10.6 C
Paris
Thursday, March 28, 2024

حمایت لابی مجاهدین خلق در کنگره آمریکا از عملیات تروریستی داعش در تهران

دینا روراباکر لابی و پشتیبان شناخته شده مجاهدین خلق در کنگره آمریکا که دیدارهای متعددی با مریم رجوی در پاریس داشته، علنا در صحن کمیته خارجی مجلس نمایندگان آمریکا از عملیات تروریستی داعش در تهران حمایت کرد.

دینا روراباکر نماینده کنگره آمریکا سمت راست مریم رجوی در 17 فوریه 2013-پاریس
دینا روراباکر (Dana Rohrabacher) نماینده کنگره آمریکا در سمت راست عکس و مریم رجوی در 17 فوریه 2013-پاریس

براستی چه ارتباطی بین فرقه تروریستی رجوی و عملیات گروه تروریستی داعش در تهران وجود دارد؟

دینا روراباکر، پشت سر مریم رجوی ۱۳ ژوئن ۲۰۱۵ - پاریس
دینا روراباکر، پشت سر مریم رجوی ۱۳ ژوئن ۲۰۱۵ – پاریس

ویدیوی حمایت آشکار دینا روراباکر (Dana Rohrabacher) نماینده کنگره آمریکا و پشتیبان شناخته شده مجاهدین خلق از عملیات تروریستی داعش در تهران. از دقیقه 1:14:24 / 2:04:00 فیلم

ویدیوی کوتاه با زیر نویس فارسی

روز پنجشنبه 8 ژوئن 2017، دینا روراباکر نماینده کنگره آمریکا و لابی شناخته شده سازمان مجاهدین خلق، در جریان یک جلسه استماع درباره حزب الله لبنان در کنگره آمریکا که با کارشناسان سخن می‌گفت با اشاره به حملات تروریستی روز چهارشنبه داعش در مرکز تهران، رو به حاضران در جلسه کرد و گفت: “شاید این فکر بدی نباشه که آمریکا از سنی‌هایی که به حزب الله و شیعه‌های دشمن ما حمله می‌کنند، حمایت کنه، این فکر خوبی نیست؟”

او پس از طرح این اظهار‌نظر با پاسخ یکی از کارشناسان حاضر در جلسه روبرو شد که می‌گوید: “این حملات از سوی داعش صورت گرفته و ما نباید به هیچ وجه از آن حمایت کنیم و باید آن را محکوم می‌کنیم.”

با وجود این، آقای روراباکر با ذکر مثالی می‌گوید: “مثلا می‌دانستیم که جوزف استالین که آدم بدی بود و هرگز نباید با او همکاری می‌کردیم، اما با وجود اذعان به بد بودنش برای از پای درآوردن هیتلر… شاید بد فکری نباشه که اجازه دهیم گروه‌های رادیکال اسلامی به جان هم بیافتند.”
در پاسخ به این اظهار نظر هم یکی دیگر از کارشناسان حاضر در جلسه می‌گوید: “این یعنی حمایت از داعش. ما باید داعش را نابود کنیم.”

اظهارات این نماینده کنگره آمریکا با مخالفت‌هایی مواجه شده است. شورای ملی ایرانیان آمریکا، نایاک، با انتشار ویدئو سخنان آقای روراباکر از سخنان او شدیدا انتقاد کرده و طی بیانیه ای رسما از او خواسته نسبت به این اظهارات “عذرخواهی کند”.

در حملات روز چهارشنبه به ساختمان ملاقات مردمی مجلس ایران و آرامگاه آیت‌الله خمینی، بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در این کشور، ۱۷ نفر کشته و بیش از ۴۰ نفر مجروح شدند.

ویدیو و لینک هایی از ملاقات، همکاری و همفکری دینا روراباکر لابی و پشتیبان شناخته شده مجاهدین خلق در کنگره آمریکا با مریم رجوی و سازمان مجاهدین خلق

تعدادی از لینک های حمایت دینا روراباکر در پاریس از مریم رجوی و سازمان تروریستی مجاهدین خلق

شور و شعف مریم رجوی در وب سایت خود از حمایت دینا روراباکر در پاریس

http://archive.maryam-rajavi.com/fr/index.php?option=com_content&view=article&id=703&catid=13&Itemid=111

http://www.ncr-iran.org/en/news/iran-resistance/12894-us-congressional-delegation-meets-maryam-rajavi-in-paris-calls-for-us-outreach-to-irans-democratic-opposition

http://ncr-iran.org/en/iran-freedom-rally-2015/18508-us-congressional-support-for-regime-change-in-iran

 

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط