5.9 C
Paris
Saturday, April 20, 2024

تیراندازی در ایستگاه مترو مونیخ

مقام‌های آلمان روز سه شنبه اعلام کردند فردی در یک ایستگاه متروی شهر مونیخ، با ربودن اسلحه یک مامور پلیس و شلیک به سر یک مامور دیگر، شروع به تیراندازی به اطراف کرد که در نتیجه آن دست کم دو نفر از مردم عادی حاضر در محل زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، مارکوس داگلوریا مارتینز سخنگوی پلیس شهر مونیخ، مرکز ایالت باواریا واقع در جنوب آلمان، در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت مامور زخمی شده در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفته، اما وضعیت او بحرانی گزارش شده است.

به گفته او، مظنون یک مرد آلمانی ۳۷ ساله متولد باواریا بوده که او هم به دنبال تیراندازی ماموران پلیس ایستگاه مترو «اونترفوئرینگ» زخمی شده است.

بنا بر اعلام مسئولان محلی، پلیس ساعت ۸ و ۲۰ دقیقه صبح به وقت محلی یک تماس تلفنی درباره درگیری فیزیکی در داخل یکی از کابین‌های قطاری که از فرودگاه به سمت مرکز شهر در حرکت بود دریافت می‌کنند و دو مامور پلیس به محل اعزام می‌شوند.

اوضاع ظاهرا کنترل شده بود، تا این که یکی از آن دو مرد اسلحه یکی از ماموران پلیس را سرقت و شروع به تیراندازی به اطراف می‌کند، که با واکنش مامور دیگر مواجه می‌شود. مشخص نیست دو مسافر دیگر توسط گلوله کدام طرف زخمی شده‌اند.

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط