9.1 C
Paris
Wednesday, April 24, 2024

نان خوری “زندانی سیاسی سابق “با دکانداری برای رجوی

camp-liberty_un_iraq-12092012-1

نان خوری “زندانی سیاسی سابق “با دکانداری برای رجوی و چاپلوسی برای جولیانی و عمو سام : البته با سلام واحترام به تمامی زندانیان سیایسی که همچنان بر خواسته مردم زحمتکش ایران برای آزادی وبرابری و استقلال پا فشاری میکنند و نام “زندانی سیاسی “را برای شهرت و خود خواهی گروهی ویا دلبری برای پای تخت امپریالیستی هزینه نکرده اند وهمچنان بر حق مردم زحمتکش پا میفشارند.

نان خوری “زندان سیاسی سابق ” گونه های متفاوت دارد یکی آنرا میفروشد که برای خود شهرتی کسب کند وکتاب مینویسد و با اینکه در یک گوشه ای زندانی بوده است مانند دیگران با کینه ضد کمونیستی خود را تنها گویای تاریخ زندانی سیاسی در ایران میداند و هرکس غیر از داستانهای او تعریف کند مورد هجوم تاتاری ا و قرار میگیرد.
یک نوع “زندانی سیاسی سابق “هم در دل انواع و اقسام موسسه های “دمکراسی و صلح و ….” میپرد و کتاب مینویسد وجایزه چند هزار دلاری میگیرد وهم چشم وابرو برای رژیم هم میاید ازنوع گنجی
یک نوع دیگر آن با نمایندگان دادگاههای بین المللی امپریالیستی “تریبونال “گرفته و دکانداری امپریالیستی را رونق میبخشند
یک نوع “زندانی سیاسی سابق “نقش چلبی برای دستگاه جنگ طلبی بازی میکند
یک نوع “زندانی سیاسی سابق “هم زرنگتر است هم برای رجوی تبلیغ میکند و هم به پای عمو سام با لباسهای شیک و کلی القاب دکتر ومهندس قلابی وغیر قلابی “سمپوزیوم “چند نفره “بزرگ ” گرفته و در کنار عمو سام و جولیانی آتش بیار معرکه نئوکانها میشود . یعنی هم عزیز دوردونه “دورهبر”میشود وبقول خودشان “قپه “میگیرد ، هم نان وآب مختلفش در فرنگ به یمن “زندانی سیاسی سابق “به راه است و شکرانه همین اکنون در دل وقلب عمو سام روزگارش خوش و از دل وقلب عمو سام شعار “انقلاب “و”ما مرد انقلابیم ” میدهند ودر کنار دل گرم زنان ومردان خویش زندگی میگذرانند ولی فریاد میزنند که “اشرف همچنان مقاوم میایستد “ومانند رهبرانشان با عکس و تصویر خاک کردن آنها را در کنگره و سنا و نقاط مختلف جشن میگیرند ! وا گر کسی بخواهد از لیبرتی خارج شود “بریده و مزدور ” ش میکنند !
این نوع آخری “زندانی سیاسی سابق “صفات دیگر هم دارد ازجمله به این عنوان هرکس که خلاف رهبران مقدس سخنی بگوید با نام “زندانی سابق سیاسی “چماق را از پشت بیرون میکشد و بر سر هر منتقد و مخالف رهبر برای یک “پیش مزه “برای دمکراسی از نوع رجویسم و “اشرفی “میکوبد.

منبع؛ فراخوان مستقل  برای خروج انسانی ساکنین لیبرتی از عراق

 

 

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط