8.5 C
Paris
Saturday, April 20, 2024

نامه ای به ساکنان کمپ تیرانا

با سلام خدمت شما دوستان قدیمی اینجانب علی جهانی که زمانی در کنار شما جزو یکی از قربانیان تشکیلات فرقه گرای رجوی بودم و اکنون که از آن تشکیلات قرون وسطایی رهایی پیدا کرده ام تمام سعی و تلاش خود را صرف افشاگری علیه گروه تروریستی رجوی و رهایی تان از آن تشکیلات قرون وسطایی رهایی نموده ام . بنده که از بیرون وضعیت موجود سازمان را می بینم می خواستم شما از وضعیت اسف بار کنونی تشکیلات سازمان برای شما توضیح دهم و یادآوری کنم که همانطور که خودتان می‌دانید مریم عضدانلو علی رغم وضعیت موجود سازمان سازمان سعی می کند آنرا وارونه نشان دهد و با وعده های دروغین و تکراری سعی می کند شما را در تشکیلات نگه دارد ولی واقعیت های بیرون از تشکیلات قرون وسطایی چیز دیگری را نشان می دهد و حکایت از وضعیت اسف بار همه جانبه تشکیلات دارد.

اکنون برای روشن تر شدن این وضعیت اسف بار سازمان می خواهم نکاتی را برای شما توضیح دهم و شما را نسبت به وضعیت موجود سازمان بیشتر آشنا کنم

یکم: از روز اول که رجوی با خیانت به بنیان گزاران رهبری سازمان را در دست گرفت با وعده های دروغین و تکراری تعداد زیادی از شما را به کشتن داد و اکنون هم مریم عضدانلو سعی می کند همان وعده های دروغین را تکرار کند در حالی که دیگر این ارتش به اصطلاح آزادی بخش در عراق نیست و سلاح و پایگاه استراتژیکی اشرف را از دست داده و مسعود رجوی هم سرنوشتی نامعلوم دارد

دوم: رهبر این سازمان همواره سر بزنگاه‌ها برای حفظ جان و فرار از پاسخگویی به سوالات واقعی شما فرار کرده است و اکنون هم ببش از پانزده سال هست که مفقودالاثر می باشد.

سوم: سران فرقه سعی دارند با انتقال شما از کمپ تیرانا به یک محل دور افتاده اشرف دیگری را برای نگه داشتن شما در تشکیلات پوسیده شان؛ این تشکیلات قرون وسطایی را چند صباحی بیشتر حفظ کنند. اما واقعیت این است که دیگر نه شرایط سیاسی و جغرافیایی کشو۵آلبانی چنین اجازه ای را می دهد و نه وضعیت اسف بار کنونی تشکیلات چنین اجازه ای را می دهد.

بنابراین مشاهده می فرمائید که بعد از اینکه پنجاه و دو سال از تاسیس سازمان مجاهدین خلق ایران می گذرد این سازمان در چه نقطه‌ای قرار دارد و مریم عضدانلو علی رغم تمام تلاش های مذبوحانه اش از قبیل آوردن مکین و نمایندگان دیگری از آمریکا به کمپ تیرانا و امتصاانتصاب مسئول اول جدید و رفت و آمد های مستمر به آنجا و گذاشتن مراسم های مختلف و نشست های مغز شویی برای شما نمی تواند به اهداف شوم خود برسد. و مطمئن هستم که شما را نمی تواند با این تلاش های مذبوحانه در تشکیلات نگه دارد.

علی جهانی، وبلاگ آیینه

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط