7.5 C
Paris
Thursday, April 18, 2024

سرافکندگی مریم رجوی در ایتالیا

Emma-Bonino_iran-hassan rouhani2013

همزمان با اعلام حکم جعلی(17 دسامبر 2013) از طرف دادگاهی در اسپانیا و دستور پایان اعتصاب غذا، مریم رجوی همراه با هوادارانش در یک جلسه کاملا اختصاصی مدعی حمایت اکثریت پارلمان ایتالیا از مجاهدین شد.

نفرات شرکت کننده این جلسه را که در سالن کرایه ای مجلس حضور بهم رسانیده بودند،تعدادی از مواجب بگیران داخلی و خارجی رجوی همراهی می نمودند.برخلاف ادعاهای عنوان شده، بجز سه ایتالیایی بازنشسته که آنها نیز لابی و مزدبگیران رجوی می باشند، کسی رسما از طرف پارلمان و دولت ایتالیا در آن جلسه حضور نداشت.بقیه افراد نیز اعضا و هواداران تشکیلاتی مجاهدین می باشند که برای کارهای تدارکاتی جلسه ، سازماندهی و جابجا شده بودند.

چرا مریم رجوی ایتالیا را برای جلسه و اعلام حکم جعلی انتخاب کرد؟

رجوی به دلیل ادعای پیروزی موهوم در قبال یک حکم جعلی و بدون سند، علی القاعده باید در اسپانیا حضور می یافت و جلسه اش را همراه با قاضی مورد نظر در آنجا برگزار می نمود، تا “حقوق بشر” تروریست ها تکمیل گردد.اما به یکباره و شتابزده در ایتالیا ظاهر گردید و تلاش نمود نمایندگانی از دولت و مجلس را به جلسه خود بکشاند که موفق نشد.

آنها در یک سالن کرایه ای که دعوت کننده رسمی و دولتی نداشت، با لابی های خودشان جلسه گذاشتند تا “پیروزی موهوم در دادگاه “اسپانیا” را برای تحت تاثیر قرار دادن دولت ایتالیا، از آنجا اعلام نمایند.اما ایتالیایی ها با هوش تر و زرنگ تر بودند.جلسه مریم رجوی را تحریم کردند تا سفر نماینده سیاسی شان به تهران تحت الشعاع حضور تروریست های ایرانی قرار نگیرد.

Emma-Bonino_iran-hassan rouhani2013-2

از بیست و سوم آذر 1392 یک سرویس شناخته شده امنیتی که همکاری بسیار نزدیک با گروه رجوی دارد، آنها را از سفر وزیر امورخارجه ایتالیا به تهران مطلع نمود.رجوی تصمیم گرفت با یک پیروزی ساختگی و قریب الوقوع، خود را به رم برساند تا با شلوغ کاری و جوسازی، مانع از سفر «اما بونینو» وزیر امورخارجه ایتالیا به تهران گردد یا آن موضوع را تحت الشعاع  پیروزی جعلی قرار دهد.اما دولت و مجلس ایتالیا او و همراهانش را نپذیرفتند و رجوی سرافکنده که تعدادی فرانسوی و آمریکایی مواجب بگیر نیز او را همراهی می نمودند در یک سالن اجاره ای به برگزاری جلسه و اعلام پیروزی های پیاپی پرداختند.

این تجربه نشان داد که وقتی پای روابط بین الملل در کار باشد، گرم کنندگان هزینه بر جلسات مریم رجوی و لابی ها نیز از او بریده و منافع مردم خود را قربانی اهداف گروه تروریستی رجوی نمی کنند!

اما بونینو در حال سخنرانی برای مریم رجوی در ویلپن
اما بونینو در حال سخنرانی برای مریم رجوی در ویلپن

لازم به ذکر است که «اما بونینو» وزیر خارجه فعلی ایتالیا، سابقا عضو مجلس نمایندگان سنای ایتالیا بوده و در چند جلسه لابی شده از مریم رجوی و “اشرف نشینان” سابق حمایت کرده بود.

24 دسامبر 2013

نیما

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط