10.6 C
Paris
Friday, March 29, 2024

نامه سرگشاده خانم زهرا معینی به سناتورهای جمهوریخواه آمریکا

با سلام واحترام فراوان به شما،

شما در روز ۱۲ اوت ۲۰۱۷ در تیرانا با مریم رجوی که خودش را تنها آلترناتیو میداند دیدار داشتید. به نظر میرسد که شما از ماهیت دوگانه مریم رجوی بی اطلاع هستید.

سازمان مجاهدین خلق ایران تبدیل شده به فرقه رجوی یا اسم دیگر آن که شاید شنیده باشید شورای ملی مقاومت امروزه از روی ناچاری و نه اختیار با بزک کردن چهره هایشان سعی دارند که فرقه شان را با حیله ها و ترفندهای مختلف با اهداف انقلابی و انسانی جا بزنند.

من زهرا معینی ایرانی الاصل و شهروند کشور آلمان هستم که سالها در عراق، در اسارت فرقۀ رجوی بودم. سران فرقۀ رجوی ارتباط من و خانواده‌ام و دوستانم را قطع کرده و امکان هیچ گونه تماسی را به من نمیدهند. در فرقۀ رجوی من سلامتی خودم را از دست دادم. سران فرقۀ رجوی دائماً به ما دروغ می گفتند.

من در عراق شاهد سر به نیست شدن بعضی از افراد بودم. هما بشر دوست به خاطر اینکه می خواست به نزد بچه هاش به ایران برگرده چونکه به ضد انسانی بودن سران رجوی پی برده بود در یک آتش سوزی ساختگی، آتش گرفت و مرد و یا خانمی به اسم رؤیا که یک زن کرد ایرانی بود وقتی در یک نشست جمعی به مسعود رجوی گفت در ایران کسی منتظر شما نیست او را به شکلی سر به نیست کردند.

سران فرقه ی رجوی ما را مجبور کردند که از همسران خودمان جدا بشویم و اگر کسی مخالفت میکرد او را هم سر به نیست می کردند، آن‌ها افرادی را هم که صاحب فرزند بودند مجبور کردند که از فرزندانشان جدا بشوند و برای سران فرقه مهم نبود که آن فرزندان چند ماهه یا چند ساله هستند.

بعد از فرستادن این بچه‌ها به ایران یا به اروپا و حتی به آمریکا به تعدادی از آنها تجاوز شد، تعدادی هم گم شدند، اگر خواهر یا برادر بودند از هم جدا شدند وهر کدام را به کشوری فرستادند. من در سال ۱۹۹۲ در تیم حفاظت مریم رجوی بودم که همراه ۴۵۰ نفر از عراق به فرانسه آمدم. سران فرقۀ رجوی مرا به آلمان آوردند ولی به جای اینکه مرا برای مداوا ببرند مرا مجبور می کردند که به زور از مردم پول جمع کنم.

البته این موارد تنها برای من نبود بلکه شامل تمام افرادی می شد که آنها را هم در حقیقت به اسارت در آورده بودند. در اواخر سال ۱۹۹۴ بود که متوجه دورغگوییها، کلاه برداریها و دورویی های آنها شدم و تصمیم گرفتم که از تشکیلات آن‌ها فرار کنم زیرا اگر می گفتم نمیخواهم با آن‌ها کار کنم آن‌ها مرا هم سر به نیست می کردند.

من نزد پلیس آلمان رفتم و تمام مشاهدات و تجارب خودم را در اختیار دولت آلمان گذاشتم و در همان موقع مسعود رجوی حکم مرگ مرا صادر کرد. سالهای بعد شنیدم که مسعود رجوی به تعدادی از زنانی که از همسرانشان جدا شده بودند تجاوز کرده و این کار با همکاری مریم رجوی که زنان را مجبور به تن دادن به این تجاوز می کرده صورت گرفته است.

رجوی این کار را با یک کلاه شرعی یعنی به عنوان عقد و ازدواج با مسعود رجوی انجام می داد. یعنی او به جای مبارزه برای «آزادی و دموکراسی» ادعائی اش برای خودش در عراق حرمسرا تشکیل داده بود.

زمانیکه من به ماهیت کثیف رهبران فرقۀ رجوی پی بردم با انجمن زنان در آلمان آشنا شدم و در همان موقع تصمیم گرفتم که برای نجات دوستانم تلاش کنم وماهیت کثیف سران این فرقه مخصوصاً مریم رجوی را برملا سازم.

آیا شما توانستید با افراد اسیری که برای شما دست میزدند و از شما استقبال میکردند به طور خصوصی صحبت کنید و آن‌ها نظرات خودشون را به شما بگویند؟ آیا میدانید که اعضای این سازمان بیش از سی سال نه به تلویزیون نه به رادیو نه به اینترنت و نه به تلفن و نه به مطبوعات دسترسی نداشتند؟ زیرا اینها در تشکیلات این فرقه ممنوع بود.

آیا میدانید که این اعضا برای سالیان بسیار حتی اجازه نداشتند از پایگاهشان که تنها چند صد متر مربع بیشتر مساحت نداشت خارج شوند؟

آیا میدانید که تعداد زیادی از اعضای این سازمان به خاطر همین فشارها و بدلیل اینکه اجازۀ جدا شدن از سازمان را نداشتند دست به خود کشی زدند؟ آیا شما میدانید چرا مریم رجوی در سال ۲۰۰۳ در فرانسه دستگیر می‌شود؟؟؟

آیا شما میدانید که در همان زمان سران سازمان مجاهدین یا همان شورای ملی مقاومت افرادی را انتخاب کردند و آن‌ها را مجبور به خودسوزی در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی می کردند؟

آیا میدانید که شورای ملی مقاومت در بین مردم ایران چه در داخل و چه در خارج ایران هیچ جایگاهی ندارند و مردم ایران آن‌ها را بعنوان خائنینی که با دشمن ایران صدام حسین دیکتاتور وقت همدست شده و اطلاعات مرزی را فروخته و افراد خودش را به هر شگلی سر به نیست کرده است می شناسند و توصیف می کنند؟

شورای ملی مقاومت نام دیگر سازمان مجاهدین می باشد که در لیستهای تروریستی اروپا و آمریکا قرار داشت. مریم رجوی هر سال با هزینه های میلیونی و برای ظاهر سازی و پر کردن سالن محل اجرای برنامه هایشان و به علت انزوا و منفور بودن فرقه اش در میان ایرانیان.

افراد غیر ایرانی از میان پناهندگان کشورهایی مانند افغانستان، سوریه و کشورهای آفریقایی و اروپای شرقی را با وعدۀ یکروز گردش در پاریس با یک شب هتل و بعضأ پرداخت پنجاه یورو به هرشخص، به تجمع خودشان می برد.

مثلا بارها دیده شده که از لهستان دانشجویان را با وعدۀ شرکت دو ساعته در برنامه هایشان و یکروز گردش با هتل و وعده های رایگان غذا به پاریس برده اند.

شما میتوانید از آقای علامه محمدعلی الحسینی روحانی لبنانی که غیر ایرانی است در این مورد سؤال کنید. ایشان در سخنرانیش در میان جداشدگان از این فرقه به دنبال قطع رابطه اش با فرقۀ رجوی و قطع حمایت خود از آن می گوید که طی ۱۰ سال با شورای ملی مقاومت کار می کرده ولی وقتی متوجه این دوگانگی و فریبکاری رهبران سازمان شد رابطۀ خودش را با آنها قطع کرد زیرا پی برده بود که هدف مریم رجوی و دیگر سران سازمان مجاهدین فقط رسیدن به قدرت می باشد و هیچ هدف انسانی ندارند.

فرقۀ رجوی به دنبال این اعلام جدایی و مخالفت علامه حسینی با آن او را با صدور اطلاعیه هایی با امضای همان به اصطلاح شورای ملی مقاومت، او را مزدور جمهوری اسلامی توصیف کرد!!.

من بارها از خانم مریم رجوی خواسته بودم که با ما منتقدین یک مناظره تلویزیونی داشته باشه حتی برای او نوشتم که در تلویزیون سیمای آزادی که تلویزبون خود آنهاست اما هیچ وقت به آن پاسخ نداد خانم مریم رجوی بخوبی میدانند که نمیتواند پاسخ سوالات من را بدهد چونکه من از ماهیت پلید آنها خبر دارم ونمیتوانه به من دورغ بگوید اینجانب حاضر هستم در هر دادگاه بین المللی و حقوق بشری که شما خواهان آن باشید حاضر شوم و در رابطه با جرم و جنایتهای فراوان این فرقه شهادت بدهم.

زهرا معینی – آلمان ۱۹ اوت ۲۰۱۷ – وب سایت زنان ایران

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط