13.3 C
Paris
Thursday, April 25, 2024

هدف اصلی مریم رجوی از ملاقات با سناتور های آمریکایی چیست ؟

بعد از ملاقات چند تن از سناتور های ورشکسته از افراطی ترین جناح های جنگ طلب حزب جمهوری خواه آمریکا با مریم رجوی سرکرده فرقه رجوی در کمپ تیرانا ؛ سران فرقه ضمن پیروزی قلمداد کردن این دیدار بی اهمیت در طی مقاله ای در سایت های وابسته خود به قلم فردی بنام سعید سجادی این دیدار همراه با سور چرانی سناتور های آمریکایی را آغاز « بهار دوران نوین » نامیده اند و دوران اوباما را دوران زمستان دانسته که دیگر سپری شده است و در این مقاله نوشته اند که مسیر تغییر رژیم ایران از تیرانا تا تهران می باشد . البته سر دادن چنین شعار های توخالی و پوشالی در سازمان تازگی ندارد. من یادم هست که وقتی به عملیات به اصطلاح چهلچراغ رفته بود و شهر خالی از سکنه مهران را چند ساعتی اشغال کرده بود سران فرقه شعار می دادند «امروز مهران فردا تهران » یا رجوی برای غالب کردن انقلاب کذایی مریم و زنان به اصطلاح شورای رهبری به اعضای ناراضی سازمان می گفت اینها صفی خواهند بود تا تهران و یا باز یادم هست که در سال هفتاد و پنج رجوی می خواست یک سری از نیروهای مسئله دار را از اروپا به عراق بکشاند می گفت اکنون دوران بهار استراتژیکی سازمان و ارتش به اصطلاح آزادیبخش فرارسیده است .

حال با این توضیحاتی که در بالا بدان اشاره کردم بسیار روشن و واضح هست که هدف اصلی مریم رجوی از کشاندن سناتور های آمریکایی به کمپ تیرانا که خرجهای کلان صورت گرفته است فقط تزریق کمی روحیه به نیروهای روحیه باخته و مسئله دار می باشد و می خواهد به نیروها بگوید که آمریکا پشتیبان ماست و ما بزودی سرنگونی را با کمک دولت آمریکا محقق خواهیم کرد . بنابر این می بینید که این دیدار ها نه تنها نشانه اقتدار این فرقه که خود را مقاومت می نامد نیست بلکه اوج استیصال و زبونی این فرقه تروریستی رانشان می دهد و تنها به کارنامه ننگین پشت کردن و خیانت هایش به مردم ایران می افزاید .

و مریم رجوی هم نمی تواند نیروهای مسئله دار را با اینگونه ترفند ها بفریبد و جلوی ریزش نیرویی را که این روزها افزایش چشمگیری یافته را بگیرد . و نیروها نه تنها با اینگونه نمایش های مسخره قانع نشده و فریب نمی خورند بلکه بیشتر مسئله دار شده و سوالاتی نظیر اینکه : مگر این آمریکا همان ببر کاغذی نبود ؟ و مگر این آمریکا سرکرده امپریالیست جهانی نبود که بنیان گزاران سازمان با هدف مبارزه با آن و رژیم وابسته اش در ایران ؛ سازمان را تاسیس کردند؟ حال چی شده که سازمان ملاقات با چند تن از سناتور های ورشکسته سیاسی و جنگ طلب را اغاز بهار دوران نوین می نامند ؟ آیا این سرکرده امپریالیست جهانی تغییر ماهیت داده و تبدیل به دولتی انقلابی شده است که سازمان از آنها درخواست کمک برای سرنگونی دارد؟ و سازمان آن موقع که در عراق بود و از حمایت های همه جانبه صدام برخوردار بود نتوانست شعار های بهار استراتژیک و سرنگونی و فتح تهران را محقق کند حال چطور می خواهید در کمپ آپارتمانی تیرانا با ارتشی که دیگر نه سلاح دارد و نه خاک دارد و اکثریتش هم که پیر و بیمار هستند و دیگر توان حمل سلاح ندارند سرنگونی را محقق کنید ؟ و آیا طرح این موضوع که ملاقات چند سناتور آمریکایی می تواند آغازگر بهار دوران نوین باشد و مسیر سرنگونی را از تیرانا تا تهران را رغم بزند بسیار مضحک و خنده دار نیست ؟ و هزاران سوال دیگر از این قبیل در اذهان نیروها و ایرانیان آزاده خارجه کشور با خواندن این اخبار و مقالات می زند که فرقه رجوی هیچ جوابی برای آنها ندارد و خود این بیانگر اوج استیصال و زبونی این فرقه رو به فروپاشی و نابودی می باشد و اینگونه نمایش مسخره تحت عنوان ملاقات« سناتور های برجسته آمریکایی» دردی از درد های بی درمان این فرقه تروریستی دوا نخواهد کرد و سران این فرقه تروریستی را از فروپاشی و نابودی کامل گریزی نیست

علی جهانی، وبلاگ آیینه

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط