8.8 C
Paris
Saturday, April 20, 2024

عدم آمادگی تایسون فیوری برای مبارزه با ولادیمیر کلیچکو

تایسون فیوری، قهرمان سنگین‌وزن بوکس جهان بار دیگر مسابقه‌اش با ولادیمیر کلیچکو را به تاخیر انداخت. این بوکسور بریتانیایی دلیل این تاخیر را “ناآماده بودن از نظر پزشکی” اعلام کرد.
برگزارکنندگان این مسابقه جزئیات مشکل فیوری را اعلام نکردند، اما گفتند: “شرایط او سخت‌تر از آن بود که اجازه حضور در مسابقه را پیدا کند.”
این مسابقه ابتدا قرار بود که ۹ ژوئیه در منچستر انجام شود اما در ماه ژوئن به دلیل مصدومیت قوزک فیوری به تعویق افتاد و قرار شد تا ۲۹ اکتبر برگزار شود.
در بیانیه که از سوی تیم فیوری منتشر شده، آمده است: “تایسون بلافاصله تحت درمان قرار می‌گیرد و باید به طور کامل خوب شود. ما و تایسون می‌خواهیم صمیمانه از تمام هواداران بوکس و کسانی که در انتظار این مبارزه بودند، عذرخواهی کنیم.”
تایسون فیوری در ماه آوریل و در کنفرانس مطبوعاتی پیش از اولین مسابقه تکراری با کلیچکو که لغو شد، حریف اوکراینی‌اش را به دلیل شکست خوردن از “یک مرد چاق” مسخره کرد.
فیوری همچنین از سوی کمیته مبارزه با دوپینگ بریتانیا در ماه اوت متهم به دوپینگ شد و قرار است که دادگاه او در ماه نوامبر برگزار شود.
بن دیرز، خبرنگار بی‌بی‌سی در مورد دلایل تعویق مجدد این مسابقه گفت: “در دنیای بوکس افراد کمی از تعویق مجدد مسابقه فیوری – کلیچکو متعجب شدند. هفته پیش فیوری حاضر نشد در کنفرانس مطبوعاتی لندن حاضر شود، زمانی که کلیچکو گفت که شک دارد که مسابقه تکراری هرگز برگزار شود. شایعاتی وجود دارد مبنی بر این که فیوری تمرین نکرده و احتمالا نمی‌تواند از عناوینش دفاع کند.”
فیوری ۲۸ ساله کمربند قهرمانی سنگین وزن بوکس جهان از منظر سازمان‌های معتبر “دبیلو‌ بی او”، “دبلیو بی اِی” و “آی بی اف” را در نوامبر ۲۰۱۵ با پیروزی مقابل حریف ۴۰ ساله‌اش به دست آورد. این بوکسور بریتانیایی مدتی بعد حاضر نشد با حریف انتخابی “آی بی اف” مسابقه دهد و این سازمان عنوانش را از او پس گرفت. در حال حاضر آنتونی جاشوا، دیگر بوکسور بریتانیایی قهرمان این سازمان است.

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط