8 C
Paris
Friday, April 19, 2024

فرصت طلبی جدید فرقه مجاهدین

باز هم طبق معمول سالیان گذشته وروال همیشگی منافقین و دشمنان درجه یک و صدها مرتبه بدتر از دولت کنونی ایران در تلاش و تکاپو هستند که در این میان از اب گل الود ماهی بگیرند و از اعتراضات مردم ایران به نفع خود سهمی بردارند .اخه یکی نیس بگه تو همونی نیستی که در حمایت از جنبش سبز بیانیه دادی و داشتی خودتو جر میدادی تا اگه خبری شه سهمی از حکومت به تو برسه.یا همونی نیستی که برا رفسنجانی نامه و بیانیه داده بودی که حامی او هستی و دوست او و مگر این همیشه مرز سرخ تو نبود ومستی با اخوند بابا تو و امثال تو به هیچ خدایی بنده نیستین و فقط و فقط دنبال منافع و جا و سوراخی برای ادامه دادن به کارهای گند و مزدورانه و پاچه خوارانه خود هستید تا شاید چند صباحی بیشتر به عمر ننگین خود اضافه کنید دم از مردم و حق و حقوق نزنید که مرغ پخته خنده اش میگیرد اگر چیزی از حقوق بشر سرتان میشد حق و حقوق من و امثال من را میدادید که سالیان سال زندانییتان بودیمو به هر نحوی شد ازمان سوء استفاده کردید و در اخر هم ما شدیم ادم بده و خاءن و شمایی که از ابتدا تا حال حاضر عمر ننگینتان از دشمنان ایرانو ایرانی گرفتیدو خوردیدو حمایت شدید هنوز ادم خوبها هستید ای ننگ بر شما و تف تو گور رهبر گور به گور شده تان مسعود
پس از تظاهرات مردمی در ایران، فرقه صاحب مرده که با بحران ریزش اعضایش در آلبانی روبرو می باشد ، دست به یک حقه بازی ! از نوع کلک های آخوندی زد و با انتشار متنی به نام مسعود رجوی سعی کرد تا به اعضایش قوت قلب ببخشد و بگوید رهبر مرحومشان زنده است. فرقه ضد ایرانی، فاسد، خائن و بی آبرو حتی نتوانست یک نوار صوتی جعل کند و به ناچار گوینده صدای فرقه با پخش مارش جنگی و کلفت کردن صدا و جر دادن ! دیگر جوارح بدن، به عربده کشی پرداخت ومشتی چرندیات را به نام رهبر مفقود الاثر فرقه بازگو کرد.
شکست فرقه فاسد و خانم رئیس فرقه ! درچند روز گذشته به اندازه ای بود که حتی برای یکبار هم کسی در تظاهرات نامی از این فرقه فاسد و تروریست نیاورد.
مردم در شهر های مختلف با فریاد هایشان به رضا شاه، روحت شاد گفتند ولی حتی یک صدا هم این فرقه را داخل آدم حساب نکرد.
شرم آور است که در قرن بیست و یکم، یک مشت خائن، فاسد و عقب افتاده ذهنی با این حقه بازی ها می خواهند مردم هشیار ایران را بفریبند. بله مزاحمین خلق از ۱۵ شهریور ۱۳۴۴ فعال هستند همیشه هم سرشون بی کلاه مانده یک زمانی در مقابل شاه هم خوابه قزافی بودند یک زمان در مقابل خمینی هم خواب صدام پدر بعثی شان الان هم با آل سعود هم خواب شدند. دیوثی در ذات ابریشمچی و رجوی هست.
يادآوری
مردم ايران بيش از هزار سال است که جشم به راه نازاده ای به نام مهدی هستند. کشور را هم به امان زمان واگزار کردند، با اين که او را در چاهی پنهان زندانی دارند. مسعود رجوی هم زمانی که زنده بود، مانند همه ی امامان فرومايه و انسان ستيز بود، روشن است کسی که پنهان باشه هر دروغی را، معجزه ای را، می توان به او پيوند داد. مگر روشنفکران ايران نبودند که با دروغ و فريب از خمينی و ولايت فقيه پشتيبانی کردند.

مهدی سجودی – کانون آوا

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط