12.1 C
Paris
Thursday, March 28, 2024

نامۀ غفور فتاحیان به رئیس جمهور فرانسه

نامۀ غفور فتاحیان عضو قدیمی جدا شده از سازمان مجاهدین به رئیس جمهور فرانسه

آقای رئیس جمهور فرانسه امانوئل مکرون
انتخاب شما را به عنوان رئیس جمهور منتخب تبریک می گویم و موفقیت شما را در خدمت به مردم شریف فرانسه آرزو دارم.
آقای رئیس جمهور؛
عملیات تروریستی منچستر و کشتار نوجوانان و کودکان و همچینن به خاک و خون کشیدن زنان و مردان بی گناه در خیابانهای پاریس غم و اندوهی است که هیچ گاه از اذهان عمومی پاک نخواهد شد.
جنایت خیابانهای پاریس در سال گذاشته دل هر انسان شرافتمند و ازاده را به درد می آورد و همۀ انسانهای شرافتمند، خود را شریک این غم و اندوه می دانند.
آقای رییس جمهور؛
گروهی دیگری مشابه داعش با تظاهر به مدرنیسم در نزدیکی همین پاریس مقر علنی دارد به رهبری مریم رجوی و مقر مرکزی آن در اورسور اوازدر استان والدواز در نزدیکی پاریس قرار دارد.
این گروه موسوم به سازمان مجاهدین خلق با ماهیت تروریستی و فرقه گرایانه اش و با ویترین سیاسی و بیرونی اش به نام شورای ملی مقاومت به رهبری مسعود و مریم رجوی فرقه ای بسیار خطرناک تر از داعش است که یک آتش زیر خاکستر می باشد. لذا اگر همین امروز بساط این فرقه برچیده نشود فردا خیلی خیلی دیر خواهد شد.
من به عنوان یک عضو سابق این فرقه یاد آور می شوم که سازمان مجاهدین اولین گروه در منطقه خاورمیانه بود که دست به دهها عملیات انتحاری در سال 1981 و سالهای بعد در ایران زد که دیگر گروههای افراطی و تروریست منطقه از جمله داعش و القاعده عملیات انتحاری را از آن یاد گرفتند.
آقای رئیس جمهور؛
اینجانب از اعضای قدیمی همین سازمان مجاهدین بودم که اکنون در فرانسه پناهنده هستم و با تمام شگردها و روشهای آن کاملا آشنایی دارم از جمله فاکتها و نمونه هایی را که خودم شاهد آن بودم برای شناخت بهتر و بیشتر ماهیت این سازمان تروریستی و ضدبشری در زیر
می آورم:

در اواخر سال۱۹۸۷ دولت فرانسه در زمان نخست وزیری آقای ژاک شیراک چند تن از مسئولان این سازمان را به اتهام اعمال خشونت و قصد انجام عملیات تروریستی و اخاذی از مردم فرانسه دستگیر کرده به کشور گابن تبعید کرد.
بلافاصله در مقر نظامی این سازمان در عراق موسوم به پادگان اشرف به دستور شخص مسعود و مریم رجوی یک تظاهرات مسلحانه در خیابانهای پادگان برگزار شد و مسئولان سازمان با بلند کردن سلاحهای خود فریاد می زدند: «قسم به خون شهدا شیراک تورا می کشیم»! و «فرانسه را به خاک خون می کشیم».
و حتی این تظاهرات مسلحانه در تلویزیون همین سازمان به نام سیمای مقاومت بطور مستقیم پخش شد.
این تهدیدها تا آنجا پیش رفت که مسعود رجوی در نشستهای درونی خود بارها دولت فرانسه را تهدید می کرد و می گفت در فردای سرنگونی جمهوری اسلامی و حاکم شدن ما در ایران اولین کارمان بستن سفارت فرانسه در تهران و بیرون انداختن دیپلماتهای فرانسوی به بدترتن شکل ممکن از ایران می باشد.
و حتی بعد از دستگیری مریم رجوی توسط پلیس ضد تروریست فرانسه در بهار سال ۲۰۰۳ همسرش مسعود رجوی رهبر سازمان در یک پیام درونی خطاب به مسئولین سازمانش گفت: دولت فرانسه در آینده ای نه چندان دور تاوان این کارش را پس خواهد داد!
حتی تلویزیون همین سازمان برنامه های طنز برای رئیس جمهور فرانسه آقای شیراک درست کرده بود و او و وزیر خارجه اش را مسخره و تهدید می کرد که حتی کلیپهای آنرا در یوتیوب هم گذاشته بودند.
آقای رئیس جمهور؛
این سازمان ماهیت بسیار خطرناک و فرقه گرایانه دارد و نمونۀ بارز آن در۱۷ ژوئن سال ۲۰۰۳ در خیابانهای پاریس خود را نشان داد آنجا که به دنبال دستگیری مریم رجوی توسط پلیس فرانسه عده ای از پیروان مغز شویی شدۀ این فرقه خود را در خیابانهای پاریس در جلوی چشم مردم فرانسه به اتش کشیدند.
اقای رئیس جمهور؛
اینجانب حرف برای گفتن زیاد دارم ولی در یک جمله بگویم آیا می دانید تمام کسانی که در داخل همین فرقه درنزدیکی پاریس هستند هیچ کدام حق ازدواج ندارند و این دستور مریم رجوی است که طبق آن تشکیل خانواده برای همۀ افراد سازمان از جمله آنها که در آلبانی هستند ممنوع است.
حال می توان عمق فاجعه را در این فرقۀ تروریستی دریافت.
آقای رئیس جمهور؛
با توجه به موارد فوق، در خواست دارم برای حفظ امنیت کشورتان هم که شده جلوی فعالیتهای این فرقه جنایت کار را بگیرید و رهبران آن را از خاک فرانسه اخراج کنید، فرقه ای که رهبرش مسعود رجوی همۀ ما جدا شدگان و ایرانیان دیگر مخالف خودش که مقیم فرانسه و یا دیگر کشورهای اروپایی هستیم از جمله آقای ابو الحسن بنی صدر اولین رئیس جمهور منتخب مردم ایران را که مقیم فرانسه می باشد به قتل تهدید کرده و علنا و با پخش این تهدیدات با صدای خودش از رسانه های این فرقه دستور اجرای این قلتها را به همسرش مریم رجوی مقیم فرانسه داده است.
از این رو نگذارید داعش دیگری با نام مستعار سازمان مجاهدین خلق ایران ویا ویترین سیاسی اش به نام شورای ملی مقاومت تهدیدی برای فرانسه و بلکه جامعۀ بشری باشد.
آقای رئیس جمهور؛
آنچه را که در بالا گفتم آماده ام در هر کجا و در مقابل هر دادگاهی اظهار کرده و آنها را ثابت کنم.

1 ژوئن 2017
غفور فتاحیان – پاریس
انجمن نجات از فرقه ها

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط