9.7 C
Paris
Saturday, April 20, 2024

حق‌السکوت دونالد ترامپ به استفانی کلیفورد هنرپیشه فیلم‌های پورن

بنابه گزارش وال استریت ژورنال و به نقل از منابعی که نمی خواهند نامشان فاش شود، استفانی کلیفورد، هنرپیشه فیلم های پورن، اعلام کرد پیش از مبارزات انتخاباتی آمریکا در سال ۲۰۱۶ میلادی برای تعیین ریاست جمهوری این کشور، حاضر شده است با دریافت پول رابطه جنسی با دونالد ترامپ را علنی نکند.

گفته می‌شود ترامپ یک سال پس از ازدواج با ملانیا ترامپ، همسر کنونی‌اش، با استفانی کلیفورد که مشهور به “استورمی دانیلز” است، در یک مسابقه گلف دیدار و پس از آن روابط مخفی خود را با او آغاز کرده است.

در گزارش روزنامه وال‌ استریت‌ ژورنال همچنین آمده است که مایکل کوهن، وکیل ترامپ، یک ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پس از مذاکره و تفاهم با وکیل کلیفورد حق‌السکوت ۱۳۰ هزار دلاری مورد نظر را پرداخت کرده است.

گفته می‌شود که آن زمان استفانی کلیفورد در نظر داشت در گفت‌وگویی با شبکه تلویزیونی “ای‌بی‌سی” آمریکا به شرح رابطه‌اش با ترامپ بپردازد. او اما بعدها اعلام کرد که رابطه‌ای با ترامپ نداشته است.

وال‌ استریت‌ ژورنال همچنین عکسی نیز از این دو منتشر کرده که متعلق به سال ۲۰۰۶ است که کلیفورد در شبکه اجتماعی “Myspace” قرار داده بود. در گزارش وال‌استریت‌ژورنال آمده است که مشخص نیست آیا دونالد ترامپ از پرداخت چنین مبلغی مطلع بوده است یا نه.

کاخ سفید آمریکا با تکذیب این خبر اعلام کرده است که این گزارش ” کهنه و بازیافتی” است و پیش از انتخابات ریاست جمهوری نیز تکذیب شده است.

مایکل کوهن، وکیل ترامپ نیز گرچه در ارتباط با نقش خود در این گزارش سخنی نگفته، اما اعلام کرده که روزنامه آمریکایی وال‌استریت‌ژورنال بیش از یک سال است داستانی دروغین را همچنان ادامه می‌دهد.

ادامه تحقیر زنان توسط رئیس جمهوری آمریکا
رئیس جمهوری آمریکا تاکنون بارها متهم به داشتن رابطه با زنان مختلف و تحقیر آنان شده است. روزنامه واشنگتن پست پیشتر ویدیویی از او مربوط به سال ۲۰۰۵ میلادی را منتشر کرده بود.

در بخش‌هایی از این ویدیو ترامپ با کلماتی رکیک درباره تلاش ناموفق خود برای نزدیکی به یک زن متاهل و برقراری ارتباط جنسی با او توضیح می‌دهد، آنهم در زمانی که با همسر کنونی خود ملانیا ترامپ ازدواج کرده بود.

آوریل سال گذشته (۲۰۱۵) او در یک پیام توییتری نوشت: «اگر هیلاری کلینتون نمی‌تواند شوهرش را ارضا کند، چطور به این فکر افتاده که می‌تواند آمریکا را ارضا کند.» ترامپ این توییت را بعدا پاک کرد.

در ماه اوت همان سال او در مصاحبه‌ای با شبکه خبری “سی‌ان‌ان” در مورد مگین کلی، مجری زن خبر شبکه تلویزیونی “فاکس نیوز” گفت: «شما می‌توانستید ببینید که خون داشت از چشمان‌اش بیرون می‌زد، خون از جاهای دیگرش هم بیرون می‌زد.»

یک ماه بعد ترامپ در مصاحبه‌ای با مجله “رولینگ استونز” در مورد کارلی فیورینا، رقیب اولیه خود در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: «به آن قیافه نگاه کنید! آیا کسی به این قیافه رأی می‌دهد؟ آیا می‌توانید تصور کنید که این قیافه رئیس‌جمهوری بعدی ما باشد؟ منظور من این است که او یک زن است و من نباید حرف بد بزنم.»

 

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط