4.4 C
Paris
Saturday, April 20, 2024

علی مطهری؛ شاید امام رضا هم پای کنسرت می‌نشست

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی مطهری نائب ریس مجلس روز گذشته به دعوت، مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان در سالن امیر کبیر این دانشگاه سخنرانی کرد.

وی در این سخنرانی گفته بود؛ کوتاهی برخی دستگاه‌ها در جمهوری اسلامی در عمل به وظیفه خود را یکی از دلایل بی‌انضباطی مالی در ایران دانسته و افزوده بود؛ متاسفانه برخی از جایگاه خود سوءاستفاده می‌کنند و به آشنایان فضل و بخشش می‌کنند.

آقای مطهری در همین جلسه از دستگاه‌های نظارتی و قوه قضائیه خواست تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهند و از این که در کشور، گستاخانه این اتفاقات رخ می‌دهد و تکرار هم می‌شود ابراز تاسف کرد.

علی مطهری همچنین به لغو کنسرت‌ها در مشهد اشاره کرده و گفت با افراط و تفریط در این زمینه مخالف است.

وی گفت؛ شاید اگر امام رضا هم بود پای کنسرت می‌نشست. برخی می‌گویند حریم امام رضا را حفظ نمی‌کنید که این موضوعات نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.

اشاره وی به جنجال چندماهه برگزاری چند کنسرت در مشهد است که تنها به دلیل مخالفت آیت الله احمد علم‌الهدی، نماینده رهبری در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، با وجود داشتن مجوز از وزارت ارشاد، مرتب لغو می‌شود.

آقای مطهری در همان زمان با انتقاد از اقدامات امام جمعه مشهد گفته بود خراسان رضوی دارای خودمختاری نیست که قوانین خاصی بر آنجا حاکم باشد.

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط