6.1 C
Paris
Thursday, April 25, 2024

واکنش ها به گل طلایی سردار آزمون در بازی با بایرن مونیخ

سردار آزمون، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که در تیم باشگاهی روستوف روسیه بازی می‌کند، پس زدن گل به تیم بایرن مونیخ آلمان، در چارچوب لیگ قهرمانی اروپا مورد توجه رسانه‌های جهان و همچنین شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

تیم روستوفچهارشنبه شب ١٤ نوامبر مقابل بایرن مونیخ به پیروزی رسید و سردار آزمون مهاجم روستوف با عبور از “بواتنگ” مدافع ملی‌پوش بایرن، گلی تماشایی را به ثمر رساند. این دیدار با نتیجه 3-2 به سود روستوف به پایان رسید.

پس از گل سردار آزمون، صفحه رسمی اینستاگرام فیفا به این گل واکنش نشان داد و سردار آزمون را مِسی ایرانی خواند. همچنین برخی از رسانه‌های اروپایی نیز به تمجید از این بازیکن جوان تیم ملی ایران پرداختند.

پایگاه اینترنتی سوفوت، درباره آزمون نوشت: او اکنون با سن کمی که دارد توانسته در فوتبال اروپا نامی برای خود دست و پا کند و به نظر می‌رسد او نه تنها ستاره بعدی تیم ملی ایران بلکه ستاره بعدی قاره آسیا در سطح بین‌المللی باشد.

همچنین سایت‌های آلمانی نیز به طور گسترده به تمجید از مهاجم گل‌زن تیم ملی ایران پرداختند و از او به عنوان مهاجمی بزرگ در آینده نام بردند که قطعاً تیم‌های اروپایی زیادی خواهان جذبش خواهند بود.

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط