11 C
Paris
Tuesday, April 23, 2024

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران بر قطر در مسیر جام جهانی روسیه

تیم ملی فوتبال ایران در ششمین دیدار خود در مسابقات انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه، قطر را در دوحه با نتیجه یک بر صفر شکست داد.
تک گل این بازی را مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس در دقیقه ۵۲ بازی وارد دروازه قطر کرد.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از بازی گفت؛ امشب شاهد بودید تیمی که حاکم بر بازی بود، نتیجه بهتری کسب کرد. اختلاف سطح ما با قطر زیاد بود و می‌توانم بگویم امشب باید چهار یا پنج بر صفر بازی را به سود خود می‌کردیم. باید به بازیکنان قطری بابت روحیه جنگندگی که از خود نشان دادند، تبریک بگویم، اما بدون شک باید مراتب تحسین خود را تقدیم بازیکنان تیمم بکنم که در زمین بازی نشان دادند ما تیم برتر زمین بودیم و نتیجه لازم را هم گرفتیم. ما با روحیه بسیار خوب و انگیزه بالا بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.
تیم ملی فوتبال ایران با برتری برابر قطر، ۱۴ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول گروه A بدون حتی یک گل خورده تثبیت کرد.

نحوه گشوده شدن دروازه قطر
پاس بلند تماشایی انصاری‌فر از میانه زمین، طارمی را در موقعیت تک به تک با سعد الشعیب قرار داد تا او با ضربه بغل پا به گوشه پایین دروازه قطر گل اول ایران را در دقیقه ۵۲ به ثمر برساند.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی،وریا غفوری، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، مرتضی پورعلی گنجی، پژمان منتظری، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش(76- امید ابراهیمی)، سردار آزمون(83-مسعودشجاعی) ، کریم انصاری فر(70-وحید امیری)

ترکیب قطر: سعد الشیب، یاسر عیسی(81-حسن عفیف)، ابراهیم ماجد، پدرو کوریا، بوعلام خوخی، لوئیز جونیور(60-علی اسد) ، کریم بوضی اف، حسن الهیدوس، اکرم عفیف، رودریگو تاباتا و سباستین سوریا

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط