11.2 C
Paris
Friday, April 19, 2024

دردسر رابطه جنسی با دختر ۱۵ ساله برای لابی سازمان مجاهدین خلق در آمریکا

بنا به گزارش خبرگزاری رویترز، آنتونی وینر، عضو پیشین کنگره آمریکا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ برابر با ۱۹ می ۲۰۱۷ در مقابل قاضی دادگاه فدرال به اتهامات جنسی خود با دختران نوجوان اقرار کرده و حکم زندان نیز گرفته است.

این نماینده پیشین کنگره آمریکا از لابی های اسم و رسم دار سازمان مجاهدین خلق در کنگره آمریکا بود. همچنین او از همکاران نزدیک لابی های پارلمانی اسرائیل نیز می باشد که در چند دوره از برقراری تحریم های بین المللی علیه مردم ایران نقش مستقیم داشته است. در این رابطه می توان به تحریم های اعمال شده در قطعنامه های ۱۵۶ و ۲۵۶ مجلس نمایندگان آمریکا اشاره نمود.

تحقیقات درباره اتهام اخیر آقای وینر سال گذشته و به دنبال انتشار گزارش ها درباره رابطه آقای وینر با دختری زیر سن قانونی آغاز شد. بنا به این گزارش ها و به اذعان آقای وینر، او با دختری ۱۵ ساله از ایالت کارولینای شمالی ارتباط جنسی داشته، فیلم های سکسی و پیام های عاشقانه و جنسی او با نوجوان ذکر شده از جمله مدارکی بوده که او نتوانسته است آنها را کتمان نماید.

ارتباط جنسی با افراد زیر سن قانونی که در آمریکا ۱۸ سال محسوب می شود، جرمی است که می تواند در آمریکا تا ۱۰ سال حبس به همراه داشته باشد.

اما آقای وینر تحت توافقی با دادستان های دادگاه فدرال پذیرفته است که اگر به کمتر از ۲۷ ماه حبس محکوم شود، به حکم دادگاه اعتراض نکرده و تقاضای تجدیدنظر به این حکم نکند.

انتونی وینر که پیشتر عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا بود به خاطر رسوایی ها مبنی بر تبادلات نامناسب جنسی او با دختران نوجوان و جوان در فضای آنلاین، در سال ۲۰۱۱ از سمتش کناره گرفت.

سیدنی دختر 15 ساله یکی از چند دختری که آقای وینر با او ارتباط جنسی داشته
سیدنی دختر 15 ساله یکی از چند دختری که آقای وینر با او ارتباط جنسی داشته
هما عابدین و آنتونی وینر
هما عابدین و آنتونی وینر

او همچنین همسر هما عابدین از نزدیکان به ستاد هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته آمریکا بود که پس از این رسوایی طلاق گرفت.

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط