12 C
Paris
Tuesday, April 16, 2024

طلاق مریم رجوی از علامه حسینی روحانی لبنانی!

در چند روز گذشته و بعد از اطلاعیۀ به اصطلاح مجاهدین در رابطه با طلاق دادن مریم قجر توسط علامه حسینی که با آه و سوز همراه بود به دستور بیوۀ قجر سایتهای مزدور وهابیون بچه کش از آفتابکاران تا به اصطلاح افشاگر شروع به انواع و اقسام جیغ های رنگارنگ کردند که در درجه اول نشان از سوزش شدید مزدوران وهابیون عربستان است.

روز شنیه ۸ جولای علامه حسینی به دعوت جداشدگان فرقه در جلسه ای در پاریس شرکت کرده و جدا شدن رسمی اش از فرقه را اعلام کرد که ضربه ای به لانه عنکبوتی فرقه در اور وارد کرد و حاکی از بحران های شدید در فرقه می باشد و مریم قجر نتوانسته جلوی آنرا بگیرد.

در این کنفرانس آقای حسینی افشاگریهای تکان دهنده ای کردند. در این نوشته فقط به نمونه هایی از سوزشهای مریم قجر و مزدوران اجاره ایش اشاره میکنم.

مریم قجر در اطلاعیه اش در مورد مزدور بودن علامه حسینی می گوید! من فقط شما خوانندگان عزیز را به صحبتهای خود خانم قجر در وصف علامه ارجاع می دهم تا از زبان خودش ایشان را بشناسید و قضاوت کنید:

https://www.facebook.com/alimohamadfatima/videos/1521755887874377/

حضور انواع و اقسام ورشکستگان سیاسی و شخصیتهای سابق و البته غیر ایرانی در شوی فرقه که مورد انزجار شدید ایرانیان داخل و خارج است هم نتوانست از ورود فرقه به سرازیری متلاشی شدن جلوگیری کند و مهم تر از آن فعالیتهای یک هفتگی جداشدگان از بلژیک و پارلمان اروپا تا مرکز فرماندهی عنکبوتی مریم قجر چنان رعشه بر جسد پوسیدۀ فرقه انداخت که به وهابیون عربستان و لابیهای انها دخیل بسته و دردمندانه درخواست کرده که جلوی فعالیتهای ما را بگیرند.

بیچاره شب پرستان قوطی نوشابه بدست، عربده کش، دخیل ببند به وهابیون بچه کش با این خواری و رذلالت چه خواهند کرد؟ ( نوچه های مریم قجر با قوطی نوشابه در اور سورواز به آقای مصطفی محمدی حمله کردند).

در اطلاعیه به اصطلاح شورا و کمسیون امنیت فرقه آمده است : «آخوند خود فروخته لبنانی، محمد علی حسینی مدتی است به اصل خویشتن بازگشته و در یک سقوط آزاد بار دیگر به خدمت نیروی قدس و وزارت اطلاعات آخوندی و حزب الشیطان، شعبه سپاه پاسداراندر لبنان در آمده است».

خوب تا دیروز ایشان علامه شیعه و مقاوم و…. بودند چگونه به یکباره تبدیل به مزدور نیروی قدوس شد؟!… و به اصل خویشتن باز گشته! یعنی می فرمایید که ایشان مامور نیروی قدس در گذشته بوده (چون می گویید: «باردیگر به خدمت نیروی قدس در آمد»!) و حالا به استخدام شما در آمده و بعد از بیش از ۱۰ سال دوباره به خدمت نیروی قدس در آمده است؟! خوب پس چرا از همان ماه مارس که می گویید علیه شما چرخیده این اطلاعیه را ندادید؟! و چرا وقتی می دانستید عضو نیروی قدس بوده همان موقع نگفتید؟! چرا نگهداشتید درست بعد از افشاگری او علیه شما در جمع جداشدگان از فرقه تان این اطلاعیه را بدهید؟ پس چرا به گفتۀ خود آقای علامه حسینی تا همین چند روز قبل از آمدن ایشان به پاریس و شرکت و سخنرانیش در جمع اعضای سابق فرقۀ رجوی، احمد افشار (فرزاد) و محدثین از پرده داران مریم قجر در اورسوراواز پیاپی به او در حالیکه هنوز در بیروت بود و به پاریس حرکت نکرده بود زنگ می زدند تا از او دلجویی کرده و او را دوباره به حمایت از فرقۀ خودشان جذب کنند؟

واقعا با این فیثاغورثهای فرقه آنوقت می گویند چرا رژیم را نتوانستند بعد از ۳۶ سال سرنگون کنند؟!

خوب حالا این آقای علامه که به قول خودتان سالهاست که از شما «مساعدت» ( منظورش پول است مانند بقیه شخصیهای اسبق و آقایان و خانمهای شورایی) دریافت می کرده است و رسید های آن هم موجود و قابل انتشار است، چطور شد که حاضر شد مساعدتهای شما را ول کند و به قول شما در زیر زمین یک رستوران و آنهم با تعدادی جداشده کنفرانس بگذارد و اعلام جدایی از شما بکند یا بهتر بگویم ضربۀ مغزی را به شما وارد کند؟!

واقعا دجالیت مریم قجر را بنگر! یعنی مسئله پول بوده و اگر بوده پس شما به قول خودتان «مساعدت» هم در این سالیان می دادید و البته که برای شما پولهای خون بچه های یمن که از وهابیون بچه کش عربستان میگیرید و ۱۰ هزار دولار برای یک دقیقه می دهید که نمی بایستی مشکل بوده باشد.

شما که در پول دادن دست باز دارید پس مشکل و حقیقت چیز دیگریست و آنان که به صحبتهای ایشان گوش کردند به روشنی و شفافیت کامل متوجه شدند که ایشان همانطوریکه در پایان افشاگری آقای حسینی گفتم هیچکس به این اندازه تا بحال نتوانسته بود به این خوبی و کاملی شما این فرقه را هم بشناسد و هم بشناساند و افشا کند و دقیقا سوزش شما هم از همین زاویه است چرا که بخوبی می دانید با وجودی که تمام صحبتهای مریم قجر در ستایش و شخصیت مقاوم ایشان که به پول و مقام نه گفته بود و شما و مجاهدین را انتخاب کرده است را از تمام سایتها پاک کردید ولی ما جداشدگان هم تمامی آنها و آنهایی را هم که شما پخش نکردید را داریم و کم کم بر فرقتان فرو خواهیم کرد تا دجالیت و ذلیل و خوار بودنتان را هر چه بیشتر افشا کنیم.

اطلاعیۀ فرقۀ رجوی ادامه می دهد: « نهایتاً آخوند فرومایه مدعی شیعه در لبنان، عهد و پیمان خود برای ایستادن در برابر تروریسم و استبداد دینی ولایت فقیه را صریحاً در یک ایمیل به تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۱۷ زیر پا گذاشت و منتفی اعلام کرد».

در این قسمت از اطلاعیه گوشه ای از واقعیت را می شود دید و آن هم این قانون و ضابطۀ فرقه است که هیچکس نمی تواند از فرقه جدا شود و «خروج ممنوع» که البته در گزارش راند و اف بی آی هم به آن اشاره شده و ما سالهاست که می گوئیم و فرقه تکذیب میکند ولی الآن فرقه به زبان خودش اعتراف میکند که اقای حسینی در ایمیلی اعلام میکند که دیگر نمی خواهد با فرقه باشد و فرقه هم طبق قانون دیکتاتوری حاکم بر فرقه نمی تواند قبول کند و ماشین توظئه و افترا و فحش را تحت عنوان شورا و کمسیون امنیت بکار می اندازد تا با ترور شخصیت اقای حسینی را مجبور به سکوت کند!

 

عهد و پیمان! خوب عهد و پیمان شما با خلق قهرمان ایران چه شد؟ رجوی جانی و جناینکار که دست در دست ارباب وهابی و بچه کش عربستان گذاشته و برای نابودی ایران زمین مانند میمون خوش رقصی میکند؟

این شیوه ای است که سالهاست فرقۀ ضد بشری رجوی مرحوم بکار برده است ولی بیچاره شب پرستان هنوز در خواب و خیال ارباب سابق صدام و اسارتگاه اشرف بسر میبرند که چه ها که بر سر ما نیاوردند و کسی نبود که به داد ما برسد. و می گفت اشرف ففط درب ورودی دارد و بس.

از این شیاد مرحوم باید پرسید خوب بعد از بیش از ده سال حمایت از شما، حالا از مارس تا جولای آقای حسینی به یکباره به استخدام رژیم در آمد؟! و بلافاصله هم دوره دید و الآن هم عضو نیروی قدس است؟! پس یعنی میفرمائید که رژیم ایران چنان قدرتی دارد که در عرض چند ماه مشاور مریم قجر در امور کشورهای عربی و اسلامی را تبدیل به نیروی قدس میکند؟

پس شما لطفا به قول عوام شلوار خود را بچسبید از پایتان نیفتد سرنگونی پیش کشتان!

و ای کسانیکه با حمایت از این فرقۀ ضد ایرانی و جنایتکار برای گرفتن “مساعدت” چشمانتان را به روی انسانیت بسته اید آقای حسینی را خوب ببینید که نزد مریم قجر از همۀ شمایان روی هم رفته بالاتر و ارزشتمندتر بود و این فردای شماست!!.

زنده باد ایران
پیوند رهایی
رضا صادقی جبلی از اعضا و مسئولین قدیمی جدا شدۀ سازمان مجاهدین

 

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط