9.7 C
Paris
Saturday, April 20, 2024

سوالات اساسی که فرقه تروریستی رجوی هیچگاه حاضر به پاسخگویی نیست

یکی از ویژگی های بارز فرقه تروریستی رجوی و بطور خاص رهبری این فرقه فرار از پاسخگویی به سوالات واقعی می باشد سران فرقه و بطور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی و خود شخص مسعود رجوی نه تنها هیچ وقت حاضر به پاسخگویی نبوده و نیست بلکه سعی می کند با دروغپردازی و دجالیت خاص خودشان سوال کنندگان را مزدور و سازشکار و خائن خطاب کند.

اما در این میان یک سری سوالات اساسی هست که رجوی ها هیچگاه حاضر به پاسخگویی نبوده و نیستند چونکه اگر بخواهند بدین سوالات پاسخ درست بدهند بایستی بپذیرند که اشتباهات فاحشی مرتکب شده و همین اشتباهات باعث فروپاشی تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده اش گردیده است و همچنین باید قبول کنند که علیه مردم ایران مرتکب خیانت و جنایت های بی شماری شده اند و بایستی در یک دادگاه عادلانه محاکمه شوند. و اما به نظر بنده سوالات اساسی بقرار زیر می باشد:

۱) چرا در سی خرداد سال شصت در حالی که انقلاب ضد سلطنتی مردم ایران نوپا بود و همچنین مردم درگیر یک جنگ خارجی با عراق بودند اعلام مبارزه مسلحانه کرد و در حالی که تاکنون این استراتژی جنگ مسلحانه نه تنها هیچ دستاوردی نداشته بلکه باعث کشته شدن تعداد زیادی از هموطنان و نیروهای سازمان شده است؟

۲) چرا در حالی که صدام حسین با ایران در حال جنگیدن بود و هر روز مردم شهر های مختلف ایران را بمباران می کرد و عده زیادی از هموطنان عزیز مان را کشته و زخمی و بی خانمان می کرد شما به عراق رفته و پیمان مزدوری با صدام حسین امضا کردید؟

۳) چرا بعد از سی سال ماندن در کشور عراق و به کشتن دادن نیروهای سازمان با بهانه های مختلف نظیر عملیات سرنگونی و حفظ اشرف و حفظ اموال اشرف و اصرار بر ماندن در کشور عراق و بدون هیچ دستاوردی مجبور شدید تن به اخراج مفتضحانه از عراق و انتقال به کمپ آپارتمانی تیرانا بدهید؟

۴) چرا وضعیت مسعود رجوی را مشخص نمی کنید که بالاخره زنده است یا مرده و خلاصه کجاست و چرا این همه مدت مفقود شده و غیبش زده و خبری از او نیست؟

۵ ) در حال حاضر سرنوشت مقولاتی نظیر انقلاب ایدئولوژیک و ارتش به اصطلاح آزادی بخش و شورای به اصطلاح ملی مقاومت و سرنگونی چه می شود؟

اینها سوالات واقعی و اساسی و کلیدی هستند که رجوی ها از پاسخگویی به آنها طفره می روند و از نظر بنده مهمترین دلیلی که باعث جریان مسئله داری و موج روز افزون ریزش نیرویی در مقاطع مختلف در تشکیلات وارفته و روحیه باخته شده است همین عدم پاسخگویی به این سوالات اساسی می باشد و الان هم که فرقه تروریستی رجوی در کمپ آپارتمانی تیرانا مهمترین مشکل عظیم و لاعلاج سازمان ریزش نیرویی و جریان مسئله داری می باشد که بخاطر همین عدم پاسخگویی سران فرقه تروریستی رجوی به این سوالات اساسی و کلیدی می باشد. ولی بنظرم راه برون رفتی برای سران فرقه تروریستی رجوی بجز پاسخگویی به سوالات واقعی و اساسی و کلیدی وجود ندارد و نخواهد داشت.

علی جهانی، وبلاگ آیینه

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط