12.5 C
Paris
Thursday, April 18, 2024

پرونده قتل زوج میلیاردر کانادایی در تورنتو

بنابه گزارش رسانه ها، پلیس تورنتو کانادا می‌گوید با یافتن مدارک بیشتر اکنون پرونده مرگ هانی و بری شرمن، دو میلیاردر معروف این کشور را تحت عنوان قتل پیگری خواهد کرد.

جسد خانم و آقای شرمن پانزدهم دسامبر گذشته در خانه خودشان در تورنتو کشف شد.

روز جمعه ۲۷ ژانویه ۲۰۱۸ پلیس تورنتو گفت پس از ۶ هفته تحقیقات جرم‌شناسانه، کارآگاهان متقاعد شده‌اند که بری شرمن، ۷۵ ساله و همسرش هانی، ۷۰ ساله، به قتل رسیده‌اند.

آقای شرمن بنیان‌گذار و رئیس هیات مدیره گروه داروسازی اپوتکس بود که از تولیدکنندگان بزرگ دارو در جهان محسوب می‌شود.

او یکی از ثروتمندترین مردان کانادا و از خیرین مشهور این کشور بود.

پلیس می‌گوید این زن و شوهر متمول آخرین بار در عصر روز ۱۳ دسامبر دیده شده‌اند و قتل احتمالا در فاصله میان آن شب تا روز پانزدهم که پلیس به خانه آنها وارد شد روی داده است.

پلیس می‌گوید هیچ نشانی از توسل به زور برای ورود به خانه شرمن‌ها دیده نمی‌شود. موضوعی که می‌تواند بیانگر دو فرضیه باشد؛خانم و آقای شرمن خود به قاتل اجازه ورود داده‌اند و یا این که او پیش بدون اطلاع آنها وارد خانه شده بوده و منتظر بازگشت قربانیان شده است.

این زوج اخیرا خانه خود را به قیمت پنج و نیم میلیون دلار برای فروش گذاشته بودند و کارمند معاملات ملکی که برای مقدمات کار فروش به آنجا رفته بود، اجساد را پیدا کرد.

در روزهای نخست این واقعه، رسانه های کانادا از احتمال این که یک قتل-خودکشی روی داده باشد سخن به میان آوردند. بدین معنی که خانم و آقای شرمن به قصد پایان بخشیدن به زندگی خودشان در یک توافق دو سویه همدیگر را کشته‌اند.

اما بازماندگان آنها با انتشار بیانیه‌ای گفتند “هیچ کسی که بری و هانی شرمن را می‌شناخته چنین فرضیه‌ای را باور نخواهد کرد.”

از خانم و آقای شرمن چهار فرزند باقی مانده است.

شرکت آپوتکس در سال ۱۹۷۴ تاسیس شد. این شرکت می‌‎گوید هفتمین گروه بزرگ داروسازی دنیاست.

 

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط