10.6 C
Paris
Friday, March 29, 2024

سالگرد دروغ جاویدان حماسه عقیدتی ومیهنی فرقه تروریستی رجوی

فرقه ترو ریستی رجوی به سرکردگی مسعود و مریم تروریست و تروریست پرور در سال 1367 در مرداد ماه به خاک و خون کشیدن بسیاری از انسانهای بیگناه به قول خودشان فرقه را بیمه کردند و با قبول آتش بس از طرف حکومت ایران راه نجاتی برای ادامه حیات سیاسی استراتژیکی و ایدئولوژیکی فرقه مهیا ساختند .

بله درست در شرایطی که ملت ایران در خاک و خون میغلطیدند و در سوگ عزیزانی بودند که در جنگ هشت ساله بین ایران و عراق رخ داده بود فرقه ترو ریستی رجوی با خیانت به خاک و ناموس ایران و ایرانی دست در دست دولت صدام به یه ارتش خصوصی برای صدام تبدیل شده بود و با جیره خواری و چاپلوسی برای دولت صدام به خیال خام خود یکی پس از دیگری پیروزی بدست میاورد و خودش را عنترو منترحکومت صدام کرده بود .

بله درست در روزهایی که بسیاری از پدان و مادران در ایران زمین به دنبال جگرگوشه هایشان میگشتند که ردی از آنها داشته باشند چه اسیر و چه مجروح و چه کشته شده و چه مفقود الاثر آنها را پیدا کنند فرقه تروریستی رجوی با هماهنگی با دولت عراق و امریکا و انگلیس بر آن شد تا مانع از امضای آتش بس توسط دوطرف بشود وبه خیال خام خودش از این فرصت استفاده کند و به ایران حمله نظامی کند و ارتش آزادی بخش را به تهران برساند. اما غافل از اینکه ملت ایران همانطوری که هشت سال در برابرهمه تجا وزات غرب و شرق و عراق ایستادندهرگزاجازه نخواهند داد که که این نوکران صدامی به ایران زمین تجاوز کنند.

آری حالا بعد از گذشت سالیان فرقه تروریستی رجوی با کمال بیشرمی باز هم فیلمها و خبرهای آن زمان را در سیمای زندانی پخش میکند و با افتخار از آن خیانتها و مزدوریهایش برای بیگانگان سخن بر زبان میاورد . براستی مسئول آن همه کشته و زخمی و خسارت ها در کدام سوراخی خفقان گرفته است چرا و به چه دلیل فریاد نمیزند و سرنگونی سرنگونی سرنگونی را تکرار نمی کند . چرا و به چه دلیل بیش از یک ده هست که سکوت کرده و فرار را بر قرار ترجیح داده است. چرا و به چه دلیل پاسخگوی جنایتها و خیانتهای مرتکب شده اش نیست . آری رجوی یک خائن به تمام و کمال بوده وهست وهمواره در بسیاری از سرفصلهای خطیر فرار را با لباس مبدل زنانه بر قرار ترجیح داده و میدهد . بله آنهمه خون بر زمین ریخته شده در عملیات دروغ جاویدان و به عبا رتی بهتر پاک سازی درون تشکیلاتی با بهانه خود ساخته رجوی همه و همه یک هدف بیشتر نبود که در آن زمان رجوی خودش را از همه بالاتر میدانست و با این حرکت که یکبار هم بر سر موسی و اشرف و سایر کادرهای بالای ده شصت در تهران آورده بود در 19 بهمن 1360 درست در مرداد 1367 هم همین پاک سازی را انجام داد و باز خودش را در واقع بیمه کرد تا برای یک دوران در راس تشکیلات بدون هیچ گونه رقیبی سکان را در دست بگیرد . بله رجوی میگفت که ما در دروغ جاویدان بیمه شدیم اما امروز صدایی از آن خبیث شنیده نمی شود که معنای واقعی آن بیمه نامه امروز چی هست شکست ایدولوژیکی و یا استراتژیکی و یا سیاسی بله رجوی نابود شد همه هر ساله در خیمه شب بازی های سیاسی این فرقه که امروز مریم قجر آنرا هدایت میکند به خوبی میبینند که چطور برای بر پایی این به اصطلاح متینگ های باشکوه چه پول هایی خرج میکنند و چه باج هایی به فسیلهای تاریخ مصرف گذشته میدهند تا بیایند و به این فرقه دلجویی بدهند و برایشان فریاد آزادی آزادی سر دهند .

بله همه دیدند که امسال در اول برنامه ویلپنت در پاریس ارتش ورشکسته مریم قجر در آلبانی چطور به خط شده بودند و سرود ارتش آزادی را سر میدادند و و همه دیدند که مریم قجر با چه کینه ای به آنها نگاه میکرد و خنده مشمئز کننده ای را بر چهره به نمایش گذاشته بود چراکه خود به خوبی میدانست که دیگرارتش آزادی وجود ندارد و کمپ اشرف که قرار بود زیارتگاه خلق قهرمان ایران شود امروز تبدیل به زباله دان و چراگاه سگان و شغالان ولگرد شده است و این پایان خیانتها و جنایتهای رجوی و رجوی صفتان بوده و هست .

وبلاگ امیر موثقی

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط