4.5 C
Paris
Saturday, April 20, 2024

سارا فلاندرز؛ جنایات مجاهدین بر علیه مردم ایران و عراق

sara flounders

فعال ضد جنگ،«سارا فلاندرز» نامی آشنا در محافل صلح‌طلب آمریکاست. وی از فعالان با سابقه تشکیلات کارگری این کشور و از جمله چهره‌های مطرح در جنبش اشغال وال‌استریت است. تالیفات متعددی درباره خوی جنگ‌طلبانه و فاصله طبقاتی در آمریکا دارد. اما این روزها او به دلیلی دیگر مورد توجه رسانه‌ها و مردم آمریکا قرار گرفته است. او با کمک همفکرانش کمپینی در مخالفت با حمله نظامی آمریکا علیه ایران و اعمال تحریم‌های اقتصادی به‌راه انداخته است.

بنا به گزارش خبرگزاری های،این فعال اجتماعی در آمریکایی معتقد است حمایتهای آمریکا از گروه تروریستی مجاهدین خلق نشان دهنده دو رویی و ریاکاری در سیاست خارجی آمریکاست.

سارا فلاوندرز طی مصاحبه ای گفته است؛ این گروه(مجاهدین خلق) جنایات وحشتناک زیادی علیه مردم ایران و مردم عراق مرتکب شده است. ازجمله این جنایات بمبگذاری، ترور، انفجار، حمله به غیرنظامیان است. این خود نشان دهنده فساد و فریبکاری کامل در جنگ آمریکا علیه تروریسم است. با وجود جنایات زیادی که این گروه مرتکب شده است هنوز برخی از سیاستمداران برجسته آمریکایی در حمایت از این گروه صحبت می کنند و با چشم پوشی در برابر جنایات این گروه آنها را ناراضی و قربانی خطاب می کنند.

وزارت خارجه آمریکا در سال 1997 مجاهدین را در فهرست گروههای تروریستی قرار داد. این گروه دهه‌های متمادی اعمال تروریستی علیه ایرانی‌ها در داخل و خارج ایران انجام می‌داد. در جریان جنگ ایران و عراق، این گروه با صدام دیکتاتور سابق عراق متحد شده بود. این گروه هم اکنون از پایگاههای خود در عراق فعالیت می کند. یکشنبه سازمان ملل متحد اعلام کرد قصد دارد اعضای گروه تروریستی مجاهدین را از عراق به کشورهای دیگر منتقل خواهد کرد. او گفت جین هالوت معاون وزیر سابق امنیت داخلی آمریکا مسئول این کار خواهد بود.

سارا فلاوندرز می گوید: 30 سال است نقش این گروه مشخص است. جولیانی شهردار اسبق نیویورک یکی از کسانی است که به شدت از این گروه حمایت می کند. او کسی است که ظاهرا در خط مقدم جنگ علیه تروریسم حرکت می کند. این خود نشان می دهد که کل جنگ علیه تروریسم فقط بهانه ای برای آمریکا برای به راه انداختن جنگ در سراسر جهان است.

radjavis-money

جولیانی یکی از مقامات سابق آمریکایی است که در چند ماه گذشته همکاری نزدیکی با گروه مجاهدین داشته است. بسیاری از مقامات آمریکایی دهها هزار دلار دریافت کرده اند تا به نمایندگی و در حمایت از این گروه صحبت کنند. حتی در مواردی اف بی آی از این افراد برای گرفتن پول از مجاهدین بازجویی کرده است.

 

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط