ولی همانطور که در عراق در جوار خاک میهن نتوانست تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده اش را حفظ کند و با خفت و خواری مجبور به ترک عراق و انتقال به کمپ آپارتمانی تیرانا شد. بنابراین اکنون هم نمی تواند با این جابجایی با ترفند های تکراری نظیر تغییر سازمان دهی و از این قبیل چرندیات تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده اش را حفظ کند.

علی جهانی، وبلاگ آیینه

 

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط