8.5 C
Paris
Saturday, April 20, 2024

زنانی که بنام “رهایی زن “،ابزاری در دست سیاست مردانه میباشند !

kitty green - Viktor-Swjazkij - femen
kitty green – Viktor-Swjazkij – femen

مریم رجوی که میخواهد در حالت نعشگی “از جنس “دیگر بودن و “همردیف”شدن با ولایت رجوی خود را در پز یک فمینسیت هم قرار دهد ونمایشهای متعددی را نیز با هزینه های گزاف در این رابطه سالهاست که این تاتر روحوضی خود را به عنوان “زن مسلمان رها شده ” که در واقع “سمبل زن رها “شده است نشان دهد درواقع چیزی نیست جز یک آلت دست مردی بنام رجوی . ایشان خود همسر سابق خود را به دستور تشکیلاتی رها میکند ونام خود را به بهانه “خون شهیدان سازمان “به رجوی واگذار میکند و برای رجوی به گفته چندین تن از زنان رها شده از بند دروغ وفریب و نیرنگ ر جوی همسریابی بین اعضای زن سازمان مجاهدین میپرداخته است .maryam-rajavi_Norway_iraq-terrorism
او میخواهد خود را به عنوان “زن مسلمان دمکراتیک “جا بزند در صورتیکه در پشت این چهره یک مرد فناتیک ارتجاعی مانند مسعود رجوی قرار دارد که درواقع همه سرنخها ی تحرکات وگفتار مریم رجوی را خط میدهد.مریم رجوی خود را “کلفت”و”سر سپرده” مسعود رجوی میداند.
گروه فمن در شهر کیف در امتداد کودتای نارنجی و جنگ استراتژیک بین روسیه و کشورهای غربی نیز مورد استفاده یک مرد است بنام ویکتور سوباتسکی که خود را “پدر معنوی “گروه فمینیستی میداند:
حال، «اوکراین یک فاحشه‌خانه نیست» تصویر تاریکی از سویاتسکی نمایش می‌دهد.کارگردان استرالیایی، در این مستند، ضمن اذعان به قدرت سازماندهی سویاتسکی، خاطرنشان می‌کند که او به شکل بی‌رحمانه‌ای بر زنان فمن سیطره دارد؛ آن‌ها را تحقیر می‌کند و «فاحشه» صدا می‌زند.
سویاتسکی در بخشی از فیلم می‌گوید: «زنان ضعیف هستند. آن‌ها زود تسلیم می‌شوند. بی‌جرات و بی‌دقت هستند. این‌ها در کنار خیلی عوامل دیگر باعث می‌شود که نتوانند یک فعال سیاسی باشند.»
کیتی گرین، در فیلمش می‌گوید سویاتسکی، دختران جذاب را برای شرکت در تظاهرات برهنه، دست‌چین می‌کرد چرا که معتقد بود «دختران زیبا هستند که می‌توانند صفحات اول روزنامه‌ها را تسخیر کنند».
اینا شوکنچو در بخش دیگری از این مستند می‌گوید که گروه فمن، هیچ‌گاه سعی نکرد که تاثیر سویاتسکی بر خود را پنهان کند. او و سایر اعضا، داوطلبانه درباره‌ی این موضوع در فیلم سخن گفته‌اند. از جمله یکی از اعضا، رابطه‌ی دختران با سویاتسکی را به سندروم استکهلم تشبیه می‌کند. جایی که گروگان‌ها به گروگان‌گیر وابسته می‌شوند.
شوچنکو با بیان این‌که این مرد برای مدتی کنترل گروه را در دست داشته، می‌گوید که معتقد است که نقش سویاتسکی در موفقیت‌های گروه این بوده که اعضا را در مقابل رسوم مردسالارانه مقاوم کرده است.
او هم‌چنین ابراز امیدواری می‌کند که حضور ارعاب‌آمیز سویاتسکی در «اوکراین یک فاحشه‌خانه نیست»، و رها شدن پایانی اعضای گروه، به زنان در سراسر جهان کمک کند تا شأن و جایگاه خود را دوباره به دست آورند.

*مطالب مرتبط:
«اوکراین فاحشه خانه نیست»؛افشای راز گروه «فمن»
نمایش فیلم مستند «اوکراین فاحشه خانه نیست» ساخته فیلمساز استرالیایی، کیتی گرین، تماشاگران جشنواره لندن را شوک زده کرد؛ فیلمی که حقایق ناگفته و راز پنهان گروه «فمن» را برملا می‌کند: اینکه مغز متفکر و رهبر این گروه مردی بوده با رفتاری به شدت مردسالارانه که این دختران زیبای اوکراینی را به ازای دریافت پول به خدمت خود درآورده است.

 

منبع؛ فراخوان مستقل  برای خروج انسانی ساکنین لیبرتی از عراق

 

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط