10.6 C
Paris
Friday, March 29, 2024

پاسخ دبیر کل ملل متحد به مریم رجوی؛افعی های لیبرتی،کار « رژیم » است!

خانم رجوی عزیز و دوست داشتنی

قبل از پاسخگویی به اطلاعیه تان می خواستم درد دلی با شما داشته باشم.چند روز پیش وقتی نماینده گان ما با چمدان خالی از تهران بازگشتند،از جاسوسان شما انتظار دیگری می رفت.انتظار داشتم “تنها آلترناتیو رژیم”،یکی از فیل های نادر اتمی اش را هوا می کرد تا همه سرگرم شوند.آخر مثل همیشه دروغ که خناق نيست، گلوي دروغگو را بگيرد و خفه اش کند.اما انگار شما هم از بس دروغ گفته اید از تفریط در دروغگویی خسته شده اید.چرا؟نمی دانم!

امروز که اول اطلاعیه را می خواندم،پیش خودم گفتم چندان هم بی سیاست نیستید.اگر از افشا سازی اتمی صرفنظر کرده اید یا برای یک روز مبادای دیگر واگذار نموده اید،موضوع داغ تری در کف داشته اید.وگرنه برای خانم کلینتون این همه خودشیرینی نمی کردید.عالی است.آفرین!

از مدتی پیش که نامه هایمان در رفت و آمد است،ایمان تازه ای به شما پیدا کرده ام.باور کنید نمی دانم اسمش چیست؟شاید یک انقلاب باشد.از نوعی که می گویند مبتکرش شما و شوهر دومتان است.ولی خواهشا این موضوع پیش خودمان بماند!

بهر حال از اینکه موضوع جدیدی را روی میز گذاشته اید من و همکارانم را از سردرگمی نجات دادید.در این وانفسا هر چقدر کله ام را به میز سازمان ملل فشار می دادم،حاصلی جز کج و معوج دیدن دنیا برایم نداشت.اما با افشاگری جدید شما که “رژیم” توانسته است مارهای افعی را به کمپ لیبرتی بفرستد،متوجه شدم که “خطر رژیم در عراق صدها بار از خطر اتمی شدن بیشتر است.”

راستش من هم مثل شما دنبال بهانه ای جدید بودم.تا یک جورهایی سرو ته همه چیز را به اسم رژیم تمام کنم.فقط نمی دانم چرا بعضی وقت ها این همه گند می زنید.اگر ننوشته بودی که “بنابر توصیه خانم کلینتون” راضی به زحمت ارسال نفرات به لیبرتی شده ای کار ما ساده تر می شد.

از طرفی ما که غریبه نیستیم.چند وقتی بود اطلاعیه های قدیمی تان را ورق می زدم.این طور که معلوم است،این آدم ها ظاهرا هر کدام کلی چریک هستند.از طرفی مگر کمپ اشرف مار نداشت که این همه به ترس و لرز افتاده اند.پس چطوری می خواستند سرنگون کنند؟پیش قاضی و معلق بازی؟

می گویند اینها هر کدام چندین دوره کماندویی با کلاه سبزها و کلاه قرمزی های صدام گذرانده اند.در هر دوره چریکی،هر کدام سر چندین مار را از لجنزارهای “حمرین” بیرون کشیده، با دندان کنده و گوشتش را درسته قورت داده اند.حالا به ما که رسیده اند از دو مار رهگذر فراری می شوند؟از طرفی چرا من را به مخمصه می اندازی زن؟خب،بگو چکار کنم؟این همه ناز کردنت برای چیست؟

حتما اطلاعیه ات را در یک شب رنگی نوشته ای.واقعا از دست چند مار بی آزار می خواهی همه چیز را خراب کنی؟همانطور که قبلا گفتم بعضی وقت ها زیادی گند می زنی.الان که دارم انتهای اطلاعیه ات را میخوانم مقداری شک برم داشت.آخر عزیز من لیبرتی همانطور که از اسمش برآمده “لیبرتی” است،نه زندان؟با اینحال اگر نمی دانی بدان،تا چند ماه پیش نزدیک به 10.000 سرباز “ارتش آزادیبخش آمریکا” به مدت 10 سال در ّآن خراب شده زندگی کرده اند.آیا شما عزیز تر از آنهایید؟

 بیا و با ما دودوزه بازی نکن.سر ما هم چیزی را خراب نکن که حال و حوصله ناز و اطوار”کمیته حقیقت یاب” ات  را ندارم.اگر از من می پرسی عبور افعی ها از کمپ لیبرتی، کار “رژیم” است.همین طناب سی ساله را ول نکن تا برای عاقبت تان حَرَجی باشد.از طرفی این همه برای خودت ستاره نچین.ما خودمان از این و آن گدایی میکنیم.آنوقت تو می گویی “انسان های بیگناه” شما را به کاخ صدام یا هتل چند ستاره ببریم؟ نکند انتظار داری همه را به “اورسوراواز” پست کنیم؟!

از طرف دبیر کل سازمان ملل متحد

محمد علوی

27 فوریه 2012

***

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط