11.8 C
Paris
Friday, April 19, 2024

سکوت مریم رجوی در مورد کشتار بیرحمانه مسلمانان میانمار

سخنی چند با مریم رجوی

بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش زیک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار دگرعضوها را نماند قرار

تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی

خانم رجوی، شما خودتان را مدافع حقوق بشر میدانید و دائماً پرچم حقوق بشر را به سینه می زنید (البته فقط به ظاهر) چرا هیچ اعتراضی به دولت میانمار در مورد کشتار بیرحمانۀ مسلمان آن کشور نکردید و همچنان در این مورد سکوت اختیار کرده اید؟؟

چرا اعتراض به خانم سوچی نکردید که سکوت کرده و در مقابل این خشونت پاسخگو نیست؟ فرقی ندارد آن مردم مسلمان باشند یا معتقد به هر دین دیگری که میخواهند باشند.

البته خانم رجوی، شما نه گوشی برای شنیدن دارید و نه چشمی برای دیدن صحنه‌هایی که قلب هر انسانی را به درد می آورد. برای شما مهم نبوده ونیست و تنها به این فکر میکنید که چطور به قدرت برسید چونکه سالهاست شما از انسانیت به دور شدید.

سالهاست افرادی را که به قول خودتان گوهران بی بدیل هستند و آنها را زاده خودت میدانی در زنجیر کرده ای بطوریکه حتی حق هیچ ملاقاتی را با خانواده هایشن را ندارند، حق ازدواج را از آن‌ها گرفتید، حق صحبت کردن با همدیگر و نوشتن آزاد و حتی کتاب خواندن را از آن‌ها گرفتید.

به افرادیکه میخواهند از فرقۀ تو جدا بشوند انواع تهمتها را می زنید و هزاران ترفند بکار میگیری تا آن‌ها همچنان در لجن زار تو باقی بمانند و اخیراً هم کمیساریای کشور آلبانی را خریدید که آن‌ها هم نتوانند به افرادیکه خواهان آزادی و زندگی به دوراز تشکیلات ایدئولژیک شما هستند کمک کنند تا چند صباحی گذارن زندگی داشته باشند و آخرین ترفتدت برای جلوگیری از ریزش افرادت در آلبانی را بکار گرفتی و آن اینکه یکی از مزدوران خودت به اسم مرتضی اسماعیلی را به صحنه آوردی که ماهیت ضد انسانی تو را بیشتر برهمگان روشن کند و به افرادی که خواهان دریافت حقوق پناهندگی خود هستند بگوید که این ماه آخرین ماهی است که آن‌ها حقوق پناهندگی دریافت میکنند.

خانم رجوی با این ترفندها نمیتوانی جلوی ریزش افراد اسیر در فرقه ات را بگیری. هر چند وقت یکبار در سایت افشاگر فرقه ات افرادی را به صحنه میاوری تا نوشته‌هایی را که شما جلوی آن‌ها میگذارید با یکسری توهمات و تهمت زنی ها منتشر کنند یا بخوانند و در آنها انواع تهمتها را به ما منتقدین و مخالفین تو و فرقه ات بچسبانند.

راستی تا چه زمانی به این دروغگویی هاتون ادامه میدهید؟. بعنوان نمونه در سایت افشاگر شما که در حقیقت ماهیت ضد انسانی شما و فرقه تان را افشا می کند آمده که وزارت امنیت آلمان ما منتقدین را که در آلمان بعنوان شهروند هستیم تحت پیگرد قانونی قرار داده است. عجبا که چقدر این دروغ شما مضحک و خنده دار است البته این دروغ شما فقط برای افراد اسیر در فرقۀ خودت کاربرد دارد که فکر میکنم آن‌ها هم در دلشان به این گفته‌های شما میخندند و آنها را باور ندارند و برای همین هر روز تعداد بیشتری از آنها از اسارتگاه شما فرار کرده وخودشان را به دنیا آزاد می رسانند.

به راستی طی این نیم قرن چه دستادوری داشتی؟. یک بار دیگر به شما میگویم: گروگان گرفتن افرادیکه هدفشان آزادی و هدف والا بود و آنها را شما به عراق اعزام کردید و در آنجا اسیر کردید و اگر کسی عتراضی میکرد با مرگ خودش روبرو میشد، یک عمل به غایت ضد انسانی و ضد حقوق بشر و نقض حقوق و قوانین بین المللی است.

وعدۀ سرنگونی در عرض 6 ماه و مزدوری و فروختن اطلاعات مرزی به دیکتاتور وقت صدام حسین و دریافت کلان کلان دلار و کردکشی در سال 1990 و طلاقهای اجباری و به عقد مسعود در آوردن زنان و قبل از همبستر شدن با مسعود رجوی آن‌ها را مورد عمل جراحی قرار دادن ورحم آن زنان نگونبخت را در آوردن و همدست شدن با موساد و عربستان سعودی و همدست شدن با دولت داعش که آن‌ها را عشایر انقلابی به ستوه آمده از دولت نوری الملکی میدانستید

همچنین کمک 260 هزار دلاری به اخوان المسلمین در مصر وحالا هم هم سو شدن با سناتورهای جنگ طلب آمریکایی وو… نمونه هایی و مشتی از خروار هستند که دستاورد 52 ساله‌ای فرقه ات می باشند!! به راستی چی شده زمانی شما مستشاران آمریکایی را ترور میکردید و حالا بعد از ربع قرن در زیر پرچم آمریکا سینه می‌زنید؟! و حالا هم که سکوت کردی در مقابل کشتار مردم مسلمانان میانمار آیا توهم انسان هستی؟ شما روی هر دیکتاتوری را سفید کردید.

 

زهرا معینی، زنان ایران

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط