12.1 C
Paris
Thursday, March 28, 2024

دوره گردی تروریست های رجوی در نیویورک

 

همزمان با گرامیداشت سالروز تظاهرات مسلحانه و سر آغاز ترورهای خیابانی تهران( 5 مهر 1360) ،سازمان تروریستی مجاهدین خلق در تاریخ 26 سپتامبر 2012 برابر با 5 مهر 1391  بدنبال برگزاری تظاهرات ضد ایرانی در نیویورک است.

بهانه مجاهدین برای تظاهرات در نیویورک،حضور احمدی نژاد در سازمان ملل متحد است.اما خبرهای موثق رسیده حاکی است این تظاهرات برای پاسداشت چهل و هشتمین سال بنیانگذاری سازمان مجاهدین و گرامیداشت عملیات های مسلحانه در هفته اول مهرماه سال 1360 می باشد.

در این تظاهرات که در مقابل پارک “داگ همر شولد” برگزار خواهد شد ،لابی های جنگ طلب مجاهدین از جمله افرادی مانند جیمز جونز، مشاور پیشین امنیت ملی باراک اوباما، رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک، ادوارد رندل، فرماندار پیشین پنسیلوانیا، نیوت گینگریچ از روسای سابق مجلس نمایندگان آمریکا، هاوارد دین رئیس سابق حزب دموکرات،پاتریک کندی و تعدادی دیگر سخنرانی خواهند نمود.

طبق خبرهای رسیده از ابتدای ماه سپتامبر 30 تن از مسئولین مجاهدین از فرانسه و نزدیک به 150 تن دیگر از کشورهای اروپایی به آمریکا اعزام شده اند تا این تظاهرات را سازماندهی نموده و هزینه سخنرانان آمریکایی را پرداخت نمایند.

همچنین نزدیک به 500 تن از کولی ها و بیخانمان های آمریکا با پرداخت 300 دلار به هر یک از آنان به این تظاهرات دعوت شده اند تا بعنوان نمایندگان جامعه ایرانی در سراسر آمریکا معرفی شوند.مرکز این فعالیت ها در اورسوراواز بوده و مستقیما توسط مریم رجوی فرماندهی و کنترل می شود.

در تظاهرات سال گذشته آنها در واشنگتن350 تن از بیخانمان های آمریکایی همراه با تعداد اندکی از اعضای اعزامی مجاهدین شرکت داشتند.

همان ایام رادیو آمریکا،رادیو بی بی سی و بسیاری از خبرگزاری ها از پرداخت رشوه کلان سازمان مجاهدین برای فعالیت و خروج از لیست تروریستی  به لابی های جنگ طلب آمریکایی پرده برداری نمودند.همین امر موجب تحقیق وزارت خزانه داری آمریکا از ادوارد رندل،جیمز جونز،پاتریک کندی و تعدادی دیگر شد.

سیمور هرش نیز نوشت که سازمان مجاهدین خلق برای عملیات های تروریستی در ایالت نوادای آمریکا آموزش نظامی دیده و با پول عملیات های مشترک ترور با اسرائیل برای خروج از لیست تروریستی در آمریکا هزینه می کند.

سازمان مجاهدین تنها گروه تروریست بین المللی است که از 16 سال پیش در لیست تروریستی آمریکا جای گرفته و امروز به بهانه تظاهرات بر علیه احمدی نژاد مجوز برگزاری تظاهرات علنی در آمریکا را دارد.

اعتراف دریافت رشوه توسط پاتریک کندی و ادوارد رندل از سازمان مجاهدین در تلویزیون آمریکا

14 سپتامبر 2012

محمد علوی 

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط