11.2 C
Paris
Friday, April 19, 2024

پیام به دوستان سالیانمان: به زندان دیگری به نام اشرف سوم نروید

اخیرا فرقه رجوی برای جلوگیری از فرار وریزش روزافزون اسیران می خواهد به هر ترفند و حیله که شده هر چه سریعتر اسیران باقی مانده را به همان اسارتگاه موسوم به اشرف سوم ببرد البته استارت این پروژه را مدتها قبل برنامه ریزی کرده بودند زیرا سران فرقه به خوبی می دانند که اگر اسیران با دینای بیرون ارتباط داشته باشند تا سال دیگر کسی برای این فرقه باقی نمی ماند بلکه فقط مریم قجر می ماند و «حوض»ش از نوع همان «حوض کوثر»ی که شوهر مرحومش بیدادگاههایش را می نامید ولی این بار دیگر «متهمی» نمی یابد!!

به همین خاطر دور کردن هر چه بیشتر اسیران از دنیای آزاد از پایه های تشکیلاتی و اصولی فرقۀ رجوی است.

البته این زندان به عبارت ساده تر یک گورستان برای سران فرقه رجوی است زیرا این زندان جدید با دیگر زندانها همانند اشرف و لیبرتی در عراق کاملا فرق دارد زیرا کسی نمی تواند از آن فرار کند چون با تجربه ها و اشرافی که فرقۀ رجوی دارد مهمترین مسأله اش جلوگیریی از فرار اسیران است بنابراین از این مکان، دیگر هیچ امکان فراری نیست و تمام کسانی که به آنجا می روند فقط باید منتظر آمدن جناب عزرائیل باشند و با توجه به سن بالای سالمندان و انواع و اقسام بیماریها محال است که دیگر کسی از آنجا خارج شود و بهترین اسارتگاه برای قربانیان فرقۀ رجوی است.

تازه بدتر و خطرناکتر این است که در این زندان نشستهای دیگ و غسل هفتگی با شدت و فشار بالایی برگزار خواهد شد چون دیگر داد هیچ کسی به خدا هم نمی رسد و این زندان برای سران فرقۀ رجوی بهترین محل برای برگزاری بیدادگاههای همیشگی شان است که به نظر من اگر افراد در این نشستها در جا سنگ کوب نکنند سکتۀ قلبی یا مغزی آنها همچون بسیاری افراد در اشرف و لیبرتی صد درصد است و به طریق اسیران یکی پس دیگری بر اثر همین فشارها از بین می روند و مریم قجر نفس راحتی می کشد که توانسته است بدون هیچ بها پرداختنی و برانگیختن اعتراضی اینها را از سر راهش بردارد و به همه هم بگوید این همان تعهد «مجاهد بمیرم» است که خودشان با دستشان در تعهدنامۀ انتقال به این زندان امضا کرده اند و اکنون با مرگ طبیعی می میرند!! آن موقع است که مثل همیشه قابهای عکس چند بار مصرف شده اش را باز هم در فرانسه و این بار در آلبانی نیز برای مظلوم نمایی و تبلیغات برای اندیشۀ فرقه ای اش ردیف می کند!!.

فرقۀ رجوی خوب می داند وعده وعیدهای تکراری سال به سال رهبر مرحومش با شعار «سرنگونی» همه اش پوشال و دروغ بوده است پس بنابراین اگر هر چی زودتر این اسیران از سر راهش کنار بروند به سودش است. از این رو فرقۀ جنایتکار رجوی با درست کردن اردوگاه مرگ می خواهد از شر اسیران نجات پیدا کند.

پس ای دوستان سالیانم و همرزمان سابقم؛ چرا می خواهید خودتان را همچنان در دام و بند وزنجیر رجوی که روز به روز حلقاتش تنگتر می شود نگهدارید؟ البته شاید فکر می کنید با این سن و سال بالا هیچ کاری از دستتان ساخته نیست ولی به خدا قسم اشتباه می کنید. در این اروپا هیچ کسی از گرسنگی نمی میرد شما فقط کافی است بیرون بیایید تا زندگی جدید خودتان را در دنیای ازاد شروع کنید آن وقت متوجه می شوید و به خودتان انتقاد می کنید که چرا زودتر بیرون نیامدید؟.

پس هر چی زودتر بر علیه رجوی ورجوی چیان برشورید و تا مریم قجر و دیگر سران فرقه زندان تشکیلات را بتون آرمه و دیوار کشی آهنین نکرده اند خودتان را از بندها و هفت حصار این فرقه نجات دهید چون دیگر زمان زمان ماندن نیست، این آخرین و مناسب ترین فرصت را قبل از انتقال به زندان و قلعۀ وحشت رجوی از دست ندهید.

غفور فتاحیان – انجمن نجات از فرقه ها

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط