10.7 C
Paris
Thursday, April 18, 2024

رکورد شکنی مسابقه دو ماراتن با کفش پاشنه بلند

یک رقصنده حرفه ای رقص های دونفره داخل سالن از ایالت تنسی آمریکا که بازنشسته شده، رکورد دو ماراتن با کفش های پاشنه بلند را شکست.

به گزارش «یو پی آی»، آیرین سووِل که تمام مسیر ۴۲ کیلومتری را با کفش های پاشنه بلندش دوید، رکورد جهانی گینس را از آن خود کرد.

او در شبکه های اجتماعی نوشت: «آره جهان، انجام دادم. هنوز شوکه هستم، ولی واقعاً اتفاق افتاد. امروز با کفش های پاشنه بلند در ماراتن دویدم و با تنها دو دقیقه اختلاف رکورد جهانی گینس رو شکستم.»

خانم سوول می گوید الهام بخش او داستان یک زن بریتانیایی بود که سعی داشت سریع ترین دونده ماراتن با کفش پاشنه بلند شود.

خانم سوول افزود: «ولی نهایتاً نتوانست رکورد را بشکند. در نتیجه، منی که تازه این داستان را خوانده بودم فکر کردم با پس زمینه رقصی که دارم و الان هم دوندگی، چرا که نه؟»

سوول شش جفت کفش پاشنه بلند تقریباً ۸ سانتیمتری از سایز ۳۷ تا ۳۹ خرید با چسب مخصوص تاول و جورابهای کنترل مخصوص ماهیچه ساق پا.

برای این که خانم سوول بتواند رکورد پیشین را بشکند باید این مسابقه را در کمتر از هفت ساعت و نیم برابر با سرعتی معادل یک مایل ( ۱,۶ کیلومتر) در ۱۷ دقیقه به پایان می رساند.

تجربه رقص خانم سوول در کفش های پاشنه بلند این کار را برای او راحت تر کرده بود، هرچند دکتر پایش به او تذکر داده بود که با کفش های پاشنه بلند تمرین نکند.

او برای تمرین ماراتن با کفش های مخصوص دو می دوید ولی هر از گاهی هم کفش های پاشنه بلندش را به پا می کرد.

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط