9.4 C
Paris
Wednesday, April 24, 2024

خبر مهم! خانم رئیس فرقه رجوی مرد شد

برخی شایعات از سوی مخالفین فرقه رجوی در فضای مجازی پراکنده شده بود که گویا خانم رئیس فرقه رجوی اقدام به عمل جراحی تغییر جنسیت کرده است تا بتواند به عنوان یک مردمردان از ریزش روز افزون اعضای فرقه جلوگیری نماید.

برخی از شایعه سازان اعتقاد داشتند که در جمهوری دموکراتیک اسلامی ! که قرار است مجاهدین پس از سرنگونی جمهوری اسلامی در ایران بر پا کنند در مذهب شیعه زن نمی تواند حکومت را بدست داشته باشد. مخالفین خانم رئیس فرقه می گفتند خانم رئیس عمل تغییر جنسیت انجام داده تا از هم اکنون مرد ! شود.

این ها همه شایعاتی بود که از سوی مخالفین فرقه و سلطنت طلبان چشم سفید درست شده بود.

اصل ماجرا این بود که خانم رئیس چند روز پیش مفتخر شد که به پارلمان اروپا برود و طبق مقررات امنیتی تازه اروپا مانند همه اعضای پارلمان و مراجعین بایستی از دروازه الکترونیکی مخصوصی رد شود.

معلوم نیست به چه دلیل فنی یا غیره این دستگاه پیشرفته ساخت اسرائیل جنسیت خانم رئیس را مرد ! تشخیص داده است. و به همین دلیل در تابلوی روبروی خانم رئیس عنوان (Mr RAJAVI) نوشته شده است.

کارشنآسان امنیتی معتقدند که در این تشخیص جنسیت احتمالا اشتباهی رخ داده و بروز این اشتباه می تواند چند دلیل داشته باشد :

* احتمال حمل سلاح کوچک زیر لباس خانم رئیس
* احتمال حمل رادار کوچک کشف تروریست انتحاری زیر لباس خانم رئیس
* احتمال حمل کلید اتمی زیر لباس مانند روسای جمهور آمریکا
* احتمال حمل شمش طلا زیر لباس

همه کارشناسان امنیتی بر این عقیده هستند که بی شک خانم رئیس یک شیئی سفت و سخت زیر لباس حمل می کرده که دستگاه الکترونیکی آن را با خاک بر سری ! مردانه اشتباه گرفته است.

فرامرز دادرس – صفحه فیسبوک

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط