12.1 C
Paris
Thursday, March 28, 2024

عضو گیری فرقه رجوی جهت عملیات تروریستی در غرب تحت عنوان جلسه “جوانان ایرانی اروپا و امریکا”

شهردار و مریم رجوی

(ترجمه بخشی از گزارش هفتگی ایران اینترلیک، یازدهم مارس ۲۰۱۴)

مجاهدین خلق برای بعد از ظهر روز شنبه دوازدهم آوریل جهت نمایشی دیگر در پاریس برنامه‌ریزی کرده اند. این برنامه تحت نام ساختگی «انجمن جوانان ایرانی مقیم اروپا و امریکا» برگزار می گردد. انجمنی که طبق معمول نه تابحال نامش شنیده شده و نه به احتمال قوی در آینده نام آن شنیده خواهد شد. بر اساس اخبار واصله در هفته گذشته مزدوران و ماموران مجاهدین خلق (فرقه رجوی) در این روزها بشدت بدنبال تدارک این برنامه نمایشی بوده و سرمایه گذاری بالایی روی آن کرده اند.

مجاهدین خلق این روزها در وضعیت بسیار حساسی بسر میبرند. نیروها (یا به قولی گروگانهای فرقه) در داخل کمپ لیبرتی بشدت تحت فشار و تهدید و کنترل شدید رهبران هستند و از طرف دیگر جامعه بین‌المللی نیز هر روز بر فشار خود برای برچیدن این لانه فساد و گروگانگیری می افزاید. فرقه مجاهدین خلق در حال حاضر در بن‌بست نهایی و فروپاشی کامل قرار گرفته و حتی هواداران آن در کشورهای غربی هم هر روز بیشتر از روز قبل و با صدایی بلند تر به انتقاد و مخالفت با سیاستهای رجوی پرداخته، سؤال می‌کنند که استراتژی، تاکتیک و حتی ایدئولوژی و اعتقادات این سازمان اکنون بر چه مبانیی استوار است؟ آن‌ها می‌پرسند پس از چهل سال این سازمان چه دستآورد هایی داشته و هدف و مسیر آینده اش کجاست؟

مجاهدین و رجوی اما طبق معمول میخواهد با برگزاری کارناوال و نمایش‌ها همیشگی خود این نوع حرکات زننده را بنام مبارزه و فعالیت و پیشرفت به خورد اعضای خسته، نگران و منتقد داخلی خود بدهد و امیدوار است با این حرکت باز بتواند مدتی کوتاه به سرگرم کردن افراد ادامه دهد. شاهد بودیم که این فرقه چند هفته قبل هم همین برنامه را تحت نام مسخره سیصد انجمن ایرانی در پاریس اجرا کرد که البته تمامی شرکت کنندگان آن همان مواجب بگیران بدنام غیر ایرانی  همیشگی بودند.

این روزها همه میدانند که این‌گونه حرکات از سر استیصال رجوی صرفاً وعده‌هایی پوشالی بخاطر خرید زمانی کوتاه است. اعتصاب غذا های بر ربط و بی خاصیت چند ماه گذشته فرقه که اسرای کمپ لیبرتی را تا سرحد نابودی پیش برد را بخاطر داریم و البته خودسوزی های تشکیلاتی افراد در سال ۲۰۰۳ بدستور مستقیم مریم رجوی را.

متخصصین فرقه رجوی این نمایش‌های سریالی جدید را به دقت تحت نظر گرفته و معتقدند که این حرکات شروع و پیش درآمد حرکت مجاهدین خلق در اروپا برای عضو گیری نفرات بی‌خبر جدید است تا بتوانند بدین وسیله نفرات بی‌خبر را برای برنامه‌های جدید خشونت آمیز خود در اروپا و آمریکا مغزشویی و آماده کنند. بر اساس اطلاعات رسیده، مزدور مسعود رجوی و زنش مریم ماموریت مشخص گرفته‌اند تا با استفاده از تمامی ظرفیت‌های تخریبی فرقه مجاهدین خلق و به هر وسیله ممکن در احتمال بهبود رابطه بین ایران و غرب خرابکاری کنند. مجاهدین خلق البته با توجه به حمایت دوایری از کشورهای غربی (وابستگان به لابی اسرائیل) عملاً نمی‌تواند تحت نام سازمان مجاهدین به عضوگیری عناصر عملیات انتحاری و مشابه آن دست بزند. سازمان مجاهدین نمی‌خواهد این عملیات تحت نام مستقیم خودش به ثبت رسیده و مسئولیت این عملیات را در اروپا و آمریکا به عهده بگیرد و دقیقاً به همین دلیل است که پوشش “برنامه روز شنبه ۱۲ آوریل” را برای عضو گیری از عناصر قابل استفاده انتخاب کرده است و کسانی که در این برنامه «جوانان ایرانی در اروپا و امریکا» عضو گیری اولیه می‌شوند وارد پروسه مغز شویی و تعلیم برای عملیات خشونت آمیز آینده در اروپا و آمریکا می گردند. جالب است که تا بحال هیچ یک از فرماندهان و سران فرقه مجاهدین خلق خودشان دست به کاری که منجر به خسارت شخصی به آن‌ها بشوند نزده اند. نه اعتصاب غذا، نه خود سوزی و نه حتی رفتن به زندانهای کوتاه مدت در کشورهای اروپایی و امریکا.

متخصصین فرقه رجوی (مجاهدین خلق) معتقدند که ایرانیان خارج کشور و مسئولین امنیت در جوامع غربی باید این اخطار در مورد نزدیک بودن شروع عملیات تروریستی، انتحاری و خشونت آمیز مجاهدین خلق تحت نامهای مستعار همچون انجمن های ایرانیان یا جوانان ایرانی در اروپا و امریکا و …  را جدی بگیرند.

ایران اینترلینک

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط