7.2 C
Paris
Thursday, March 28, 2024

مریم رجوی برای پر کردن سالن سخنرانی پول می دهد

جلسه سالانه مریم رجوی قرار است در تاریخ ۱۰ تیر ماه ۱۳۹۶ برابر با یکم ژوئیه ۲۰۱۷ در سالن ویلپنت پاریس برگزار گردد. این سالن که گنجایش ۷۰۰۰ نفر را دارد در چند سال گذشته با گردشگران خارجی پر شده و تبلیغ می نمودند که بیش از صد هزار نفر در جلسه آنان شرکت داشته اند.
اما مجاهدین خلق برخلاف سال های گذشته که سالن سخنرانی سالانه مریم رجوی را با گسیل گردشگران اروپای شرقی پر می کردند، امسال با شهروندان عرب از فرانسه و کشورهای اروپایی جایگزین نموده اند تا بعنوان شرکت کنندگان ایرانی تشابه سازی گردد.
طبق سناریویی که افراد دعوت کننده توجیه شده اند، هدف اصلی آنان پر کردن سالن با شهروندان عرب و آفریقایی تبار شهرهای مختلف فرانسه و بخصوص پاریس و حومه آن می باشد.
یکی از اصلی ترین اهداف آنان به تور کشیدن اساتید دانشگاه ها ،دانشجویان و پناهندگان ساکن پاریس و شهرهای مختلف فرانسه می باشد. در این بین پناهندگان سوری و افغانی از اولویت خاصی برخوردار می باشند.

در همین رابطه یک استاد دانشگاه ساکن فرانسه با اصالت عرب الجزایری که به جلسه سالانه مریم رجوی دعوت شده بود اقدام به افشاگری نمود.
او در این رابطه گفته است که مجاهدین خلق ایرانی به هر دری می زنند تا سالن سخنرانی مریم رجوی را با جمعیتی از اعراب شمال آفریقا (الجزایر، مراکش، تونس)، سوریه، عربستان سعودی ، امارات، بحرین و مصر و پناهندگان پر نمایند. مجاهدین خلق می خواهند احساسات عربی شرکت کنندگان را علیه حکومت ایران ترغیب نمایند.
این استاد دانشگاه گفته است که راجع به حواشی جلسه نیز مطلع می باشد. علاوه بر اینکه تعدادی اروپایی طبق سنت همیشگی به جلسه دعوت شده اند، اکثریت نفرات سالن را افرادی از کشورهای عربی که ایران را دشمن شماره یک خود می دانند، پر خواهند کرد.

او در ادامه سخنان خود گفته است آنها متن های مختلفی به زبان های فرانسوی، انگلیسی و عربی را برای آماده سازی افراد ارسال نموده اند. این متن ها سرخط توجیه افراد برای سخنرانی و شرکت در جلسه مریم رجوی می باشد.

یک نمونه از سند ارسال شده از طرف مجاهدین برای توجیه افراد دعوت شده به جلسه مریم رجوی:

در این متن ها اشاره شده است که؛ ده ها هزار نفر برای سرنگونگی دیکتاتوری مذهبی و محقق ساختن حقوق بشر، دموکراسی و آزادی برای ایران در گردهم آیی شرکت می نمایند.
این تجمع، صدای واقعی مردم نواحی مختلف ایران است…. در این گردهم آیی صد ها شخصیت سیاسی از جهان، متخصصین و متنفذین سیاست خارجی از پارلمان اروپا و آمریکا شرکت خواهند نمود…

این استاد دانشگاه در پایان سخنان خود ضمن اعلام برائت از مجاهدین ابراز کرد؛ آنها یک گروه تروریستی شناخته شده هستند که همچون گروه تروریستی داعش دست به کشتار وسیع هموطنان خود زده اند. به جرأت می توانم بگویم که آنها حتی مذهبی نیز نمی باشند چرا که مذهب و دین با پرداخت رشوه و پول برای پر کردن یک سالن سخنرانی مخالف است. آنها خیلی فریبکار هستند.
در برابر این سئوال که آیا مجاهدین خلق پیشنهاد مالی برای شرکت در جلسه داده اند گفت؛ بله آنها افراد دعوت شده را رتبه بندی هم کرده اند و برای طیف های مختلف هزینه های متفاوتی را مد نظر دارند. برای افراد شناخته شده عرب که بتوانند علیه حکومت ایران سخنرانی کنند پول زیادی در نظر گرفته اند:

نرخ های تعیین شده برای گسیل افراد غیر ایرانی به جلسه مریم رجوی
به هر نماینده پارلمان یا وزیر از کشورهای عربی برای شرکت در سالن و احتمالا یک سخنرانی ۱۰ دقیقه ای ۱۰۰۰۰ یورو بعلاوه سه روز هتل و هزینه رفت و آمد پرداخت می گردد.
به هر استاد دانشگاه برای شرکت در سالن و احتمالا یک سخنرانی ۵ تا ۱۰ دقیقه ای ۵۰۰۰ یورو بعلاوه هزینه رفت و آمد پرداخت می گردد.
به هر سرتیم که بتواند بین ۲۰ تا ۳۰ نفر با خود همراه کند ۱۵۰۰ یورو تحویل داده می شود.
به هر پناهنده ۳۰ تا ۵۰ یورو بعلاوه مواد غذایی کافی

*در همین رابطه افشاگری تلویزیون فرانس 24 فرانسه از جمع توریست های لهستانی در جلسه مریم رجوی :

 

سازمان مجاهدین خلق افراد خارجی را با پرداخت پول نقد ، تحمل هزینه هتل و وعده گردش در فرانسه به جلسات و میتینگ های خود می آورند.

ترجمه کامل گزارش تلویزیون فرانس 24 از میتنیگ مریم رجوی در پاریس
مجاهدین خلق که می خواستند خود را قوی نشان بدهند امسال برای مراسم سالانه شان تورهای مسافرتی از دانشجویان لهستانی را بسوی پاریس براه انداخته اند. ” گازتا ویبوشکا” بزرگ ترین روزنامه لهستانی خبر داده که مجاهدین برای پر کردن سالن همایش خود هزینه هزاران دانشجوی لهستانی برای مسافرت به پاریس را پرداخته اند. این خبر دهان به دهان بین دانشجویان پخش شده که می توانند فقط با 6 یورو تعطیلات آخر هفته خود را در پاریس بگذرانند و فقط یک شرط وجود دارد یعنی در همایش مجاهدین شرکت کنند. این دانشجویان در بیرون سالن جمع شده اند و حتی بخودشان زحمت نمی دهند داخل سالن را ببینند.
دانشجوی لهستانی : ما آمده ایم پاریس را ببینیم. تنها هدف ما از این سفر دیدن پاریس است.
در داخل سالن فضای دیگری حکمفرماست در حالی که هواداران مریم رجوی اشک می ریزند، در ته سالن در ردیف های آخر، فضا آرام تر است . جایی که جوانان لهستانی به چشم می خورند.
برای افشین علوی* که از طراحان همایش است همه چیز طبیعی است.
افشین علوی: این که یکی دو نفر انگیزه زیادی نداشته باشند یا حوصله شان سر برود طبیعی است در همه جلسه ها چنین افرادی وجود دارند. اما اگر شما فریاد ها و شعارهای کسانی که امروز خواهان دموکراسی در ایران هستند را بشنوید ، تنها گناه ما، تأکید می کنم تنها گناه ما این است که دموکراسی می خواهیم.
این گردهمایی در ویلپنت نمایش قدرت مجاهدین است که می خواهند بروی فرانسه فشار بیاورند زیرا تا چند روز دیگر فرانسه در رأس اتحادیه اروپایی قرار خواهد گرفت . آنها می خواهند که مجاهدین خلق از لیست سازمان های تروریستی اروپا خارج شود.
*افشین علوی :
از فرماندهان و مسئولین سازمان مجاهدین خلق و عضو شورای ملی مقاومت است.او در عملیات های نظامی سازمان مجاهدین خلق از جمله عملیات تهاجم به شهر مهران،عملیات فروغ جاویدان و عملیات مروارید که به عملیات کردکشی در عراق معروف است شرکت مستقیم داشت.علاوه بر این او چند سالی نیز در فرانسه سخنگو و مسئول دفتر مطبوعاتی سازمان مجاهدین در فرانسه بوده است.

15 ژوئن 2017 
آریا ایران

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط