10.6 C
Paris
Friday, March 29, 2024

تهدید به قتل ایرانیان توسط مجاهدین خلق در پاریس

مجاهدین با پخش تراکت های جعلی، شهروندان فرانسوی و ایرانیان مقیم پاریس را به قتل تهدید کردند

نامه انجمن آریا به وزارت کشور فرانسه

11 ژوئن 2007

مجاهدین با پخش تراکت های جعلی، شهروندان فرانسوی و ایرانیان مقیم پاریس را به قتل تهدید کردند

عصر امروز حوالی ساعت 1900 نیروهای “سازمان مجاهدین خلق” و :شورای ملی مقاومت” همزمان در چند منطقه از پاریس و از جمله در منطقه پانزدهم- شارل میشل ( خیابان منتهی به محل دفتر انجمن ) به پخش تراکت های تهدید آمیز بر علیه شهروندان فرانسوی و ایرانیان شریف و طرفداران انجمن فرهنگی آریا در این منطقه دست زدند.که با بی اعتنایی و عدم توجه ساکنین صلح دوست این منطقه مواجه شده و به خانه های خود در اوور سورواز بازگشتند.
یکی از اعضای مجاهدین بنام “حسن” (بنا به گفته خود فرد)که مسئول پخش تراکت ها و اعلامیه های پر از اهانت و تهدید بر علیه دفتر و مسئول انجمن بوده ،در حین پخش اطلاعیه با آقای شادانلو مواجه شده و در برابر پرسش ایشان که چرا چنین اطلاعیه توهین آمیزی را بر علیه وی و انجمن وی پخش می نماید؟با توهین و ناسزا قصد درگیری با ایشان را داشته است.که صدای مکالمه اهانت ها و تهدیدات فرد مزبور به آقای شادانلو ضبط شده و بعنوان یک سند به مراجع قضایی فرانسه ارائه خواهد شد.
پیوست 1 :(سند شماره 1 –اطلاعیه تهدید آمیزی است که از طرف مجاهدین و شورای ملی مقاومت به زبان فرانسوی منتشر شده،و آقایان شادانلو و فیروزمند مورد تهدید این فرقه قرار گرفته اند )
پیوست2:(سند شماره 2-اطلاعیه شورای ملی مقاومت-بال سیاسی سازمان مجاهدین در پاریس –تاریخ30 می2007
لازم به ذکر است که در گزارش سالانه ایالت متحده آمریکا ،اتحادیه اروپا،کانادا و فرانسه و انگلستان و همچنین دیدبان حقوق بشر(گزارش سال 2007 ) ، فرقه مجاهدین و شورای ملی مقاومت بعنوان یک سازمان تروریستی شناخته شده و بنا به اظهارات خانم رایس ؛”ترس از حضور این سازمان تروریستی در کشورهای دموکراتیک و غربی همچنان وجود دارد”
همچنین وزارت امورخارجه دولت آقای شیراک در سال جاری این فرقه را در لیست سازمان های تروریستی ابقا نموده و اموال بانکی آنها را در فرانسه و اروپا بلوکه اعلام کرده است.
بر اساس گزارش سالانه ایالت متحده آمریکا و همچنین دیدبان حقوق بشر،عملکردهای سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت در طی 25 سال گذشته درایران ،عراق و اروپا، بعنوان یک سکت خطرناک بیان شده و در همکاری نزدیک با صدام حسین دیکتاتورعراق، دست به قتل و جنایت در ایران و عراق و سایر کشورها زده اند.و در آخرین بازتاب نفرت انگیز و شوم بنا به دستور مریم و مسعود رجوی در روز 17 ژوئن تعدادی از اعضای خود را در خیابان های پاریس و در برابر چشمان حیرت زده شهروندان فرانسوی وادار به خود سوزی کردند.
عملکرد خشونت بار امروز و هفته گذشته مجاهدین و شورای ملی مقاومت در محله های مختلف پاریس بر علیه یک انجمن حقوق بشری حاکی از به راه افتادن جوخه های تهدید و زمینه سازی قتل شهروندان فرانسوی و ایرانی توسط نیروهای مجاهدین و شورای ملی مقاومت است.
لذا در همین اطلاعیه به وزارت کشور،مراجع قضایی و پلیس فرانسه هشدار داده و شما را آگاه میکنیم که تهدیدات سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت بر علیه ایرانیان و فرانسویان صلح دوست، بالقوه خطرناک بوده و مانع از برقراری آرامش و امنیت شهروندان فرانسوی و ایرانیان مقیم فرانسه است.و از ارگان های دولتی و سازمان های حقوق بشری فرانسه استدعا داریم که نگذارند مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت، فرانسه را به عراق و ایران دوم تبدیل نمایند.چرا که در سرزمین مهد آزادی و انقلاب کبیر،دور از پرنسیپ های معمول است که زبان دیالوگ و دموکراسی با شمشیر و تفنگ مجاهدین زخمی شود!

ما کی هستیم!(انجمن فرهنگی آریا):
انجمن فرهنگی و هنری آریا از سالیان گذشته به مدیریت آقای شادانلو در فرانسه ثبت شده و طی سال های گذشته با کارنامه ای درخشان مسئول برگزاری کنسرتهای بزرگ هنری و طنز بوده است.و در این رابطه هنرمندان و خوانندگان بزرگ و محبوب ایرانی تحت مسئولیت این انجمن در پاریس به فعالیت هنری پرداخته اند.
این انجمن در راستای پیوند های مشترک فرهنگی و هنری بین ایرانیان و شهروندان فرانسوی گام جدیدی برداشته و در پی کمک های بشر دوستانه به مهاجرین و ایرانیان مقیم فرانسه است.و در همین رابطه در تاریخ 30 می 2007 اطلاعیه ای منتشر کرده و با بیان اهداف انساندوستانه و صلح دوستانه هر گونه خشونت و فرقه گرایی را نفی کرده و ایرانیان و شهروندان فرانسوی را به همیاری فرهنگی و اجتماعی فراخوانده است.که در همین رابطه یک سمینار و جلسه مشترک بین ایرانیان و شهروندان فرانسوی در روز 17 ژوئن –سالن فیاپ پاریس15 برگزار میکند.
پیوست3 :(اطلاعیه انجمن به تاریخ 30 می 2007 )
در تاریخ 30 می 2007 ،پس از انتشار اطلاعیه انجمن، با کمال تاسف ، شورای ملی مقاومت (بال سیاسی سازمان مجاهدین خلق)به رهبری خانم و آقای رجوی که مقر این فرقه در اوور سوراواز استقرار دارد،با انتشار یک اطلاعیه تهدید آمیز به تاریخ 30 می 2007 به آقای شادانلو و دوست ایشان آقای فیروزمند، اهانت کرده و ایشان را به عنوان مزدوران جمهوری اسلامی مورد تهدید قرار داده اند.
در همینجا اعلام میداریم که تهدیدات شورای ملی مقاومت و فرقه مجاهدین خلق را جدی تلقی کرده و از مراجع قضایی و دولت فرانسه استدعا داریم که نگذارند تروریست های مجرب و آموزش دیده این فرقه خطرناک موجب سلب آسایش و امنیت شهروندان ایرانی و فرانسوی گردند.

رونوشت به:
وزارت اطلاعات و امنیت فرانسه
وزارت امورخارجه فرانسه
مراجع قضایی پاریس
استانداری پاریس
شهرداری پاریس
دیدبان حقوق بشر

با احترام؛
11 JUIN 2007
انجمن “حمایت از مهاجرین و ایرانیان مقیم فرانسه”(آریا)

————————-

سند ضمیمه: متن اطلاعیه شورای ملی مقاومت (فرقه رجوی)

تأسيس يك انجمن حمايت از پناهندگان و مهاجران ايراني در فرانسه توسط اطلاعات رژيم آخوندي!

تولید شده پنجشنبه، ۱۰ خرداد، ۱۳۸۶ – ۰۲:۴۳
وزارت اطلاعات رژيم آخوندي يك انجمن پوششي جديد در فرانسه راه اندازي كرده است تا آن را به عنوان اهرمي جهت پيشبرد توطئه هايش عليه مقاومت ايران , عضوگيري براي شبكه اطلاعاتي و جاسوسي خود و به دام انداختن پناهجويان و ايرانيان مقيم اين كشور به كارگيرد..
انجمن جديد وزارت اطلاعات با دفتري در پاريس 15 , تحت عنوان « انجمن حمايت از مهاجران و ايرانيان مقيم فرانسه» استتار گرديده است. با اين نام گذاري, وزارت اطلاعات تلاش مي كند ماهيت واقعي و وابستگي اين دفتر و دست اندركاران آن را كتمان نمايد.به خصوص كه اينگونه انجمنهاي پوششي به مثابه سرپلي براي طرحها واقدامات تروريستي ملايان نيز مورد استفاده قرار ميگيرد.
گشتاپوي ملايان اين انجمن را به وسيله مأموران اعزامي و خارج كشوري خود از جمله شادانلو و فيروزمند و… راه انداخته است.. جواد فيروزمند كه از اسم مستعار افشين برومند هم استفاده مي كند, در 28 آوريل 2004 در جريان مصاحبه با تيم وزارتخارجه آمريكا در قرارگاه اشرف, به خروجي تحت كنترل آمريكائي ها رفت و در 9 مارس 2005 به نزد رژيم ايران بازگشت. وي از سالها پيش از بازگشت به ايران, با سفارت رژيم در بغداد، در ارتباط بوده و رابط او با وزارت اطلاعات در تهران محمد علوي نام داشت. فيروزمند متعاقبا در 24تير ماه سال 1380 طبق طرح وزارت اطلاعات با مدارك و هويت مجعول و سرقت سه قبضه سلاح، بي‌سيم، يك خودرو و مقدار قابل‌توجهي وجه نقد، از نزد مجاهدين گريخت تا به‌سفارت رژيم در بغداد برود. اما توسط پليس عراق دستگير گرديد.
پليس طبق قوانين عراق مي‌بايد پرونده را به ارگانهاي قانوني ارجاع مي‌داد تا دادگاه به‌اتهام جاسوسي فيروزمند رسيدگي كند . طبق مدارك ونامه‌هاي موجود، فيروزمند با ابراز پشيماني و اصراربسيار خواستار برگردانده‌شدن به‌نزد مجاهدين گرديد و درتقاضا‌نامة خود در 26 تيرماه 1380 نوشت: «استدعايم اين است كه هرطور شده مرا از عراق تحويل گرفته و بگوييد آنها هم تحقيقاتشان را از من در نزد نمايندگان سازمان ادامه بدهند…».
سپس سازمان مجاهدين اين فرد را براي ممانعت از مجازات از پليس عراق تحويل گرفت و او را مخير كرد براي ادامة زندگي عادي به‌ايران برود اما او با اصرار فراوان خواستار باقي ماندن در قرارگاههاي مجاهدين گرديد.( اسناد و مدارك, موجود و قابل ارائه است).
به فاصله كوتاهي پس از بازگشت به نزد رژيم , در 11 مي 2005 جواد فيروزمند پس از دريافت آموزشهاي لازم به تركيه اعزام گرديد و در آنجا به كمك شبكه خارج كشوري وزارت اطلاعات و با پول و امكانات آن و مشخصا ازطريق مأموراني نظير كريم حقي مسأله استقرار و انتقالش پيگيري شد. سرانجام 2ماه پس از ورود فيروزمند به تركيه, با كمك منوچهر شلالي, علي راست بين و.., كه از عوامل و لابيهاي شناخته شده رژيم و گشتاپوي آخوندها در فرانسه هستند, مسأله انتقال فيروزمند به فرانسه حل شد و وي در تاريخ 12 ژوئن 2005 با هواپيما وارد پاريس گرديد. و متعاقبا تقاضاي پناهندكي كرد .
از آن زمان تا كنون, به رغم افشاي ماهيت و وابستگيش به عنوان مأمور گشتاپوي ملايان , همچنان در فرانسه اقامت دارد و در ارتباط تنگاتنگ با ديگر مأموران و پادوهاي رژيم در فرانسه و ساير كشورهاي اروپايي به پيشبرد طرحها و برنامه هاي وزارت اطلاعات عليه پناهندگان سياسي و به خصوص عليه مقاومت ايران اشتغال دارد.
عدم واكنش سرويسهاي مسؤل فرانسوي در قبال حضور و آزادي عمل اين مأموران افشاشده اطلاعات آخوندها در فرانسه, موجب گستاخي بيشتر و پيشروي گشتاپوي آخوندها گرديده و راه اندازي يك پايگاه جديد درفرانسه براي جاسوسي و توطئه و…. توسط وزارت اطلاعات آنهم تحت پوش يك انجمن مهاجرين و پناهندگان ايراني يكي از پيامدهاي آن است.
گشتاپوي آخوندها , در سالگرد حملة 17ژوئن عليه مقاومت در فرانسه و همزمان با آغازكار دولت جديد اين كشور, قصد دارد راهاندازي انجمن پوششي جديد خود را كه برچسب «حمايت از مهاجرين و ايرانيان مقيم فرانسهَ»! به آن زده اعلام نمايد. انجمني كه بنا به ماهيت و فلسفه وجوديش , و دركادر يكي از شعبات و زائده هاي خارج كشوري وزارت اطلاعات , تماما برضد پناهندگان و ايرانيان آزاده و به خصوص درخدمت اهداف سياسي و تبليغاتي آخوندهاي جنايتكار عليه مجاهدين و مقاومت بوده و منجمله به منظور سرپانگهداشتن پرونده خالي 17 ژوئن و درخواست از دولت جديد فرانسه براي اعمال فشار عليه مقاومت راه اندازي شده است .
تشديد اين قبيل تشبثات رژيم آخوندي, ناشي از اوجگيري بحرانهاي داخلي و بين المللي رژيم است كه هيچ گريز و برون رفتي جز فرار به جلو در جنگ خود عليه مردم ايران و جامعة بين المللي نمي بيند. به خصوص كه لغو محدوديتها در پرونده 17 ژوئن و صدور حكم دادگاه عدالت اروپا درمورد حذف نام سازمان مجاهدين از ليست تروريستي, بزرگترين سرمايه گذاريها و باج و خراجهاي آخوندها را برباد داده و آنها را بيش از پيش نسبت به سرنوشت خود به خصوص از جهت تهديد و خطر روز افزوني كه از جانب مقاومت مشروع مردم ايران احساس ميكند, نگران نموده است.
مقاومت ايران , ضمن تأكيد برضرورت اعمال قاطعيت در برابر اين رژيم عنان گسيخته, مقامات و ارگانهاي مسول در دولت فرانسه را فراميخواند كه با اجراي تصميم مورخ 29آوريل 97 اتحاديه اروپا مبني بر اينكه «به مامورين اطلاعاتي رژيم ويزا نخواهد داد و عناصر اطلاعاتي رژيم را از خاك كشورهاي اتحاديه اروپا بيرون خواهد راند», مأموران گشتاپوي آخوندي را به فرانسه راه نداده و انجمنها و ارگانهاي پوششي آن را تعطيل نمايند.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت
9خرداد1386 (30مه 2007) همبستگی ملی
This page was viewed on 12/06/2007 – 01:22 and can be found athttp://www.hambastegimeli.com/node/35248.
———————-

سند ضمیمه:یکی از برگه هایی که فرقه پخش نموده است:

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط