12.1 C
Paris
Thursday, March 28, 2024

مریم رجوی متوسل به سناتورهای آمریکائی شده

در یک چرخش ۱۸۰ درجه ای از مسیر بنیانگذاران سازمان مجاهدین خلق ایران مریم رجوی و فرقه باقیمانده دیدار با سناتورهای آمریکائی را با ذوق و شوق تبلیغ می کنند. براستی سازمان مجاهدین خلق را چه شده است که کسانی که زمانی آنها را امپریالیسم می دانستند اکنون دیدار و ملاقات را مایه دلگرمی نیروهای خود می دانند و در اشتیاق دیدارشان سر از پا نمی شناسند.

چه شده که شعار چو اشرف نباشد تن من مباد در اشرف بجا گذاشته می شود. مگر همین رجوی نبود که می گفت ما برای همیشه پناهنده کربلا و امام حسین هستیم چه شد که همه این آرمانهایش را به باد فراموشی سپرد.

هدف مریم رجوی این است که آمدن به آلبانی را همراه با سناتورهای سوخته آمریکائی یک پیرورزی جلوه بدهد. مریم رجوی مثل همیشه با آویزان شدن به قدرتهای خارجی بدنبال راه برون رفت از مهلکه است و از آنها تمنا می کنه که آنها یعنی فرقه رجوی را به رسمیت بشناسند و ایران را محکوم کنند و این در حالی است که ایشون فراموش کرده که اعضای سازمان مجاهدین پیر و سالخورده شده و مهر باطل بر لشکر کشی فرقه اش خورده شده است.

همچنین در این سالیان دراز علی رغم همه خوش رقصیهاش برای قدرتهای دیگر کاری را نتونستند از پیش ببرند و عمده ترین علت این است که مردم هوشیار هستند و آنها را نمی خواهند و بیش از پیش و بصورتی روز افزون مورد تنفر مردم قرارگرفته است.

مریم رجوی فراموش کرده طی سالیان دراز و باکمک های فراوان صدام و سایر قدرتها بعلت شکستهای پیاپی استراتژیکی و رهبری فاسد، نتونست کاری از پیش ببرد و به قدرت برسه، حالا با صرف هزینه های هنگفت و خریدن سناتورها و سیاستمدران و تبلیغات دنبال نشان دادن نقشی در صحنه سیاسی بشود.

و باز به این وسیله جلو ریزش نیروهایش را بگیرد. نیروهائی که به لحاظ روحی و روانی انگیزه ای ندارند آنها از وعده وعید مکرر و دروغ خسته شده و همگی در استیصال منتظر آینده ای نامعلوم هستند.

مریم رجوی در سخنرانیش می گوید: ما بارها گفته ایم: ما نه پول می خواهیم و نه سلاح، حرف ما این است که مبارزه مردم ایران برای سرنگونی رژیم ولایت فقیه مشروع، حق و ضروری است او فراموش کرده تا دیروز در اشرف دست به سلاحهائی که در ازای خیانت و جاسوسی به دست آورده بود روبروی مردم ایران ایستاده بود.

فراموش کرده در ازای فروش اطلاعات و جاسوسی چه پولهائی از صدام دریافت می کرد. و همان پولها امروز صرف سیاستمدارهای سوخته و شوهای تبلیغاتی اش می شود.

در حالی افراد زیر دست خود را سرکوب جنسی و ظلم می کند وعده دمکراسی و آزادی برای مردم ایران می دهد. آیا این زمینه ای برای خشونت نیست؟

دنیای کمونیست برای نگهداشتن افراد خودش در جبهه مبارزه می گوید: تو بعنوان یک فرد هیچی از خود نداری و چیزی به تو تعلق ندارد و به این ترتیب فرد مطیع آنها می شود و این رویه فرقه بوده است .

تابلوی عشق ممنوع و اینکه به وضوح مریم رجوی می داد عشق مانع اطاعت بی چون و چرای افراد می شود. و دیدیم که دیوارهای کمونیست هم پایدار نماند. و باید به شما بگویم با تمامی سرکوبها شما مانند دیگر دیکتاتورها و عقب گراها محکوم به فنا هستند.

حمیرا محمد نژاد، زنان ایران

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط