12.1 C
Paris
Thursday, March 28, 2024

محاکمۀ پلیس قاتل و آدمخوار در آلمان

محاکمه مجدد دِتلِو گونتسل ٥٨ ساله افسر پلیس درسدن آلمان، سال گذشته در اولین دادگاه خود به جرم قتل به زندان محکوم شده بود، به زودی آغاز خواهد شد. او در پاییز سال ٢٠١٣ یک مرد ٥٩ سالۀ لهستانی‌تبار را در زیرزمین خانه‌اش به قتل رسانده بود.
دادگاه شهر درسدن، مأمور پلیس را به قتل با انگیزۀ جنسی و آسیب به جسد متهم کرده بود.

دِتلِو گونتسل که نزدیک به سی سال به عنوان پلیس خدمت کرده و سه فرزند بالغ دارد، به گفتۀ همسایگانش آدم بلندطبع، دلنشین و مؤدبی است. او در سال‌های اخیر یک پانسیون کوچک به راه انداخته بود و از زیرزمین این محل برای فعالیت‌های آزارگری-آزارخواهی جنسی (سادومازوخیسم) استفاده می‌کرد. وی در همین محل جسد قربانی خود را با کارد و اره تکه تکه، و سپس در باغچه دفن کرده بود.

دِتلِو گونتسل با مقتول از طریق اینترنت آشنا شده بود. این آشنایی ظاهرآً از طریق سایتی صورت گرفته که به تمایلات آدم‌خوارانه اختصاص دارد.
اما آقای گونتسل قتل را انکار کرده و مدعی شده است که قربانی دست به خودکشی زده و خود را در زیرزمین حلق‌آویز کرده بوده است.

احتمال دارد که در پایان محاکمۀ جدید، متهم به حبس ابد محکوم شود. به این دلیل که مقتول در مکاتبات اینترنتی خود صریحاً کشش و تمایل خود را به کشته و خورده شدن ابراز کرده بود، دادگاه اولیه برای متهم تخفیف قائل شد و وی را به هشت سال و نیم زندان محکوم کرد. اما متهم و دادستان هر دو، تقاضای تجدید نظر کردند.
بالاخره قضات نتیجه گرفتند که در دادگاه اولیه فرض خودکشی قربانی به اندازۀ کافی بررسی نشده و دادگاه تجدید نظر باید تشکیل گردد.

دِتلِو گونتسل هنگام ارتکاب جرم ویدئویی تهیه کرده که به گفتۀ مسئولان قضایی «بسیار هولناک» است. این ویدئوی ٥٠ دقیقه‌ایطی محاکمۀ نخست نمایش داده شد. در این تصاویر، متهم که به خون آلوده است رو به دوربین می‌گوید؛ هیچوقت تصور نمی‌کردم که تا اینجا سقوط کنم.

آشنایی اینترنتی گونتسل و فرد قربانی اینک در آلمان بحث را در بارۀ سایت‌های غیرعادی به شدت مطرح کرده است. در برخی از این سایت‌ها، کاربران از تمایلات خود به آدمکشی یا آدم‌خواری حرف می‌زنند، هر چند که در اکثر موراد، این نوع اظهارات در حد خیالبافی باقی می‌ماند.

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط