7.2 C
Paris
Wednesday, April 24, 2024

عامل حمله با چاقو به دو سرباز در بروکسل کشته شد

بنابه گزارش خبرگزاری رویترز، مردی که با چاقو به دو سرباز در بروکسل، پایتخت این کشور، حمله کرده بود، به ضرب گلوله نیروهای امنیتی کشته شد.

رویترز گزارش داده است، دو سربازی که هدف حمله قرار گرفتند نیز زخمی های سطحی برداشته اند. یکی از آنها از ناحیه صورت و دیگری از ناحیه دست زخمی شده است.

یکی از مقام‌های دادستانی در بروکسل گفته است با اطلاعاتی که درحال حاضر از ضارب داریم او مردی ۳۰ ساله است که سابقه فعالیت‌های تروریستی ندارد اما هنگام حمله “فریاد الله اکبر” سرداده است. این حمله در بلوار امیل ژکمن در مرکز بروکسل روی داده است.

به دنبال حملات تروریستی در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ در پاریس و بروکسل، نیروهای ارتش علاوه برنیروهای پلیس در خیابان های بروکسل مستقر شده اند.

در خردادماه سال جاری یک مظنون به عملیات انتحاری در ایستگاه مرکزی قطار بروکسل به ضرب گلوله سربازان کشته شده است.

شاهدان عینی گفته بودند، مردی که کوله پشتی به همراه داشت فریاد زد الله اکبر، و سپس شیئی در نزدیکی او منفجر شد. اما به رغم این انفجار، به کسانی که در محدوده سه متری این مرد قرار داشتند آسیبی وارد نشد.

فروردین ماه سال گذشته سه انفجار در فرودگاه بین‌المللی و متروی بروکسل دست‌کم ۳۴ کشته و حدود دویست زخمی برجا گذاشت. گروه حکومت اسلامی، داعش، مسئولیت این انفجارها را برعهده گرفت.

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط