8 C
Paris
Friday, April 19, 2024

عقرب ها به هنگام مرگ خود را نیش میزنند

شرایط سازمان مجاهدین به سرکردگی مریم رجوی مثال عقربی را می ماند که تمام عمر به خوی وحشی و سیری ناپذیر خود ، دیگران را نیش زده است و باعث ویرانی و مرگ هزاران جوان و نوجوان ایرانی و قربانی و گرفتار کردن صدها عضو و هواداری شده است که دل در گرو این امام زاده داشتند . امامزاده ای چون رجوی که کور میکرد ولی شفا نمی داد.

آنچه در دوران پایانی این فرقه وابسته به بیگانگان بشکل چشمگیری واضح و عریان است میزان وابستگی و مزدوری این فرقه ضد ملی است که میتواند در سر بزنگاهها هزینه سنگینی را روی دست مردم ایران به لحاظ انسانی بگذارد.

کارناوال مجاهدین که سالانه با هزینه عربستان سعودی و شیوخ عرب و با همکاری مستقیم و لجستیکی اسراییل در فرانسه برگزار میشود قبل از هر چیز مبین یک جنگ رویا روی با مردم ایران است که با دعوت جنگ طلبان قهار دنیای سیاست و آمریکاییان پیشانی سفید خواب های پریشان دلی چون مریم رجوی را تعبیر میکنند.

کارناوالی که حتی یک ایرانی حتی به مدل و شکل و شمایل شورای ملی دروغین رجوی در آن محلی از اعراب ندارند و هر چه هست خارجیان اجیر شده به دلاری است که از منابع کاملا مشکوک بدست مجاهدین و مریم رجوی رسیده تا خرج یاوه بافی ها و جنگ طلبی آمران قدرت و جنگ افروزی در آین بخش خیلی مهم از خاور میانه گردد.

جنگ طلبی ، لابی گری برای دشمنان مردم ایران ، وابستگی به شیوخ عرب برای دشمنی و فروش اطلاعات ایران و دهها جرم و جنایت کارنامه امروز و دیروز مجاهدین به رهبری رجوی ها را شامل میشود و در این راستا تردید نیست هیچ مرز و خط قرمزی را برای خود قایل نبوده چرا که آنان طی چهار دهه مبارزه خشونت طلبانه و لانه کردن در خاک کشور همسایه عراق که اهرم اجرایی غرب برای جلوگیری از بلند پروازی های ایران بود ، شمرده میشدند..

به هر صورت مجاهدین مریم رجوی ربطی به مردم ایران ندارند چرا که آنان میان بر ترین راه ممکن برای رسیدن به قدرت را در حال حاضر پریدن توی بغل کسانی چون کرکس جنگ طلب- جان بولتون- و یا مشاور شیطان – مک کین – یافته اند .

اما مجاهدین در حال حاضر در حضیض ذلت با شکوهی بسر میبرند چرا که نه آنها در داخل ایران بلکه حتی در خارج از ایران که گروههای بسیاری مخالف حکومت ایران هستند هرگز ننگ همکاری با مجاهدین را نپذیرفته و پیوسته آنان را مهره امپریالیسم جنگ طلب در ایران می شمارند که روی مریم رجوی پس از شکست تمام عیار مسعود رجوی قصد سرمایه گذاری دارند.

ولی همه سیاست مداران خوب میدانند اینها تنها تنها مانور و جنگ روانی آمریکاییان و شیوخ مرتجع عرب علیه مردم ایران است و آنان که بایست بدانند ، به نیکی میدانند مجاهدین فقط میتوانند نقش جاده صاف کن بخشی از حاکمیت جنگ طلب آمریکایی را بر ضد مردم ایران بازی کنند و به گفته همین کارگزاران مجاهدین تنها و تنها گزینه ای هستند که این چنین فراتر از عقل و هوش آمریکاییان رقاصی مشمئزکننده در محضر آنان را به جان خریده اند ، چون همه چیز را ، تکرار میکنم همه چیز و همه آبرو و گذشته خود را در این مسیر باخته اند .

پس بی دلیل نیست که چون عقرب خود رادر پایان مسیر وابستگی این چنین نیش میزنند و فرسنگ ها از آرمان و آرزوهای مردم ایران دور و دورتر میگردند.

میلاد آریایی، وبلاگ مزرعه خوبی ها

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط