6.7 C
Paris
Tuesday, April 16, 2024

منع استفاده از گوشی گالاکسی نوت ۷ به دلیل آتش گرفتن باطری

کمپانی سامسونگ اعلام کرد؛ در پی آتش گرفتن گوشی های گالاکسی نوت ۷، استفاده از آن تا زمان کامل شدن تحقیقات متوقف شود. در پی این اخطاریه، از فروشندگان این تلفن ها در سراسر جهان خواسته شد که عرضه آن را به مشتریان متوقف کنند.
شرکت کره ای سامسونگ از یک ماه پیش پس از انتشار گزارش هایی دایر بر انفجار باتری، خواهان بازگرداندن ۲.۵ میلیون دستگاه تلفن برای تعمیر و سرویس شده بود.این شرکت بعدا به مشتریان اطمینان داد تلفن ها ایمن است.
اما از آن زمان تلفن های گالاکسی نوت ۷ در دو مورد در آمریکا آتش گرفته است. از جمله هفته گذشته یک گوشی که توسط این شرکت ایمن معرفی شده بود، در یک هواپیمای خطوط ساوت وست آمریکا آتش گرفت.
شرکت سامسونگ در دوشنبه گفت؛ از آنجا که ایمنی مشتریان اولویت اصلی ماست، سامسونگ از همه عرضه کنندگانش در سراسر جهان می خواهد فروش و مبادله گالاکسی نوت ۷ را درحالی که تحقیقات ادامه دارد متوقف کنند.
مشتریان گالاکسی نوت ۷ اصلی یا گالاکسی نوت ۷ جایگزین شده باید آن را با دکمه کاملا خاموش کنند و استفاده از آن را متوقف کنند.
پیشتر بعضی از شرکت‌های سرویس‌دهنده تلفن در آمریکا و بریتانیا ارائه گوشی‌های گالاکسی نوت ۷ را به دلیل مشکل باتری آنها متوقف کردند.
در پی این گزارش‌ها ارزش سهام سامسونگ در بازارهای آسیا حدود ۴ درصد سقوط کرد.
گوشی گالکسی نوت ۷، ۱۹ اوت ۲۰۱۶ به بازار آمد. عمده منتقدان و مشتریان این محصول را تحسین کردند.
این گوشی تازه‌ترین محصول سامسونگ از رشته محصولات این شرکت است که فبلت نام دارد و ترکیبی است از کلمات فون (تلفن) و تبلت به دلیل صفحه‌ بزرگی که دارد.
در این گوشی یک ردیاب چشمی یا اسکنر قرنیه چشم نصب شده که قفل تلفن را با تشخیص دادن چشم صاحب گوشی باز می‌کند.
اما باتری برخی از این گوشی‌ها که در کشورهای مختلف ساخته می‌شود، مشکلاتی به وجود آورده که باعث شده بسیاری از مردم علاقه‌ای برای خرید آن نشان ندهند.

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط