12.9 C
Paris
Thursday, April 25, 2024

حمایت دختر صدام حسین از داعش

raghad-saddam

گفتگوی رغد دختر صدام حسین با قدس عربی

 رغددختر صدام حسین،  در گفتگویی تلفنی با روزنامه  القدس‌العربی گفت ،  از پیروزی‌های مخالفان دولت کنونی عراق و  عقب‌نشینی و شکست نیروهای نوری مالکی، نخست‌وزیر این کشور از شهرهای عراق خوشحالم.خوشحالم که عزت ابراهیم، رهبر حزب بعث عراق و گروه حامی وی در یکپارچه‌کردن گروه‌های دیگر از جمله گروه “دولت اسلامی عراق و شام”  به داعش و ارتش مجاهدین برای سلطه بر شهرهای سنی‌نشین عراق پیروز شده‌اند.رغد با تاکید  اینکه وی لحظه به لحظه حوادث عراق را دنبال می‌کند، گفت: من مطمئنم که  به عراق بازمی‌گردم و برای شادی روح پدرم فاتحه می‌خوانم.وی گفت  من با اینکه از نزدیک شاهد حوادث عراق هستم اما هیچ‌گونه فعالیت سیاسی انجام نمی‌دهم.از سوی دیگر حریر حسین کامل، دختر رغد صدام نیز از تحولات حاصل شده در عراق و به ویژه عقب‌نشینی نیروهای دولتی عراق از تکریت ابراز خشنودی کرد.

کامنت ها

ناشناس گفت…
جناب یغمایی عزیز
با درود به شما
منظورم این بود که بجای نوشتن “دختر صدام” و از نظر احترام به شخصیت انسانی افراد نام خود این خانم که “رغد” است را بنویسید که با توجه به نصحیح تیتر مطلب فکر می کنم ایراد بر طرف شده است.
سپاس از شما.
خواننده

esmail گفت…
خواننده عزیز
بنظر من نه! چه هویتی دارد.چه کرده است در زندگی . کشفی؟ اختراعی! نظریه ای یا چیز دیگر. هویت او این است که دختر صذتم حسین است و از برکاتش دارد استفاده میکند اگر دختر صدام نبود یکی از هزاران زنی بود که احتمالا سر شوهرشان را انقلابیون!!و عشایر غیور!!بنا به گفته تلویزیون مقام معظم رهبری، داعشی بریده و خود او را هم بر طبق سنت اسارت به مالکیت خود در اورده بودند. شما اگر هویتی دیگر از این خانم میشناسید توضیح بدهید تا بنده هدایت شوم.ممنونم

 

اسماعیل وفا یغمایی – دریچه زرد

 

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط