10.6 C
Paris
Friday, March 29, 2024

قطع امید جولیانی از گرفتن پست در کابینه ترامپ و بازگشش به شغل شریف سابق

رودی جولیانی که بواسطه لابی گری برای ترامپ انتظار گرفتن پست و مقام داشت بعلت کثافتکاری های مختلف و از جمله گرفتن مزد از مریم رجوی برای غش و ریسه رفتن روی سن نتوانست نظر ترامپ را جلب کند. وی انتظار داشت که در دولت ترامپ وزیر خارجه شود. جولیانی بعد از این که متوجه شد از نمد ترامپ دیگری کلاهی برای وی محیا نخواهد شد به طرف ایران و ترکیه رفت و تا جایی که وکالت “رضا ضراب” را که متهم به دور زدن تحریم ها علیه ایران است بعهده گرفت. وی از زمان انتخابات اخیر امریکا فعالیت در کارناوالهای مریم رجوی را کنار گذاشته بود ولی با توجه به قطع امیدش از هر گونه شغل نیمه شرافتمند دیگر بالاخره تصمیم به بازگشت به شغل شریف قبلی اش گرفته است. رودی جولیانی و رفیقش جان بولتون از معدود افراد بی مقامی هستند که حتی مقامات نو محافظه کار امریکایی هم سعی در فاصله گرفتن از اینها دارند.

گزارش رادیو فردا:

رادیو فردا، اول ژوئیه ۲۰۱۷

رودلفو جولیانی روز جمعه در دیدار با مریم رجوی در پاریس از او اعلام حمایت کرد

یک روز پیش از گردهمایی سالانه حامیان سازمان مجاهدین خلق ایران در پاریس در روز جمعه، رودلفو جولیانی شهردار سابق نیویورک با مریم رجوی مسئول شورای ملی مقاومت در مقر این تشکل در پاریس دیدار کرد.

در اطلاعیه این تشکل در این باره آمده است که جولیانی و ۳۰ مقام ارشد دیگر کشوری و لشگری آمریکا در بیانیه ای ابراز عقیده کرده اند که تغییر رژیم ایران تحت رهبری مریم رجوی، به دلیل آنچه در این بیانیه «وجود یک سازمان معتبر» و «جنبشی بزرگ و رو به رشد که خواهان تغییر مثبت است» خوانده شده، در دسترس است.
شورای ملی مقاومت چتر سیاسی سازمان مجاهدین خلق و تشکلهای کوچکتر متحد این سازمان است. این سازمان که برای نزدیک دو دهه در عراق با جمهوری اسلامی ایران مبارزه مسلحانه می کرد پس از حمله آمریکا به عراق خلع سلاح شد و بعد از خروج از فهرست سازمان های تروریستی اتحادیه اروپا و سپس از فهرست مشابه وزارت خارجه آمریکا، سرانجام یک سال پیش همه اعضای این سازمان از عراق به آلبانی منتقل شدند. حکومت ایران سازمان مجاهدین خلق را تشکلی تروریستی می داند اما سازمان یادشده این اتهام را رد می کند.

رودلفو جولیانی در کنار شماری از مقام‌ها و چهره های شاخص آمریکایی و اروپایی از سخنرانان گردهمایی حامیان سازمان مجاهدین خلق در روز شنبه،امروز در پاریس خواهد بود.

 

ایران اینترلینک، اول ژوئیه ۲۰۱۷

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط