7.4 C
Paris
Wednesday, April 24, 2024

وقتی مریم ر جوی برای رهایی زنان نیجریه ای فراخوان میدهد

maryam-rajavi_womens-day_Adults Only

در حالیکه در گروه سکت رجوی صدها زن سرکوب میشوند ، مریم رجوی “فراخوان “برای آزادی زنان از دست اسلامی ها در نیجریه را میدهد .
این در حالی ا ست که رجو ی هرگز اطلاعیه ای برای زنان فلسطینی اسیر در زندانهای اسراییل نداده است ونخواهد داد .
البته مریم رجوی یک فرصت طلب تمام عیار است. در حالیکه در مجاهدین حتی به گفته زنان شاهد و اعضای سابق این سازمان، بطور ضد انسانی رحم زنان را بیرون میاورده اند که بهتر به رهبر خدمت کنند و در حالیکه زنان را تنها به جرم زن بودن از مردان جدا کرده و لچک میدهند روی سرشان کنند، در حالیکه برای آنها ازدواجها و طلاقهای تشکیلاتی برگزار میکنند، فرزندان آنها را از آنها جدا میکنند ، طلاقهای اجباری رجوی راه انداخته است ، اکنون با فریبکاری تمام میخواهد قیافه ضد بنیادگرایی وطرفدار حقوق زن بگیرد .
او و گروه اش سمبل بنیادگرایی میباشند و بسیار هم خطرناک تر از هر گروه اسلامی افراطی. چرا که آنها را میتوان سریعا شناخت ولی مریم رجوی در عین حال که حقوق زنان را در سازمان مخوف خود زیر پا له میکند از رهایی دویست زن نیجریه ای که در چنگ اسلامی های همجنس برادران سوریه ای آنها اسیر میباشند ، دم میزند و از حقوق زنان میگوید.
البته رجوی نه بخاطر این زنان بلکه تنها برای مطرح شدن و برد تبلیغاتی است که “فراخوان “برای رهایی دویست زن نیجریه ای میدهد. و لی برای هزاران زن اسیر فلسطینی تاکنون دیده اید یک اطلاعیه بدهد ؟israeil
در اسرائیل از زمان انتفاضه تاکنون بیش از دو هزار زن به زندانهای رژیم صهیونیستی منتقل شده اند ولی او برای زنان فلسطینی اسیر اطلاعیه ای نمیدهد ، فراخوانی نمیدهد چون اربابان صهیونیست را ناراحت میکند. لابی های او مانند جان بولتن ، جولیانی و تنتر و دیگر لابی های اسرائیلی حامی مجاهدین را همراه با نتانیاهو ناراحت میکند . چه میگویم ؟
این رهبران مجاهدین چنان بی غیرت وفرصت طلب میباشند که حتی برای کشته شده های خود بدست ارتش آمریکا در عراق در بمباران هوایی تا کنون یک اطلاعیه رسمی محکومیت نداده اند . رجوی هر جا که فکر کند برایش نانی میتواند داشته باشد خود را قاطی میکند و اطلاعیه میدهد.
برایش هم اصلا و ابدا نه زنا ن نیجریه ای و نه انسانها مهم میباشد. کسانی که برای جان اعضای خود ذره ای ارزش قائل نیستند چگونه میتوانند برای زنان نیجریه ای نگران باشند . این فرصت طلبی است که فکر میکند در این جا هم میتواند برای خود چیزی دست وپا کند وتبلیغکی بکند چون میداند که نیجریه که بی ضرر است و میتوان مانوری هم داد وقیافه “ضد بنیادگرایی “هم گرفت ولی شاهدین زن از سازمان خود را چه میکنی که به عنوان شاهدین زنده میگویند که در سازمان مخوف فاشیستی رجوی برزنان چه گذشته است و هنوز میگذرد.

منبع؛ فراخوان مستقل برای خروج انسانی ساکنین لیبرتی از عراق

 

 

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط