11.2 C
Paris
Thursday, April 25, 2024

پذیرش صد نفر از ساکنان لیبرتی توسط دولت آمریکا

radjavi_Irak_ashraf_camp-de-Liberty

مک گرک جانشین معاون وزیر خارجه آمریکا در جلسه استماع کنگره آمریکا گفت : “تصمیم گرفته شده که تا صد نفر را به آمریکا بیاوریم. این تصمیم بسیار مهمی است و باید سایر کشورها را قادر سازد که همین کار را انجام دهند.
…ما مصمم هستیم که هر کاری از دسمتان برمی آید انجام دهیم که آنها را از عراق خارج کنیم. نجات آنها به این بستگی دارد که از عراق خارج شوند. به همین دلیل است که ما باید کشورهای ثالثی را پیدا کنیم که آنها را بپذیرند. ما تصمیم گرفته ایم که صد نفر از آنان – ساکنان لیبرتی – را بپذیریم.
به همین دلیل است که ما یک مشاور ارشد داریم که روی این موضوع متمرکز شده است و امشب پرواز دارد به اروپا، اسکاندیناوی و آسیای شرقی.. او به همه جا می رود و پیشرفتهایی در حال بدست آمدن است. ولی باید آنرا بیشتر کنیم و نیاز به حمایت جامعه بین المللی داریم.
به همین دلیل ما یک میلیون دلار به صندوق اعتماد ملل متحد پرداخت کردیم تا اکر حتی کشورهایی که امکان مالی آنرا ندارند ولی حاضر هستند آنها را بپذیرند قادر باشند که آنها را به محل امن ببرند. ”
– این قسمت در گزارش کتبی منتشر شده در سایت مجاهدین حذف شده است و فقط در ویدئوی آن وجود دارد.

از طرف کمپین برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث
عاطفه اقبال – 2 اوت 2014
پذیرش بخشی از مجاهدین توسط عمو سام !

باید منتظر بود ودید که عمو سا م این صد نفر که برمیگزیند چه کسانی میباشند که اعتماد به آنها میکند که به آمریکا بگذارند وارد شوند هرچند تا چندی پیش در لیست “تروریستی “آنها قرا رداشتند .
البته “تروریستهای خوب ما “همیشه مورد پشتیبان آمریکا بوده اند ولی اگر در همان جایی بمانند که بوده اند ولی البته این اولین بار نیست که آمریکا “تروریست های خوب “خود را میخواهد حمایت کند اولا اوضاع برایشان پیچیده شده است و تحت فشار نیروهای نئوکان لابی اسرائیلی در آمریکا میباشند بویژه آیپاک بعلاوه میخواهند صد نفر را خود بپذیرند که بقیه را به دیگران قالب کنند ! البته این صد نفر آیا نفراتی زبده میباشند که دوباره در صحرای نوادا به قول سیمون هرش که افشا کرد مثل دوران بوش تحت آموزش های نظامی وتروریستی قرار بگیرند برای روز مبادا؟یا اینکه تحت اختیار سیا قرار گیرند که به عنوان “تروریستهای خوب ” در جنگ سایه ای که مدتهاست برقرار است مودر استفاده قرار گیرند ویا اینکه در اختیار موساد قرار گیرند تا در عملیات مخفی مورد استفاده قرار بگیرند؟بهر حال عمو سام مفتکی موش نمیگیرد بلکه اهداف مشخصی را دنبال میکند . البته یک طرف دیگر قضیه هم میتواند یک تیر وچند نشان باشد ! هم رژیم را راضی نگه دارد و بالاخره این داستان لیبرتی وباقیمانده اعضای مجاهدین را فیصله بدهد و زبده های آنها را که میتوانند مورد استفاده قرا ربگیرند به پیش خود ببرد وبقیه راهم در کشورهای مختلف پخش کند هم خدا هم خرما ! البته در این میان رجوی هم دیگر اختیاری از خود ندارد و باید تن در دهد ولی در عین اینکه تمایلی ندارد چون نمیخواهد که ظرف ایدئولژیک وسرکوب خود را از دست بدهد و دلش میخواهد جسد اعضای خود را ببیند تا اینکه آنها را در یک کشور ثالث امن ! بهرروی به هرشکل که قضیه باشد امید است که برای اعضای مجاهدین عاقبت خوبی داشته باشد چرا که در دست شیاطینی قرار دارند که آنها تعیین کننده سرنوشت آنها میباشد که هر کدام بازی خود را میکنند :رجوی وباند رهبری مجاهدین میخواهد این ها را در عراق و حد اکثر در منطقه نگه دارد ویا اینکه “شهیدشان “کند و رژیم میخواهد که بالاخره شر این قضیه را از عراق بکندهرچند خطری برای رژیم نیستند،ومالکی هم که مدتهاست که میگوید بروید ! عمو سام هم که بازی خود را دارد وطرحهای خود را !

جهان سوسیالیست

منبع؛ فراخوان مستقل برای خروج انسانی ساکنین لیبرتی از عراق

 

 

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط