12.9 C
Paris
Tuesday, April 16, 2024

سلما هایک، قربانی جدید آزار جنسی هاروی واینستین

سلما هایک هنرپیشه معروف هالیوود با انتشار مقاله ای در نیویورک تایمز گفته است؛ مهمترین بخش از افشاگری ها به آزارهای جنسی هاروی واینستین در طول مراحل ساخت فیلم پر هزینه «فریدا» اختصاص دارد.

سلما هایک، هنرپیشه زن مکزیکی فعال در سینمای آمریکا یکی دیگر از قربانیان آزار جنسی هاروی واینستین است که روز چهارشنبه لب به سخن باز کرد و به افشای روابط خود با این غول تهیه کنندگی هالیوود پرداخت.

هایک در متنی با عنوان «هاروی هیولایی برای من است» که دو ماه پس از مقاله جنجال برانگیز نیویورک تایمز در باره رسوایی های هاروی واینستین در این نشریه منتشر شده است، تاکید کرد که بارها از سوی او مورد آزار جنسی قرار گرفته و در مواردی نیز تحقیر و به شدت تهدید شده است.

مهمترین بخش از افشاگری ها به آزارهای جنسی او در طول مراحل ساخت فیلم پر هزینه «فریدا» اختصاص دارد. «فریدا» داستان زندگی فریدا کالو نقاش برجسته و مشهور مکزیکی را روایت می کند که پس از اکران موفق، در شش رشته نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

این هنرپیشه پنجاه و یک ساله مکزیکی که برای بازی در فیلم «فریدا» نامزد دریافت جایزه بهترین هنرپیشه زن اسکار شد همکاری با واینستین در این فیلم را بزرگترین عذاب و شکنجه دوران حرفه ای خود قلمداد کرده و به صراحت از خواسته های بی شرمانه او سخن گفته است.

به گفته سلما هایک تهیه کننده این فیلم بارها خواستار دوش گرفتن با او شده و یا از او درخواست کرده حمام کردنش را نگاه کند. خانم هایک همچنین مدعی است به دفعات درخواست برای تماس جنسی با او و نیز عریان شدن به همراه زن دیگری در کنار او را رد کرده است.

رسوایی اخلاقی هاروی واینستین در پاییز سال جاری در صدر خبرهای جهان قرار گرفت. پیشینه قوی پر نفوذ ترین تهیه کننده هالییود پس از گزارش های تکان دهنده تامیز و نیویورکر از آزارها و سوء استفاده جنسی هنرپیشگان زن توسط او به یکباره فرو ریخت. تاکنون بیش از یکصد زن او را به آزار، خشونت و تجاوز جنسی متهم کرده اند.

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط