8.7 C
Paris
Friday, March 29, 2024

ماجرای رضا ضراب و سکوت مشکوک فرقه مجاهدین

این ساده لوحی است اگر فکر کنیم رودلف جولیانی، شهردار پیشین نیویورک، و مایکل موکاسی، دادستان کل پیشین آمریکا، بدون مشورت و قول وقرار های پنهانی با فرقه مجاهدین، وکالت رضا ضراب را به عهده گرفته باشند.

ارتباط رضا ضراب و بابک زنجانی ، خانواده اردوغان، دولت ایران، سپاه و … چیزی نبود که از چشمان تیز بین لابی ها سرشناس فرقه مجاهدین دور بماند.

هر یک از ما در خارج اگر یک دوست خارجی داشته باشیم که بخواهد یک قالیچه کوچک ایرانی، یک کیلو پسته یا خاویار بخرد حتماً با ما مشورت می کند.

چگونه می توانیم تصور کنیم که رضا ضراب میان همه وکلای زبر دست آمریکایی فقط این دو نفر لابی فرقه را یافته است؟

آیا این وکلا را فرقه به رضا ضراب معرفی کرده است؟ بنابراین، سؤالی پیش می آید؛ چه رابطه ای از قبل میان ضراب و فرقه وجود داشته است؟

فرقه که معمولاً از کاهی کوهی می سازد، مدرک سازی و پرونده سازی می کند، چگونه است که در مورد این پرونده سکوت کرده و صدایش در نمی آید؟

معمولاً تیم وکلا در این قبیل پرونده های حساس برای پیروز شدن در دادگاه از یک سو نیاز به گرد آوری اسناد و مدارک و از سوی دیگر نیاز به از بین بردن رد پای های جرم دارند. مسئله حق الوکاله چند میلیون دلاری در کار است.

در این موارد وکلا با شرکت های کارآگاهی خصوصی، کارآگاهان و پلیس های شاغل و بازنشسته و گاهی ماًمورین اطلاعاتی شاغل و سابق در ارتباط هستند و خدماتی را در ازای پول سفارش می دهند.

در مورد رضا ضراب، استفاده از عواملی که در بالا اشاره کردم کارساز نبود و نمی توانست منافع وکلا و در نتیجه مشتری آنان یعنی رضا ضراب را در دادگاه حفظ کند.
بهترین عوامل همکاری با تیم وکلای رضا ضراب باید ایرانی باشند و به روابط و خلافکاری های درون سیستم حکومت ایران آگاه باشند. آشنایی دیرینه و ارتباط نزدیک وکلاء با رهبران فرقه در این مورد می تواند خواسته آنان را برآورده کند.

در مورد این قبیل پرونده ها بطور کلی، وکلا به دو چیز نیاز دارند:

۱- بدست آوردن، ساختن و حتی جعل اسناد، مدارک و شواهدی برای تبرئه موکل خود در دادگاه .

۲- از بین بردن اسناد، مدارک و شواهدی که می تواند موجب محکومیت موکلشان در دادگاه شود.

به نظر شما چه کسانی می توانند در این راه مثمر ثمر واقع شوند؟

فرامرز دادرس – صفحه فیسبوک

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط