10.6 C
Paris
Friday, April 19, 2024

ملاقات آقای رضاجبلی بانماینده پارلمان اروپا دربروکسل

امروز دوشنبه 9 اکتبر 2017 برابر با 17 مهرماه 1396 اقای رضا جبلی نماینده کانون آوا در بروکسل با خانم انا ماریا گومز نماینده پارلمان اروپا در دفتر ایشان در این پارلمان ملاقات کردند.

در این ملاقات نماینده کانون آوا آقای جبلی ضمن تشکر از دعوتشان به پارلمان از کمک های خانم نماینده تشکر کردند و گزارشی از فعالیتهای کانون آوا و جداشدگان را به ایشان ارائه دادند.

در قسمتی از این ملاقات اقای جبلی باستحضاررساندند که فرقه ضد انسانی رجوی در آلبانی نه تنها اعضا را تحت شدیدترین فشارهای روحی قرار داده بلکه تهدید کرده که پول ماهیانه جداشدگان که از طرف کمیساریای پناهندگی سازمان ملل باید دراختیار این افراد قرارگیرد را پرداخت  نخواهد کرد و به این صورت نفرات جداشده را به گرسنگی تهدید کرده است.

نماینده کانون آوا همچنین در رابطه با نشراخبار دروغ و جعل مدرک علیه جداشدگان که از شگردهای قدیمی فرقه رجوی می باشد و صرفا برای ترور شخصیت و سرکوب هر گونه صدای آزادیخواهی انجام میشود را با نمونه های مشخص به استحضار خانم نماینده رساند.

اقای جبلی در این ملاقات از جداشدن تعداد زیادی از اعضا منجمله تعدادی از فرماندهان ارشد فرقه با سابقه بیش از سی سال درچند روزگذشته خبر داد و گفتند که رفتن سراسیمه مریم قجر به آلبانی نیزنه تنها نتوانست جلوی این ریزشها را بگیرد بلکه روند آنرا تشدید هم کرده است.

نماینده کانون آوا در ادامه  گفتگو با خانم گومز به توطئه فرقه رجوی برای انتقال تمامی اعضا از تیرانا به خارج از شهر و استقرارانها دور از چشمان مردم و مقامات دولت البانی اشاره کرد و اینکه مریم قجر میخواهد همان کاری که سالیان در عراق و اشرف انجام داد را دوباره در البانی تکرار کند چرا که تنهاراه نگاه داشتن اعضا در فرقه از نظر مریم قجر همین است.

در انتها اقای رضا جبلی ضمن تشکر دوباره از خانم نماینده  پیام خانوادهای اسیران مبنی بر درخواست ملاقات با عزیزانشان را به ایشان منتقل کردند و همچنین از نمایندگان پارلمان اروپا درخواست کردند که به هر صورتی میتوانند  به اسیران البانی کمک کنند.

کانون آوا – بروکسل – 9 اکتبر 2017 

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط