8.8 C
Paris
Friday, April 19, 2024

جایزه محیط زیستی آمریکا برای هنرپیشه بازداشت شده هالیوود

بنا به گزارش رسانه های خبری آمریکا، خانم شی‌لین وودلی یکی از بازیگران فیلم های هالیوودی که چندی پیش بخاطر اعتراض به یک مساله آلودگی محیط زیست اعتراض کرده بود، از برندگان افتخاری مراسم اهدای جوایز اتحادیه رسانه های زیست محیطی شد.
مراسم اهدا جوائز اتحادیه رسانه های زیست محیطی یا EMA یک سازمان غیر انتفاعی است که از سال ۱۹۸۹ با همکاری صنعت فیلم و موسیقی در آگاهی رسانی پیرامون مشکلات زیست محیطی فعالیت می کند.
شی‌لین وودلی ۲۵ ساله، در فیلم ها و سریال هایی چون زندگی مخفی نوجوان آمریکایی ظاهر شد. او در مجموعه زندگی مخفی نوجوانان آمریکایی، نقش دختر ۱۵ ساله‌ای را دارد که پی می‌برد بار دار شده است.
شی‌لین وودلی یک ماه پیش در یک تظاهرات شرکت کرد تا مخالفت خود را با رد شدن یک خط لوله در داکوتای شمالی ابراز کند چرا که این عمل ممکن است منبع آب منطقه را آلوده کرده و همچنین به گورستانهای قبیله های اطراف نیز صدمه وارد کند.
شی‌لین وودلی به خاطر شرکت در آن تجمع به سی روز زندان و پرداخت ۱۵۰۰ دلار جریمه محکوم شد.
خانم وودلی در مراسم دریافت جایزه محیط زیستی گفت “آدمهایی هستند که به سختی تلاش میکنند کره زمین را سالم نگاه دارند و ما امشب این فرصت را پیدا می کنیم که رسانه ها را با تلاش برای حفظ زمین پیوند بزنیم.”
او افزود هر شخصی در این زمینه نقش خود را دارد و ما نهایتا همگان را در این زمینه آگاه می کنیم تا از سیاره خود محافظت کنیم.
از دیگر برندگان افتخاری مراسم EMA جیدن اسمیت بود که در یک پروژه پاک نگاه داشتن آب نوشیدنی در نیویورک فعالیت داشته است.
نیکول ریچی طراح مد امریکایی که میزبانی این مراسم را بر عهده داشت نیز در رابطه با مشکلات زیسن محیطی اظهار نظر کرد و گفت؛ اینجا خانه ماست. ما جای دیگری نداریم که برویم. در حال حاضر کرده زمین گرمتر از همیشه شده و اگر این مشکل را از بین نبریم همینطور بزرگتر خواهد شد.

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط